" 010 "

37 7 1
                                    


Isındığım kaloriferden, hâla beklemekte olduğum Bay jeon
vardı. Evlerimiz yakındı, bana istese de istemesede uzak duramazdı. Aramızdaki çekim, o gün yaşanılanlar bir anda gelişti. Ve beni görmezden gelemezdi.

Onu arzulamak var mıydı? İçimde 'Evet' istiyordum. Sadece bu değildi. Sevgisinide istiyordum. Mark yüzünden kısa çaplı geçirdiğim ağlama krizimde sımsıkı sarılmıştı bana, saçlarımı okşamıştı, uyumamı beklemişti yanı başımda, ben bunu istiyordum. Elimdeki kahvenin içimi ısıtmasını umarak bir yudum aldım.

Bekledim, bekledim. Ama beklemekler yetmedi.

Yaslandığım kaloriferden çekilip, ofisine adımladım. Kapıyı açtığım gibi karşımda saçları dağılmış, gözlüklerini bir kenara atmış uzunca karşısındaki kitaba bakan adamla karşılaştım.

" köşe kapmaca oynuyoruz sanırım, benden kaçmak size çözüm yaratmaz, ben öğrencinizim "

Söylediğim şeyle gözlerini kitabından ayırmadı. Resmen beni görmemezlikten geliyordu. Pekala dedim kendimce, önündeki masada duran tekli sandaleyeye oturdum.

" proje almak istiyorum, finaller için " tekrar bakmamıştı. Tek yaptığı yanında duran kağıdı bana uzatmaktı. " tek verilen projelerin zamanı doldu sadece ikili projeler var eğer istiyorsan, Jay var sadece " dediğine sinirle göz devirdim. Bir de Jay'le uğraşacaktım. Mecbur kabul etmeliydim.

Ayağa kalktığım an yanına doğru ilerledim. Kitabına sinirle elimi koyup, yüzüne en tehditkar bakışlarımı yolladım.

" beni görmezden gelemezsiniz " Kulağına eğilen dudaklarımı birbirine bastırdım. Söylediğim şeyle yüz ifadesine bile bakmadan odasından çıktım.

Çıkmamla birinin göğsüne çarpmam bir olmuştu. " Jay senin kafamla alıp veremediğin ne var " sinirle ona yakınırken ilk defa gülümsemesini görmüştüm. Sert bakışlarının ardında oluşan gülümsemesini, ahmaktı, öyle olmasa cidden yakışıklıydı. Düşündüğüm şeyle kendime tokat atmak istedim.

" önüne bakmayı becerebilirsen hiçbir şey olmaz Yun "

" meraklısı değilim sana, sadece proje aldım. Bir tek sen kalmışsın Bay jeon seni seçti " dediğimde sırıtıp, çenemden tuttu. Göz hizasına aldığında gözlerimi, " sana mesaj atarım. Beklemede kal " ürkütücü bir şekilde dediğine hemen kendime gelip, elini çenemden çektim. Boşuna demiyorum manyaktı. Ve bu aşırı korkutucu

Bay Jeon kendisi istedi.

Beni orda bırakıp, Bay jeon'nın odasına girdi. Jay'in neden projede tek kaldığını anlıyordum. Kimseyi sevmezdi,  iğneleyici bakışları vardı herkese karşı, tek kalıncada Bay jeon bana şutlamıştı.

Montumun cebindeki titreşimle, telefona baktım.

Jeonjk_
Hiçbir şey sandığın gibi olmayacak
Ama Lisa konusunda
Emin ol, şimdiden gözüme girdi bile,

Strawberryy_
Siz değil miydiniz öğrencim ayağı çeken
Sadece beni güldürüyor

Jeonjk_
Neden komik geliyor sana
Kendini bile kanıtlamayan sen
Ama seni kullanıp, üstüne aşkını itiraf eden Lisa

𝐇𝐞𝐚𝐯𝐞𝐧 𝐑𝐚𝐢𝐧 彡 𝕵𝖏𝖐Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin