" 014 "

28 7 0
                                    

Kapıyı aralık bırakıp, abimin her an uyanmasına karşı Bay Jeon'nın bileğinden kavrayıp, evin biraz uzağında ki sokak lambasının altına çektim. Gözlerine uzunca bakıp, konuşmasını bekledim.

" gecenin bu saati evime gelip, beni aşağı çağırıyorsunuz  ve konuşmuyorsunuz "

İfadesiz bir suratla söylediğime elini ensesine daha doğrusu İlk gördüğüm zamandan beri merak ettiğim dövmesine dokunarak baktığında gözlerim dövmesine kaydı.

" Lisa " Dediği şeyin devamını getirmesini engelleyen benim derin kahkaham olmuştu. Cidden gecenin bir yarısı bana Lisa demek için mi gelmişti? Sinirlenip, baş parmağımı tam göğsüne bastırdım.

" En yakın arkadaşımla oynamaya devam edemezsiniz buna izin vermem "

Parmağımı hâla bastırırken bileğimden kavrayıp, elimi omzuna koymuş, diğer eliyle de belimi kavramıştı. Şuan okulda değildik. Şuan öğrenci profesör değildik. Ve ne kadar doğru olabilirdi ki dudaklarının dudaklarımla dans etmesini istemem.

" kardeşimle oynayan biri mi söylüyor bunu öğrenci " demişti. Bedenlerimiz bu kadar yakınken, gözlerimiz söylediğimiz şeylerin tersini söylüyordu. Sanki onunla değil benimle oyna der gibi, ama yapamazdım Lisa ne olursa olsun benim dostumdu. Ve Jay kafamı karıştırıyordu. Sessizce tenlerimizin yakınlığında gözlerimizle konuşuyorduk.

" Yun "

Sesin geldiği yöne bakıp, abimin sesini duymamla bedeninden hızla ayrıldım. " uzaklaşın buradan lütfen abim görmemeli " Söylediğim şeyle elimle git diyordum. Saçlarımı ve üstümü düzeltip, eve yürüdüm. Abimin dağılmış saçları ve anlamsız bakışlarına, tatlı bir gülümseme sundum.

" gecenin bir yarısı ne işin var dışarda " gözlerini ovuşturup, esneyerek dediğine " sadece yürüyüş yaptım " dememle asla inanmamış, üstümdeki pijamayı işaret ederek tekrar esnedi.

" bu halde mi? " Ona evet diyerek mırıldanmamla konuşamadan hızla odama çekilmiştim. Kapıyı kapatır kapatmaz kapıya yaslanmış, çoktan kızarmış yanaklarımı ellerimin arasına almıştım. Ne olmuştu az önce bana ne yapmaya çalışıyordu. Yanaklarımı patpatlayıp,

" kendine gel Yun " demiştim. Yoksa bu adam akıl sağlığımı bozabilirdi. Telefonumu masadan alıp, yatağıma uzandım. Yorganımı üstüme çekip, telefonda takıldım.

 Yorganımı üstüme çekip, telefonda takıldım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Jenniekim_
Seninkiyle @lalizz

Yorumlar kapalı

Jennie'nin attığı şeye Lisa'yı eklediğini görünce sinirlenmiştim. Tamam arkadaşız ama benim o telefon konuşmamdan sonra hiçbir şey olamamış gibi davranılması cidden onlara tavır takınmazsam anlamayacaklardı. Sinirle telefonu kapatıp, kenara koydum.

🍁

" Yun çık şu odandan hadi "

Bağıra bağıra alacaklı gibi kapımı çalan abimle, yorgana kafamı gömmüştüm. Gitmek istemiyordum ama kalırsam korkusu vardı. " sen git motorla ben ardından gelirim, uzun sürer işim " bağırdığımda kapıda burnundan soluduğuna emindim. Gülüp, kıyafet dolabımı açtım.

Şuan asla yatak toplamayla uğraşamazdım. Önüme gelen siyah saten gömlek ve siyah Kumaş pantolonu geçirip, Saçıma dağınık topuz verip, makyajla birlikte çıktım. Maskülen olmuştum. Kimin umurunda

Kızlarla bugün hiçbir diyaloğum olsun istemiyordum. Çoktan yola çıktığımda durakta otobüsü beklemeye başladım. Bağıran egzoz sesiyle o yöne dönüp, göz devirmem bir olmuştu. Kaskını çıkarıp, gülümsedi.

" iyi alıştın beni motoruna atmaya "

Diğer kaskı bana uzattığında konuşmak istemediği için susmuş, kaskı taktığım gibi binmiştim. Hızla sürerken etrafa göz gezdirdim. Çoktan yaklaştığımız da yolda kızları görmüştüm. Hep beraber üniye geçiyorlardı. Nedensizce yüzüm düşmüş, önüme dönmüştüm. Motoru tam kapının önünde durdurduğunda herkesin gözü bize kaymıştı. Jay kaskını çıkarırken bize dönen bakışlara sinirle gülmüştüm.

" alışsan iyi edersin ilk defa bir kızın motoruma bindiğini görüyorlar "

Sinirle ona gülüp, elimdeki kaskı karnına sertçe ittirmiştim. " proje bitmedi, yarısı kaldı. Ne zaman yapalım? " Söylediğim şeye kaskı motorun üstüne koyup, eldivenlerini çıkarırken cevapladı.

" Evimde devam etsek sakıncası olur mu? " gözlerini kısarak Söylediği şeye ilk baş reddetmek istesemde az da olsa Jay'i tanımıştım. Ona kafa sallayıp, bize bakan gözleri umursamadan ilerledim.

Karşımdan gelen bedenle göz teması kurmadan yanından geçtim. Seninle hiç uğraşamam Yeri.

" partimi senin ihbar ettiğini biliyorum Yun "

Adımlarım durduğunda tahmin ettiğim gibi saçmalıyordu. Dönüp gözlerimizi birleştirdim. İlk önce tiksinir bir şekilde onu süzdüm. " İnan ne saçmaladığın umrumda değil " dediğim şeyle gülmüş üstüme bir adım atmıştı.

" duydum ki sevgili arkadaşların yok noldu jennie ve tayfasına bakıyorum da abinde yok. Biliyorum o gün sizin beni ihbar ettiğinizi. Bunun yanına kalacağını mı düşünüyorsun "

Sessiz kalışımla bir adım daha atmış, tehditkar bir bakışla " yanılıyorsun Yun " demişti. Onu şuan parçalamıyorsam okulda olduğum içindi. Ve ben tehdit edeceği son kişi bile olamazdım.

𝐇𝐞𝐚𝐯𝐞𝐧 𝐑𝐚𝐢𝐧 彡 𝕵𝖏𝖐Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin