0.1

306 24 9
                                    

"Salak, eğlenmeye geldik buraya. Kalk da dans et." Çıktığı yerde dans edip bağıran Jimin'e göz devirdim. Çok içmiş, kafayı bulmuştu. "İyi be! Gelmezsen gelme." Jimin'in ardından bir içki daha söyledim. O sırada karşımdan geçen bir adam birkaç adım geri geldi ve tam önümde durdu.

"Jungkook?" Gözlerimi kırpıştırıp bu adamı nereden tanıdığımı düşündüm. "Evet?" dedim sorgular bir sesle. Daha sonra adamın çatılı kaşlarının yerini gülümsemesi aldı. "Beni hatırladın mı? Thomas ben." Onun heyecanlı halinin aksine benim suratımda sahte bir gülümseme vardı. 2 yıl önce ayrıldığım liseden sınıf arkadaşımdı. "Evet, hatırladım. Nasıl gidiyor?" Omuz silkip ortalığı gösterdi.

"Öyle, eğleniyoruz işte. Sınıftan birkaç kişi daha burada. Gel seni yanlarına götüreyim." Şuan en son isteyeceğim şeylerden biri buydu. "Yok ya, rahatsız etmeyeyim ben." dememe rağmen ısrarları devam etti. En sonunda dayanamayıp kabul ettim.

Sonunda yanlarına gittiğimde hepsiyle tek tek selamlaştık. "Biz de oyun oynuyorduk." dedi içlerinden biri. "Hadi bize katıl." Normalde olsa kabul etmezdim ama nezaketen biraz oynayıp gitmek istiyordum. "Herkese sırayla görev veriyoruz. Mesela Diana önündeki 30 bardağı 5 dakikada bitirmek zorunda." Bu nasıl bir oyundu böyle? Anladığımı belli ederek kafamı salladım.

Birkaç kişiye daha saçma sapan görevler verilince sıra bana gelmişti. "Hâlâ o zaman ki ezik Jungkook musun onu test edelim bari." Adını bile hatırlamadığım çocuk alay edercesine konuştuğunda onu umursamadan konuştum. "O zaman nasıl biri olduğumu hatırladığına göre senin için önemli biriymişim. Sahi, senin adın neydi?"Cümlemden sonra birkaç kişiden çıkan 'Ooo' seslerine kayıtsız kaldım. Ne olursa olsun altta kalmayı seven biri değildim. Olmazdım da.

Çocuk yüzüme nefretle bakarken içlerinden bir kız konuştu. Evet, hiçbirinin adını bilmiyordum. Adını sorduğum çocuk da cevap vermemişti. "Git ve şuradaki afeti öp." Gösterdiği yere baktığında gördüğüm adamla yutkundum. "Ergen misiniz siz? Ne bu görevler?" Herkes sitem etmeye başlayınca gözlerimi devirdim. "Yapmayacağım." dedim, kesin ve net bir şekilde. "Cezası var." dedi, bana görev veren kız.

"Ne cezası?" diye sordum. "Herkesin ortasında soyunmak zorunda kalırsın. Sadece iç çamaşırınla kalabilirsin." Ciddiler mi diye bakarken hepsinin oldukça ciddi olduğunu gördüm. Hiçbiri de tekin bir tipe benzemiyordu. Sadece bir öpücüktü. Tamam, bu ilk öpücüğünm olabilirdi ama öpücüktü işte. Buradan çıktıktan sonra kenarda köşede dayak yemekten iyiydi. Ve ikisini de yapmazsan buradakilerden bazılarının çıkışta ağzıma sıçacağını biliyordum. "Tamam." dedim sakince. İçimdeyse kendimle hesaplaşmam devam ediyordu.

Yavaş adımlarla adını bilmediğim kızın gösterdiği adamın yanına gittim. Lisede herkes bisexüel olduğumu öğrenmişti. Bu yüzden zorbalığa uğradığım bile olmuştu. Kız buna dayanarak bir oğlanı göstermiş olmalıydı.

Sonunda gerçekten taş gibi olan adamın yanına geldim. Önündeki kızla bir şeyler konuştuğu için beni fark etmemişti. Ben de bunun sayesinde onu inceleme fırsatı buldum. Boyu benden uzundu. İri bir yapıya sahipti. Ve çok yakışıklıydı. Ciddi anlamda çok.

"Şey, merhaba." Benim yapacağım girişte anca bu kadar olurdu zaten. Sonunda adamın gözleri beni bulmuştu. "Evet?" dedi sorgularcasına. İnsan bir merhaba derdi, hayvan herif. "Sanırım seni öpmem gerek." dedim ve o daha ne olduğunu anlamadan parmak uçlarımda yükselip dudaklarımı dudaklarına bastırdım. Bana yıllar gibi gelen birkaç saniye sonunda adamın dudaklarından ayrıldım. Adam hâlâ şaşkındı. "Üzgünüm." deyip koşa koşa yanından ayrıldım.

Daha sonra beni izlediklerini bildiğim kişilere dönüp ters ters baktım. Onların yanına dönmeyecektim. İstediklerini almışlardı. Koşa koşa Jimin'in yanında gidip onu çıktığı yerden indirdim ve dışarı çıkardım. Ayakta duramıyordu, salak herif. Sonunda bir taksi durdurup eve döndük.

O gün bu yaptığımı düşünmekten dolayı sabaha karşı yatarken içinde hâlâ garip bir his vardı. Bu hissin ne olduğunu ben bile bilmiyordum.

🐒

Selamlar! Yeni kurguma hos geldiniz. Uzun zamandır aklımda olan bir kurguydu zaten. Hazır diğer hikayemi kaldırmışken buna başlayayım dedim. Umarım severek okursunuz canlarım.

Taekook'la kalın hoscakalinnnn💘✨

07.03.2023

AMONG THE ZOMBİES/TAEKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin