Titreyen ellerimle zar zor tuttuğum kahve bardağını dudaklarıma götürdüm. Jay yanı başımda otururken ilerimde Bay jeon, seojun ve diğerleri için işlem başlatıyordu. İfade verirken aralarda kaçamak bakışları beni buluyordu.
İfadesizdim. Çünkü daha önce böyle bir şey yaşamamıştım, o kadar boktan bir andı ki, bir yudum daha alıp, masaya koydum. Jay birden kafasına kendini suçlarmışcasına vurduğunda eliyle onu durdurdum.
" Hepsi benim suçum " dediğinde ona gülümseyip, omzunu sıvazladım. " senin suçun değil kim Yeri'nin suçu " onunla konuşurken aynı zamanda, telefona bakıyordum. Çok geç olmuştu. Aniden omzuma atılan siyah paltoyla arkama döndüm. Bay jeon'nın paltosuydu. Örterken iki omzumdan da tutuyordu. O bunu yaparken omzumdaki ellerini ellerimle örttüm.
" Yun!! " Sese hep beraber döndüğümüzde abime lanet etmiştim. Sanki Bay jeonla yakınlığımı hissetmiş gibi her an yanımdaydı. Koşarak önüme gelip, ilk önce çenemdeki yaraya baktı. " iyiyim ben " inanmamış haliyle öfkeli bir bakış sunup, en sonunda dayanamayıp, sarılmıştı.
" Özür dilerim Yun yanında olmalıydım. "
Ayrıldığımızda Bay jeon'ı görür görmez önünde eğildi. Daha sonra arkasındaki Jay'i gördüğünde öfkeli tarafı silinmiş bir şekilde el uzattı. Jay ilk baş aynı benim gibi şaşırsa da elini tuttu.
" teşekkür ederim Jay bundan sonra bir şeye ihtiyacın olursa her zaman burdayım. Kardeşim benim en değerlimdir. "
Abime gülümserken, paltoyu daha çok kendime çektim. Yanımdaki bedele kısa da olsa bir bakışma yaşamıştık.
" Tae kardeşin iyi merak etme ben hallettim ifade falan verdim. Dikkat edin bir dahakine "
Bay jeon ciddi bir yüz ifadesiyle abimle konuştuğunda abim tekrar önünde eğilip, teşekkür etti. Bay jeon'nın gidişiyle arkasından bakıyordum. Az önce olanlar cidden bünyemi zihnimi çok kötü etkilemişti. Ölümle göz göze gelmek deli gibi kalbimi çarptırmıştı.
" abi biz gidelim. Jay de yorgun zaten " abime dönüp, dediğim şeye kafa salladı. Önüne geçip, kaşındaki yaraya dokundum. Anlık bağırdığında, gülümseyip, " kaşındaki yaraya pansuman yap, bu yaptığın ikinci kere kurtarmaktı. " Ona tekrar sarılmıştım.
Ne abim vardı ne kızlar ama Jay hem Yeriden hem de seojundan kurtardı. Herkese karşı sert olan bu çocuk beni iki kere kurtarmıştı. Ona o kadar minnettar hissediyordum ki, abim sanırım abilik görevini yapmaya çalışıyor gibi çocuğa sarıldığım an çekiştirerek motora bindirdi.
" kızlarla küs olduğunu öğrendim Jennie'den. Kızım size noluyor böyle anlam veremiyorum. "
" boşver anlama zaten hem ben sana soruyor muyum? Jennie'yle niye bir türlü olamadınız diye "
Söylediğim şeyle sustuğunda motoru çoktan çalıştırmış, eve sürüyordu. Elim omzumdaki paltoya gittiğinde hâla içine sinmiş derin erkeksi kokusuyla gülümsemiş içime çekmiştim kokusunu.
Eve geldiğimizde kendimi yatağıma atmıştım. Bildirim sesinin odayı aydınlatmasıyla telefonu elime aldım.
Jeonjk
Nasıl oldun?Mesajı gördüğüm an anlık şok ve çığlık geçirsemde, hemen cevap yazdım.
Strawberryy
iyiyim, bir kaç morluk olsa da geçer
Sadece olanlar çok korkunçtu.Jeonjk
Biliyorum, çok zor şeyler yaşandı.
Kendini kötü hissetme geçti.
Sadece Jay için şaşırdım.Strawberryy
Neye şaşırdınız?Jeonjk
Karşındaki zorbalar,
Jay onlardandı.
Şimdiyse bir kızı kurtarıyor
Kardeşimi bunlardan kurtarmak için çok uğraştım
Yun, ama bak sen bir anda değiştirdin onu
GörüldüGelen mesajla bakışırken yatakta oturur bir pozisyon aldım. Ne demeye çalışıyordu bu adam saçımı elimle geriye atıp, masanın üstündeki sürahiden bardağa su koyup, yudumladım. Ekranda yazıyor yazısı görünce hemen masaya koyup bardağı, telefonu geri elime aldım.
Jeonjk
Jay sana değer veriyor Yun
Ve ben bu oyunda kardeşinin sevdiği
Kıza karşı bir şey hissedememStrawberryy
Hey ne değer vermesi ne sevmesi
( mesajınız iletilmedi)
Ah cidden
Bana karşı ne hissediyorsunuz Bay jeon
( mesajınız iletilmedi. )Ekrandaki mesajlara küfür savururken, sinirle ayağa kalktım. Eğer o söylemiyorsa bunu Jay'in ağzından alırdım. İlk işim bu saat bile olsa evden kaçar gene de onun evini basardım. Ve evet camdan atlayıp, evine gidecektim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐇𝐞𝐚𝐯𝐞𝐧 𝐑𝐚𝐢𝐧 彡 𝕵𝖏𝖐
FanfictionŞuan Profesör öğrenci değildik. Ve ne kadar doğru olabilirdi ki dudaklarının dudaklarımla dans etmesini istemem.