#Strawberryyy
Bana özel ders vermelisiniz bay jeon aksi taktirde evinizin önünde sabahlayabilirim#Jeonjk
Kimsin ve tanımadığım birine neden özel ders verim#Strawberyyy
Tanıyorsunuz aslında favori öğrecinizim özellikle siyah gömleğinize aşık biri#Jeonjk
Favori öğrencim olsaydın ergence tavırlarla burdan yazmazdın
#Strawberryy
Kahvenizi içerken dikkat edin profesör beyaz gömleğinize zarar gelsin istemem#Jeonjk
Bana kim olduğunu söyle yoksa engellerim#Strawberryyy
Bu kadar merak etmeyin, şuan herkese baktığınızı biliyorum bulmanız çok zor sonuçta benim gibi olan ama özellikle altınızda yatmak isteyen bir çok öğrenci var
• Görüldü
🍁
" sence de fazla abartmıyor musun barış işte çocuk neler yaptı senin için "
Jennie'nin dediğine göz devirmeden edememiştim. Üniversitenin kampüsünde gözüme çarpan tek şey oydu, simsiyahtı içi gibi örtmeye çalıştığı tek şey boynundaki yarasıydı. Tam bir yara gibi değildi, lekeydi sanki, gözlerim ona dalarken Jennie'nin sert bir şekilde kahveyi masama koymasıyla ona döndüm.
" acaba benimle uğraşmak yerine sevgili Tae abicimle mi uğraşsan "
Sevgili abicimin tek zayıf noktası Jennie Kim'di. Masaya koyduğu kahvemden yudumlarken, hâla gözlerim Jennie'den uzak sadece bay jeon'daydı. Sapık gibi görünsem de onda bir şeyler vardı, bunu benden daha iyi kimse bilemezdi.
" sağ yönünden biraz uzakta Mark geliyor "
Rose'un dediğine aldırış etmek istemedim. Mark'la ayrılalı daha bir gün olmuştu. Peşimi bırakmak gibi bir derdi yoktu, çoktan yanımdaki konumunu almış, kolunu omzuma atmıştı. " Hadi ama Yun sadece bir partiydi " bunu derken ne kadar piç olduğunu düşünüyordum. Ona yandan bir sırıtış sergileyip, kahvemden son bir yudum aldım evet yeni kahvemdi ve son yudumdu çünkü geri kalanını Mark'ın üstüne dökecektim.
Ayağa yavaşça kalkıp, kahveyi üstüne döktüm. Bunu yaparken ellerimi saçlarına daldırıp, gözüme hizaladım.
" parti ımm o zaman bu da sadece bir kahve bence çok sorun etmemelisin " beni aldatmıştı.Parti dediği, okulun en sürtük kızıyla yattığı partiydi. Onu orda bırakıp, kızlara döndüm. Bilmiyorlardı aldattığını, demek istememiştim.
Ders başlamak üzere olduğu için kitaplarımızı alıp, sınıfa çıktık, neyseki aynı derse denk gelmiştik. Sarı saçlarımı arkaya savurup, öndeki yerimi aldım. Dersimiz bay Jeon'nın dersiydi.
Sevgili öğretmenime duyduğum ilgi sırdı. Kızlar bilmiyordu, kitabı açıp, kalemle oynuyordum. Tahtadan açtığı videoyla sıraların arasında gezindi. Video kısa sürmüş, proje vermeye başlamıştı. Sesinden adımı duymak az da olsa heycanlandırsa da, göz temasından kaçınmıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐇𝐞𝐚𝐯𝐞𝐧 𝐑𝐚𝐢𝐧 彡 𝕵𝖏𝖐
FanfictionŞuan Profesör öğrenci değildik. Ve ne kadar doğru olabilirdi ki dudaklarının dudaklarımla dans etmesini istemem.