Taçsız Yaşam -Bölüm 2-

2.7K 389 455
                                    

(Bölüm şarkısı: Bu kız-Son feci bisiklet, space song)

~~~

(İlahi bakış açısı)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(İlahi bakış açısı)

Grup ödevi için konu bulmaya çalışan Melisa sıkıntıyla nefes verdi. Profösor onlara ikili grup ödevi vermişti. Konuyu ve herşeyi kendileri hazırlaması gerekiyordu. Fakat Justin bir türlü yardımcı olmuyordu. Melisa sinirle oturduğu yataktan kalkıp söylenmeye başladı.

"Ne yapacağım ben? Bir şımarık yüzünden dersten kalamam." Melisa tıp üniversitesini burslu kazanmıştı. Bu hem kendisi için hem de ablası için gurur verici bir şeydi. Yurt odasında volta atmaya devam ederken oda arkadaşı Amber içeriye girdi. Onun bu haline kahkaha atarak "Hey sakin ol."

Melisa onun bu söylediğine göz devirerek "Proje ödevi ikimizin. Tek benim değil." Proje ödevinin bitiş tarihi bir ay sonraydı. Biraz fazla stres yaptığının farkındaydı. Ama eğer dersleri düşerse bursunu kaybetmeyi göze alamazdı. O şımarık çocuk yüzünden bursunu kaybedemezdi.

"Derslerim düşerse bursum gider. Ablama daha fazla yük olmak istemiyorum." Amber ona anlayışla bakmaya başladı. O da bu okulda bursluydu.

"Her neyse bu grup ödevi tek bana verilmedi. Gidip bakalım bu çocuğun sorunu neymiş?" Melisa kendinden emin bir ifadeyle çantasını alıp yurt odasından dışarıya çıktı. Amber ne yaptığını anlamamıştı. Arkasından bağırsada Melisa onu duymadan yurttan çıkıp karşı taraftaki popüler bir kafeye doğru ilerledi.

Okulun çoğu öğrencisi orada takılıyordu. Çok fazla pahalı olduğu için Melisa'nın tercih ettiği bir yer değildi. Kafeye geldiğinde etrafa göz gezdirdi. Gerçekten büyük bir kafeydi. Etraf hafif loş ışıklarla süslenmişti. Bilardo masasının orada Justin ve arkadaşlarının görünce geri gitmek istedi ama istediğini almadan gitmeyecekti.

Anlık gelen bir cesaretle Justin ve diğer iki arkadaşının oynadığı bilardo masasının olduğu yere doğru ilerledi. Onu ilk fark eden Felix olmuştu. Melisa sadece isimlerini biliyordu. Felix, Melisa'yı gördüğü zaman ıslık çaldı. Bundan rahatsız olmuş olan Melisa göz devirmeden edemedi. Gerçekten çok güzel bir kızdı. Sarı saçları ve mavi gözleriyle insanları büyülüyordu.

"Bakın burada kim varmış." Felix'in konuşmasıyla diğer ikisinin başı da Melisa'ya doğru döndü. Justin, Melisa'yı gördüğünde "Ne var?" diye sordu alaylı bir ifadeyle.

Melisa o yüzüne ne kadar yumruk atmak istese de sakin kalmaya çalışarak "Maalesef ki aynı grupta olduğumuz için ödevi yapmamız gerekiyor. Tabii zahmet olmazsa," dedi.

Justin tüm kafeyi dolduracak bir kahkaha attı. Melisa sinirden çıldırmak üzereydi. Elinde olsa öldürecekti. Justin, Melisa'ya yaklaşarak hafif eğilip onunla boyunu eşitledi. "Sence bu beni ilgilendiriyor mu?"

Taçsız Yaşam Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin