TERNYATA HANYA KAMU 34

516 9 0
                                    

Sedang Tia angkat kepala melihat ke hadapan mata Tia terpandang Harraz yang berdiri tepat didepannya dengan Thaqif..

"Abang tunggu laa Sally.."Suara manja Sally kedengaran lalu mendekati Harraz dan memeluk lengan Harraz dengan mesra..

Sally menoleh ke arah Tia lalu tersenyum lebar dan sinis.Tia terkedu..

"Abang ada kerja ni..nanti abang call lain.."

Harraz kata ada kerja namun kenapa Harraz berdiri didepannya sekarang bersama Sally..

Tasha yang tergopoh gapah keluar dari butik itu terkedu melihat empat orang yang saling bertatapan itu..

Terlihat Tia bergerak meninggalkan tempat itu diikuti Thaqif..Tak lama setelah itu Harraz mengejar langkah Tia tak ketinggalan Sally yang ikut Harraz..

"Apa akan terjadi ni..."Tasha pun turut mengejar empat orang itu..

.......

Tia berhenti di depan kereta Tasha.Kini mereka sudah ada di parking kereta.Nasib lah pintu yang mereka keluar tadi sama dengan tempat parking kereta.

"Tia..kau okay?"soal Thaqif dia pun terkejut tadi.

"Mana Tasha aku nak balik cepat.."berlinang air mata Tia..

"Tia!!"Suara Harraz memanggilnya terdengar di ruang parking mendekati mereka..

"Kenapa Tia berduaan dengan Thaqif!!Tia tipu abang?kata keluar dengan Tasha!!"Harraz berdiri tepat depan Tia..

"Bro..calm down..kita boleh berbincang elok-elok..jangan jerit-jerit macam ni dengan Tia.."Ujar Thaqif..

"Kau diam!!!"Harraz mencengkam kolar baju Thaqif..

"Abang!!!"Tia menolong tubuh Harraz menjauhi Thaqif..Thaqif tak sihat dia tak boleh dikasari..

"Apa?Tia back up jantan ni..!"

"Tak!!abang..sepatutnya Tia yang tanya abang sekarang ni..abang cakap tadi ada kerja kat pejabat tapi ada dengan Sally?Shopping lagi..ni ke kerja abang??"Soal Tia dingin melihat Sally berdiri di belakang Harraz..

"Pastu Tia dengan Thaqif buat apa?"Harraz menatap tajam ke arah Tia..Egonya sudah dicabar dan cemburunya sudah lepasi limit..

"Kau salah faham..!"Thaqif mau jelaskan namun dia tak sangka Harraz akan bertindak lebih dari jangkaannya..

Buk!!

Wajah Thaqif di tumbuk Harraz kuat..Kepala Thaqif tiba-tiba pusing,pandangan menjadi kabur sekitarnya terasa gelap dan telinga berdesing..

"Thaqif!!"Tia mendapatkan Thaqif yang tertunduk selepas ditumbuk Harraz..

"Thaqif!!!!"Tasha baru sampai terus mendekati Tia dan Thaqif..

"Hoi jantan!!Tia dengan aku laa!!Thaqif datang sebab aku ajak!!kami bertiga!!Bukan macam kau berduaan dengan Sally!!"Laung Tasha dengan amarahnya..

Thaqif memejamkan matanya beberapa kali ingin hilangkan kabur di mata sebelum dia rebah di atas lantai..

"Thaqif!!!"

"Thaqif!!"

Tia dan Tasha mendapatkan Thaqif yang sudah terlantar itu..Tia memandang Harraz dengan pandangan yang sukar dijelaskan..

"Tia!!jom kita bawa Thaqif pergi hospital..!"Tasha cuba memapah Thaqif.

Tia tersenyum pahit ke arah Harraz sebelum membantu Tasha memapah Thaqif masuk ke dalam perut kereta Tasha..

"Abang??"Sally memanggil Harraz..

Tanpa banyak bicara Harraz berlari meninggalkan Sally menuju ke kereta yang parking di tempat yang sama..

TERNYATA HANYA KAMU(C)Where stories live. Discover now