15 PRINCEPOLO I BUŁKI

186 12 244
                                    

Pov. Srantos-Santos

Spokojnie spałem z swoimi chłopakami po bokach, gdy dostałem powiadomienie o nowej wiadomości.

Czarek Disco (NIE ODBIERAJ)
Chej kórwo, za d̶z̶i̶e̶ś̶e̶n̶c̶i̶ 10 minut hce widźeci liste powołani. 😡. 😡.

Ja
Ok 👍

Nie rozumiem dlaczego dalej jest o to zły! Chyba mnie nie lubi... I co najgorsze nie chodzi o to że jest zły o powołania... Ale na szczęście, udało mi się odzyskać spokój wewnętrzny 🥰.

_________
Jem śniadanko z moimi mężczyznami po bokach 🥰 Mogło być nas czterech gdyby się zgodził... 😔Ah, nie ma co rozpamiętywać.😑 Dobrze, że mam ich 🥰🏳️‍🌈

Ogólnie wysłałem listę powołań, i zacząłem pakować z chłopakami walizki.

-Truskaweczki weźcie podajcie mi jeszcze tą różową teczkę taką małą. - poprosiłem ich

-Proszę słoniku. - odpowiedział jeden z nich.

W tej różowej teczce był mój pamiętnik 🥰 podjebalem ten pomysł Zalewskiemu 🏳️‍🌈🥰 na nim też miałem crusha hihi

Pov. Nicola Zalewski

A-ale ON TEŻ miał na mnie crusha?? 🤢🤮

Pov. Jerzy Brzęczek

Boże, on nawet na mnie miał crusha...

Pov. Mati Gotówka

Spokojnie z fake konta scrollowałem Instagrama Mbappé ZNACZY-

Gdy wszedłem na główną, moim oczom ukazał się post dzieli nas piłka. Nagle mnie olśniło! Przecież to lista powołań! Ku mojemu zaskoczeniu na liście nie zobaczyłem swojego nazwiska.. Trudno, zamiast tego pojadę do mojego kyliana... Złamał mi serce 😭😭 ale ja i tak go kocham ❤️❤️ chyba mu wybaczę...

No nic, szybko sprawdziłem cenę biletów (będę żreć gruz ale uzbieram) na mecze reprezentacji Francji, a po ich zakupie i otarciu łez (tak, jestem polakiem-cebulakiem i się tego nie wstydzę) odblokowałem msrappe na Instagramie.

Oj, nie to konto...@szukamsponsora...to nie to...@kylianmbappe_fanpage...to też nie to... Znalazłem! @mattycash662

Z tego właśnie konta odblokowałem mbappe.

JA
I fly for ju na żabojadowy mecz

Kylian Mbappé
Imo ok lol

JA
DO MNIE TAK?? SKRÓTAMI JAKIMIŚ??

Boże, co ja mam z tym człowiekiem?? To on pierwszy powinien przepraszać i prosić mnie o wybaczenie. Eh, tak to jest jak zabujasz się w jakimś buraku bez kultury...

Kylian Mbappé
Ok lol wtf iabg

JA
Po jakiemu ty do mnie?? Wogole co znaczy iabg????

Kylian Mbappé
I am bad girl

Po szybkim zastanowieniu, napisałem tylko "ta, twoja stara", i zacząłem przeglądać ofertę hoteli. Po przejrzeniu całej, stwierdziłem że skoro do niego przyjeżdżam to powinien mnie przenocować u siebie bo sorry ale już i tak za dużo wydałem na bilety, a jak nie będzie chciał to wystalkuje gdzie mieszka (już to zrobiłem).

______________
Zostało już trzy dni do meczu. Od razu po przypomnieniu sobie tego wziąłem zapakowany plecak, do kieszeni telefon, portfel i bimber Pazdana, a na mieście szybko kupiłem dwie kajzerki. Trudno, muszą wystarczyć, tak będzie taniej. Tak, pojechałem do Francji rowerem.

OHH DADDY | Mati "Gotówka" Cash X Kylian MbappéOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz