20 May 2022 ; 5:00 p.m.
Yoon Jeonghan, Choi Seungcheol dan yang lain sudah berada di depan terowong tersebut. Kamera dan juga lampu telah diletakkan di dalam beg.
Easter Jung ㅡ
Dia menghampiri Jeonghan lalu dia memberikan sebuah kamera padanya. Bahunya ditepuk perlahan. " Aku tau kau risau dengan tugasan sekarang ni tapi aku yakin kau boleh buat, "
Jeonghan mengangguk perlahan.
" Jaga kawan-kawan kau bila kau masuk ke dalam sana. " Katanya lalu berjalan ke arah kereta. Pihak atasan ; pihak polis dan staff yang juga berada di situ.
Jeon Wonwoo pula menghampiri Jeonghan lalu menepuk bahunya. Dia mengangkat wajah memandangnya.
" Hyung, waegeurae? Kau okay? " Soal Wonwoo.
" Aku okay je cuma risau sikitlah pasal tugasan kali ni. " Balasnya. Dia membelek kamera itu dengan banyak soalan di fikirannya. Wonwoo dengan lama menatap Jeonghan.
" Hyung, " Sahut Wonwoo. " Before we enter this tunnel, aku cuma nak kau jaga kitorang dengan baik. Aku tak nak bebankan kau tapi kau tau kan kitorang tak ada pengalaman, "
" You have to take responsibility dengan segala apa yang akan jadi. " Sambung Wonwoo lalu menguntum sebuah senyuman. Dia meninggalkan Jeonghan sendirian untuk mendekati Mingyu.
Jeonghan terkaku mendengar ayat Wonwoo.
Lee Chan ㅡ
Chan memandang Easter Jung dari tadi selepas saja percakapan dia serta Jeonghan tamat. Fikirannya memang kosong tapi tidak pada hati autistik si dia sendiri.
Apa yang dia lihat tentang Easter Jung sebenarnya?
(🎲)
20 May 2022 ; 5:10 p.m.
Yoon Jeonghan menekan butang ' turn on live ' dari aplikasi YouTube.
Tidak sampai lima minit, dia dah mencapai 500,000 viewers. Dia dehem perlahan lalu menarik nafas, dia cuba menghilangkan rasa risau.
Akhirnya, dia menunjukkan wajah di skrin live. Dia ahli paranormal yang berpengalaman jadi perlu profesional di mata orang ramai.
YJH CAM
╰ Annyeong, Jeonghan imnida.
╰ Hari ni saya dan ahli-ahli baru saya akan masuk ke dalam terowong. Saya pasti semua tahu tentang terowong ni.
YOU ARE READING
[√] Lost & Found.
Fanfiction" Kau pernah dengar tentang kisah satu terowong dekat bandar Gyeong-Gi Do? " Yoon Jeonghan ahli paranormal itu ditugaskan untuk masuk ke dalam satu terowong di bandar Gyeonggi-Do. Dia perlu membawa rakan-rakannya yang lain untuk menemaninya. ...