" 07 "

45 7 0
                                    

" Ah hadi ama mızıkçılık yapma liz, "

Taktığım kulaklığa rağmen, çemkirmesi yüzünden kulaklarımı patlatan jimin'e ölümcül bakışlar attım. Geldiğimiz Cafe her zamanki mekanlardan biriydi. Göl kenarında sıcak çikolata içmelik yerlerden ve bizde yürek yemiş gibi içeride sıcacık yerde oturmak yerine yağan karın soğuk rüzgarına karşılık teras kısmında üstümüzde montlar ve cafenin hırkalarından vardı.

En son yere geçip, büyük tahta masa ayarlamıştık. Benim dörtlü kız grubu ve abimin 6lı erkek grubu koca bir ekip, anca sığabilmiştik bu yere,

Onları dinlemiyordum. Dışarda yağan kar yeni donmuş olan göle damla damla düşüyordu. Ve bu aşırı hoştu

Kulaklığımın tekinden çıkan şarkı resmen mest olmama sebep olmuştu. Bu anı ölümsüzleştirmek adına fotoğrafını çektim.

" bana sorarsanız finallerden sonra çoğu kişi parti düzenler, kim Yeri ve tayfası bişeyler bulur illa kısaca o zamanı bekleyin "

Hepsinin bakışları üzerimde dolanırken, yüzlerine bakmadan kara odaklandım. Sıcak çikolatamdan bir yudum alıp, konuşmalarına döndüm. Jennie'nin ayaklarını sinirden sürtmesiyle sinir dolu bir bağırış sergiledi.

" şu yeri denen kızın cidden suyu ısındı. Bir zamanlar parti kızı bendim şimdi kızın partisine üniden gelen gelene "

Jennie'nin feryatlarına abim gülerek cevap vermişti. " sakin ol Yeri'nin partisi bir kaç ucube sanatçı yüzünden fazla katılım alıyor " Haklıydı. Abimin ilk defa bir konuda yanında olmak güldürmüştü. Partileri severdim. Tabi eskiden...

Mantomun cebinden telefonumu çıkarıp, instagrama girdim. Çektiğim fotoğrafı düzenleyip, dinlediğim şarkıyı arkaya koyup, attım.

Jeonjk size istek attı

Gelen bildirimle hemen hesabıma girmiştim. Tanrım napmıştım ben, korkuya karışık telaşımla aniden masadan kalkmış, bütün gözlerin üstümde gezmesine sebep olmuştum.

" siktir, siktir "

Ettiğim küfürle herkes ' Noldu ' demeye başlamıştı. Hemen gitmem gerektiğini söylerek wcye koştum. Kızlar ardımdan lavaboya geldiğinde 

" Ben tam bir aptalım, manzara fotoğrafı çektim. Kendi hesabım diye Bay Jeon'a yazdığım hesaba attım "

Elimle kafama vururken Lisa hemen beni tutmuş " tamam sakin ol halledicez şimdi " demesiyle telefonu eline aldı. Onun eline almasıyla bildirim gelmişti. Hemen elinden çekip ekrana baktım.

Jeonjk
Sanırım yakalandın küçük fare
Mekanı biliyorum ve şuan önündeyim

Mesajı görmemle kendimi tuvalet kabinine soktum.
" Kızlar hemen abimlerin yanına gidiyorsunuz ve hiçbir şey belli etmiyorsunuz eğer Bay Jeon gelirse ne bilim bişeyler yapın "

Yalvarmalarıma karşılık hepsi gitmişti. Nasıl böyle bir aptallık yapmıştım. Resmen adama açık çek gönderdim. Elimi kalbime attığım an beklemeye başladım. Benim olduğumu anlarsa herşey biterdi.

Beklemelerim yarım saat sürdü. Telefonu tekrar elime alıp, bildirim kısmına girdim. Mesaj attığını gördüğüm an hemen girip okumaya başladım.

Jeonjk
Hadi ama zorlaştırma durumu
Kim olduğunu öğrendiğimde
Kurul için endişelenme
Seni kendim halledicem

Strawberryy
Bay jeon iddialı oluşunuz
beni tahrik ediyor
Sizin için bir dahaki sefere kelepçe isterim

Yürek mi yemiştim ben az önce evet hemde fazlasıyla, eğer böyle konuşmazsam daha da kötü olurdu. Kabinden çıkar çıkmaz, aynadaki halime baktım. Bu adam resmen ölüm sebebimdi. Bir kaç mesajla ne hale geldi suratım. Yavaş adımlarla wcnin kapısını açtım. Etrafa bakınacağım an bir elin bileğimden çekmesiyle karanlık bir odaya çekilmem bir olmuştu.

Karşımdaki beden beni sımsıkı tutarken aynı zaman yanağımı okşuyordu. Diğer eliyle ağzımı kapatmasıyla korkum artmıştı. Bay jeon olma riski de vardı. Ama eğer başka biriyse de daha korkutucuydu. Nefesini kulaklığıma vermiş ürkmeme sebep olmuştu. " Seni buldum " duyduğum sesle göz bebeklerim daha da büyümüştü. Açıkta kalan bacak arama kendi bacağını koyduğunda kızlığıma sürtünmüştü. Tahrik olduğum için ani bir inleme sesi çıktı ağzımdan.

Bu adam napıyordu, böyle ben olduğumu nasıl anlamıştı.

" senin tek istediğin beni arzulamak Yun ve ben bu isteğini bu karanlık odada gerçekleştireceğim "

𝐇𝐞𝐚𝐯𝐞𝐧 𝐑𝐚𝐢𝐧 彡 𝕵𝖏𝖐Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin