Duyduğum ' abi ' kelimesiyle, şaşkınlıktan ağzım açık kalmış, göz bebeklerim yerinden çıkmak üzereydi. Şaşkınlığımı gizleyemeden gözlerimi olduğum pozisyonla utançla kapatmıştım." bir dakika Jay, sen ve Bay jeon kardeş misiniz? "
Kafa sallamasıyla Bay jeon'a döndüm. Cidden neler oluyordu? Eğer abi kardeşlerse Bay jeon'la komşuyduk. Neden Jay'i hiç görmemiştim. Kucağından kalktığım gibi omzuna yumruk attım. Bay jeon'nın bakışları değiştiğinde nefret ve şaşkınlık içerisinde bakıyordu.
" anlamıyorum neden seni Bay jeon'nın evinde görmedim. Komşuyuz sonuçta " dediğim şeyle Jay ayağa kalkmış üstündeki deri ceketinin yakalarını düzelterek " çünkü sevgili abicimle kalmıyorum Yun oldu mu? Neyse benim gitmem gerek işim var, nasılsa bitti proje devamını sen halledersin " diyip, benden aldığı kalemi masaya koyup, çıkmıştı. Arkasından bakakalmıştım. Ben daha konuşamadan Bay jeon' da arkasından gidecekken
" beni hep mi böyle görmemezlikten geleceksiniz "
Demiştim. Ayakları durduğunda sırtı bana dönüktü. Söylediğim şeyle elini ensesine attığında tek kelime bile edememişti. Kapıyı açtığı gibi gitmişti. Sinirle ayağımı yere vurdum. Benden resmen kaçıyordu. Tamam o gün çok ileri gitti. Ama özür dileyebilirdi. Düşündüğüm şeyle dudaklarım kıvrıldı.
" aynen Yun özür dilerim seni karanlık odada inlettiğim için bir an öğrencim olduğunu unuttum fln "
Kendi kendime söylediğim şeyle kahkaha attım. Cidden ne bekliyordum adamdan, ama böyle de olmazdı. Yarım kalan proje için kağıdı poşet dosyaya koyup, bilgisayarı kapattım. Finaller yüzünden hep kütüphanedeydim. Kızları da özlüyordum.
Neyse ki Yeri ve tayfasının partisi yakındı. Tam kafamı dağıtabileceğim andı. Düşündüğüm şeyle kitapları çantama yerleştirdim. Masanın üstündeki telefonum çalmıştı. Açıp, kulağıma götürdüm. Aynı zamanda da çantamı sırtıma alıp, kütüphaneden çıkıyordum.
" Hemen çıkıp bizim eve geliyorsun, konuşmamız lazım. Jennie ve Jisoo burda, Lisa'nın haberi yok, aranızı düzeltmek istiyoruz hadi, hem bizde kalırsın bugünlük "
Söylediği şeyle motorun anahtarını çevirdim. Çantamı direksiyon kısmına asıp, Rose'a döndüm.
" Tamam abime yazarım izin almak için " Telefonu kapayıp, abime kısa bir mesaj attım.
Yunww_
abi ben Rose'un evine gidiyorum,
Yarın sabah jin oppanın arabasıyla
geç üniye
Öptüm.ÜveyTaetae
Yah leş kargası seni
madem gidicen
Motorumu niye alıyonYunww_
Sürmeyi biliyon sanki motoru,
Daha geçen kaza yapıp
Poponu kırdın
Açtırma ağzımıÜveyTaetae
Seninle sonra hesaplaşıcaz
Hem benim suçum değildi
Delirtme beni,Ekrana gülerken kapatıp, cebime attım. Kaskımı kafama geçirip, çalıştırdım. Karanlıktı yollar, geç olmuştu baya, normaldi. Yavaş yavaş motorla giderken boş sokaklarda, arkamdan büyük bir motorun sesi duyuldu. Motoru yolun kenarına doğru sürmeye başladım. Eğer ortadan gidersem o büyük motor ezer geçerdi.
Hızlı giden motor birden yavaşlayıp, yanımda yer aldı. Kaskı olduğu için bakamadığımdan yolun sonunda kırmızı ışık yanmıştı. Durduğum an yanımdaki motorcu kaskının camını indirdi.
" sen bana mı aşıksın "
Jay'in pişkin pişkin gülen suratına dediğim lafla daha da gülmüştü. " evet Yun çok aşığım birlikte yeşil ışığı geçelim mi? " Söylediği şeye göz devirdiğimde daha çok gülmüştü. Bu hiç gülmeyen Jay için aşırı aşırı anormaldi hatta benim yanımda rahatça gülüyordu, işte bu ultra anormaldi.
" hem sen işim var diyip gittin ne diye geç çıktın "
sorduğum soruyla düşünmüş tam cevap verecekken, yeşil ışık yanmıştı. Işığı işaret edip, kaskın camını kapatıp, motorunu sürdü. Gözden kaybolduğunda, Bay jeon aklıma gelmişti. Jay'le mi konuşmuştu acaba, düşündüğüm şeyle çoktan rose'un malikanesine gelmiştim. Otogara motoru bırakıp, çantamı alıp, ilerledim. Rose en zenginimizdi. Ailesinin verdiği parayla kendine acayip iyi bir villa almıştı, tabii çoğunlukla bizde yararlanırdık.
Genelde grup bulunmalarında ya burda olurduk. Ya da akşamları barda olurduk. Havuz partisi çok iyi oluyordu. Kapıyı tıkladığımda karşımda siyah bikinili bir jisoo beklemiyordum.
" Sanırım yanlış zamanlama " dediğimde gülüp elimi çekiştirip, içeri girdirdi. Dışarı havuzun oraya gittiğimizde diğer kızlarda havuzun içinde yüzüyordu. Tabii içkisiz olmaz.
" odamda sana mayo ayırdım. Hadi onu giy gel bekliyoruz "
Rose'un dediğinde gülüp, kafamı olumsuz anlamda salladım. " aşırı yorgunum, bugün olmaz başka zaman girerim " dediğim şeyle hepsi birden ofladığında çoktan kendimi havuz kenarındaki şezlonga atmıştım. Masadaki kokteyli elime alıp, yudumladım.
" ee hadi anlat artık "
Jennie'nin dediği şeyle tekrar yudum alıp, onlara döndüm. " En başından anlattım size Mark olayı hariç o da " dediğimde kısa bir özet geçip, oturduğum yere daha da yerleşttim. Kızlar aşırı sinir olmuşlardı. Jennie hayal gücü çok üstün olan küfürlerini savururken, jisoo abime söylemem gerektiğini söylemişti. Bense sadece bay jeon halleti demekle kalmıştım.
" asıl olay Lisa kızlar, hiç beklemediğim bir şeydi. "
" ama beklemediğin biri sana bunu yaptı "
Rose'un dediğine kafa sallayıp, ayakkabılarımı çıkardım. Biraz suya ayağımı değdirmek iyi gelirdi. O sırada da kızlar konuşuyordu aralarında, konuşmayı bölen ben olmuştum.
" bakın olay büyüsün istemiyorum, ama Lisa eğer devam ederse üzgünüm ama kalbini kırmamak için aynı ortamda bulunmam " ayaklarımı havuza sarkıtmış dediğim şeye kızlar birden isyan etmeye başlamıştı. Evet biz bir gruptuk, eğer ben böyle yaparsam da kızlar çok kötü Bi duruma girecekti. Ben taraf seçsinler istemiyordum.
" Yeri'nin partisinde hepimiz olucaz Yun, eğer Lisa olmazsa o sürtükler anlar ve bizle uğraşır o yüzden hiç kusura bakma hep beraber olucaz "
Jennie'nin kesin tavrına istemeden de olsa onay vermiştim. Haklıydı Yeri ve onun salak saçma hareketleri yüzünden zaten hocalarla aramız pek iyi değildi.
" siz Jay olayını bilmiyorsunuz. "
Hepsi bir ağızdan " Yun düzgün anlat şunları " demesiyle gülme krizine girmiştim. Ben onlara gülerken ayağa kalkıp, " ama ilk önce içkimi yenilemeliyim, " dediğimde bu sefer arkamdan bağırmışlardı. Mutfağa yönelip, bardağa buz koyup, üstüne viski ekledim.
Telefonum o sırada titrediğinde Bay jeon olma olasılığı yüzünden hemen elime alıp, ekranı açtım.
Aloneangel
Evli bir adama aşık
Olmamalıydın
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐇𝐞𝐚𝐯𝐞𝐧 𝐑𝐚𝐢𝐧 彡 𝕵𝖏𝖐
FanfictionŞuan Profesör öğrenci değildik. Ve ne kadar doğru olabilirdi ki dudaklarının dudaklarımla dans etmesini istemem.