1.1

109 15 13
                                    

Hepimiz şaşkındık çünkü büyükçe mavi ışıklarla -ki bu ışıklar odadaki yüzlerce teknolojik aletlerden çıkıyordu- ve duvarlarda asılı zombileri görmeyi beklemiyorduk. neredeyse iki yüz kadar zombi duvara çivilenmişti.

"Hey!" diye bağırdı Taehyung. "Neredesin?" bir anda adam karşımıza çıkınca korkuyla irkildim. "Profesör Lee, bana böyle seslenin. Şimdi zombilere doğru ilerleyin." dediğinde "neden yapalım bunu?" diye sordum.

"Yoksa ölürsünüz." dedi soğuk sesiyle. "Kandırdın mı bizi?" dedi Ji-Sung korkarak. "Kes sesini ve yaklaş." dediğinde duvarda asılı zombilere yaklaşmaya başladık. "Ayak bileklerine bakın." Komutu gelince bakışlarım ayak bileklerine döndü.

"Mavi?" dedi Taehyung sorarcasına. Zombilerin sol ayak bileklerinde mavi şişlikler vardı ve bu şişlik hareket ediyordu. içinde bir şeyler patlıyor gibiydi. "Bu ne?" diye sordum. "Bunlar normal zombiler gibi değiller." dediğinde bakışlarım yüzlerine döndü bu sefer.

"Bir aşı veya ilaç bilemiyorum ama bir şekilde kendilerini zombiye dönüştürmüşler.Nedenini henüz bilmiyoruz." diye yanıtladı bizi. "Peki, bize niye bunu gösteriyorsun?" diye sordum.

Ben bunu sorar sormaz bizim geldiğimiz kapının karşısındaki asansör açıldı. Korkuyla beklerken tekerlekli sandalyede oturan yaşlı bir amca görünce kaşlarım havalandı. sesiyle yüzü uyuşmuyordu.

"Ben buradan çıkamam. Ama siz çıkabilirsiniz." dedi bize yaklaşırken. "Karşınızdaki kırmızı butonun yanında bir kapsül var. Onu yetkilere ulaştırırsanız her şey biter."

"Bize nasıl güvenebiliyorsun?" diye sordu Taehyung. "Başka şansım yok genç çocuk. Ya bunu yetkililere ulaştırırsınız ya da hep birlikte geberip gideriz." Hızlıca gidip kapsülü aldım. İçinde bir iğne iğnenin içindeyse fosforlu yeşil renginde garip bir sıvı vardı.

Ve bir de bir not.

"Sakın açmayı aklınızdan geçirmeyin. Kötü sonuçlar doğurabilir." dediğinde aklıma gelen soruyla kaşlarım çatıldı. "Elimize bir harita geçti." deyip duraksadım. "Ve bu bina mavi renkle işaretliydi. Bunun anlamı ne?"

Sorumla birlikte kaşları çatıldı. "Diger binalara uğrayamazsınız. Hepsi patlatıldı ya da patladı. En basitinden zombi dolular. Tek sağlam bina bu. Diyeceğim o ki yolunuzdan şaşmayın. Tek umut sizsiniz."

"Bu adam iyi mi kötü mü anlamadım ki ben." diye homurdandı Ji-Sung. "Bakış açına göre değişir evlat." diye yanıtladı adam.

"Başka ne öğrenmemiz gerek?" diye sordu Taehyung. "Bir sürü şey. Ama ne benimle ne de olanlarla alakalı. Siz kendinizle tanışacaksınız." dediğinde hiçbirimiz anlamamıştık, Profesör bunu anladığı için "Yakında anlarsınız." diye açıkladı.

Hepimiz bir süre daha anlamsızca bakışmıştık. "Hadi, gidin ayrıca o kapsülü canınız pahasına koruyun."dedikten sonra yine asansöre binip gitti

"Hadi." dedi Taehyung kapıya ilerlerken. Biz de arkasından ilerledik.   "Komutlarıma uyun ki zombilere yem olmayın." Profesör yeniden hoparlörden konuşuyordu.

Bütün komutlara uyunca çıkış kapısını bulmuştuk. Henüz hava kararmamıştı neyse ki. Bizi gören ekip heyecanla kıpırdandı. "Ne vardı orada? Nasıl bir yerdi? Korkunç muydu? Aylaklar var mıydı?" hızlı hızlı sorularını sıraladı Ae-Cha.

"Ben sana anlatırım, gel." deyip Ae-Cha'yı kolunun altına aldı Ji-Sung. "Siz de anlatın." dedi Jimin. "Bir şey öğrendik. Önemli bir şey."

"Ee anlatın işte." dedi Yoongi. "Bazı kişiler kendilerini bilerek zombi yapmış. Bir aşı ya da ilaç. Nedenini anlamadık, anlatmadı. Ama,"deyip elimdeki kapsülü onlara doğru tuttum.

"Bunu yetkililere verirsek her şey biter." Şaşkınca bana baktılar. "Kim anlatmadı?" diye sordu Soon-Bok. "Profesör Lee, içerde karşılaştık." dediğimde kafasını salladı şaşkınca. "Ayrıca bir sonraki mavi noktalar sağlam değiller. Onları eş geçeceğiz."

"Sağlam değil derken?" diye atıldı Baek-Hyun. "Zombi dolu olabilir ya da patlamış en basitinden bomboş." dediğimde bir süre durduk. "Canımız pahasına koruyacağız bunu." dedi Taehyung. "Ne olursa olsun."diye de ekledi.

"Ya yalan söylüyorsa?" diye sordu Hye. "Başka şansımız varsa sen söyle." dedi sertçe Taehyung. Hye'den cevap gelmedi. "Ben de öyle tahmin etmiştim." deyip bize döndü bu sefer. "Akşam olacak. Yola koyulalım." Hepimiz onaylayınca yürümeye başladık.

...

nasılsınız kuzular

uzun zamandir bölüm gelmiyordu çünkü internetim yoktu ve yeni bir kurguyu haizrliyordum. SU AN YAYİNDA!!!

ona da bakarsanız sevinirim

taekookla kalın hoscakalin

AMONG THE ZOMBİES/TAEKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin