Pov. Mati Gotówka
Po powrocie z imprezy i wylocie Pazdana, wszyscy zabraliśmy swoje rzeczy z pokojów, w tym hotelowe ręczniki, mydła, szlafroki, czajnik, i ogólnie wszystko co się zmieściło do walizki i pojechaliśmy na lotnisko. W autobusie wszyscy w miarę wytrzeźwieli, więc w samolocie nie waliło aż tak bimbrem. Ja oczywiście siedziałem obok Kylianka, który spał na moim ramieniu.
Gdy byliśmy jeszcze w pokoju hotelowym poprosiłem go o jego koszulkę meczową. Wstawiłem na Instagrama zdjęcie z nią, i wysłałem Kylianowi SMS'a o treści pomagam, znaczy o treści "Zamiast koszulki, wolałbym ciebie bez koszulki".
Gdy byliśmy na lotnisku, Milik nie trafił do bramek, ale końcowo wszyscy siedzieliśmy w samolocie, wracając do Polski. Po krótkim czasie (26 minut 6 sekund i 2 milisekundy) zasnąłem.
Pov. Kylian Mbappe
Siedząc w samolocie nudziło mi się. Na moim ramieniu opartą miał głowę Mati. Wyglądał uroczo, miał lekko otwarte usta, z których wypływała stróżka śliny mocząc moją bluzę. Patrząc na Matiego, zacząłem przysłuchiwać się rozmowie.
-Ale nie no, najwięcej związków to jest chyba teraz w reprezentacji - powiedział Zalewski
-Wy młodzi jesteście, to się nie znacie. Przecież w cholerę ich wcześniej było, Piszczek i Błaszczykowski, Peszko z -
-No tak tak, już każdy zrozumiał - przerwał Jędrzejczykowi lekko zarumieniony Grosicki.
-Ale kolego drogi, czemu nie pozwalasz dokończyć? Czyżbyś się przed resztą wstydził swojego CHŁOPAKA?
-JĘDZA!!! Nie wstydzę się, po prostu nie każdy musi wiedzieć okej?? Zresztą, chodzi o to że nie chcę występować później w fanfiku Nicoli...
-Za późno, już pisze - odpowiedział z śmiechem Bielik, na co Zalewski jedynie bardziej się zarumienił i wrócił do pisania.
-Czekaj czekaj, ale że ty i Jędza??
-No co ty, ja z nim? On z Peszkiem był.
-Ale jak to "był"? To oni już nie są razem?? - zapytał lekko przerażony Nicola
-Chłopaki, ale wy wiecie że ja tu jestem i możecie po prostu mnie zapytać?
-Dobra, to jesteście razem, byliście razem czy nie?? Opowiadaj!!!!!!
-Ogólnie to gdy Peszko był w reprezentacji, zostaliśmy parą, no ale wyjebali frajera to z nim zerwałem xd. No ale szkoda mi go było, to do niego wróciłem. No i koniec historii, tak, jesteśmy razem.
-OMGOEMFHDIWNFISLFJ - Nicola ewidentnie nie był trzeźwy, ale on tak zawsze.
-Warto wspomnieć, że to ja ich swatałem. Poza tym, wcale nie wrócił bo było mu szkoda Peszkina, tylko jakiś tydzień ryczał mi w ramię, bo to Peszko go zostawił xD. Ahh, stare dobre czasy bycia shipperką reprezentacji, dobrze że Nicola kontynuujesz tą cudowną rolę..
-Czy ty możesz się Jędza zamknąć?? Może ja im za to powiem, jak ty się umawiasz z
-KAMIL!!!!! Kurwa zamknij się!!!!!
-Zgłodniałem - oznajmił Krychowiak, wyciągając z plecaka słoik - chce ktoś?
-Boże, biedny Bartek, przerobiliście go na bigos!
Stwierdziłem, że mam ich dość. Zasnąłem.
_________________
Zbudziły mnie wibracje w kieszeni dresów. Na szczęście to tylko telefon, na który od razu spojrzałem. Zobaczyłem powiadomienie i nowego SMS'a
CZYTASZ
OHH DADDY | Mati "Gotówka" Cash X Kylian Mbappé
Fiksi PenggemarMati Gotówka tym razem nie pobije zawodnika innej drużyny, ale... Gejowskie love story z piłkarzami w roli głównej :)