Öncelikle merhabaa
Kadınlar gününüz kutlu olsunn. Umarım bundan sonra her şey kadınlar için güzel geçer.
Hepinizi seviyorumm
.
.
.-Eminsin değil mi?
-Eminim. Bir sakin olur musun?
-Bak istemiyorsan geri dönebiliriz sevgilim. Yapmak zorunda değilsin.
-Jungkook, biraz sakin ol lütfen. Zorunda olarak yaptığım bir şey falan yok. Birlikte güzelce vakit geçireceğiz işte.
-Bizimkilerle o kadar yakın değilsin ama hepsi çok cana yakınlardır. Yoongi hyungu zaten tanıyorsun.
-Dert değil anlaşabilirim bence.
-Sıkılırsan geri döneriz mutlaka söyle. Sorun değil.
-Yanımda sen de olacaksın sonuçta. Neden sıkılayım?
Taehyung tuttuğu eli güven verici bir şekilde sıkmış, tatlı bir şekilde gülümsemişti. Endişesi içinde hoş bir his uyandırıyor, bu kadar seviliyor olmanın karşılığını vermek istiyordu. Utanç vericiydi ama minnet hissinin bir gün aşka dönüşebileceğine inanıyordu. Diğer yandan midesi bulanıyor gibi oluyor, bazen göğsünden başlayan kuru bir ateş boğazına kadar ruhunu yakarak geçiyor, yüzü sıcaklıyor, hayatında hissetmediği kızıllığı kafasının en içinde dünyanın en yakıcı duygusu olarak duyumsuyordu.
Hala kapıdalarken derin bir nefes aldı. Bir de içinden o suçlar halde bağıran sesi bastırmaya çalışıp kendini teskin ediyordu.
"Sen suçlu değilsin"
'Yalancının tek-' (tekisin)
"Suçlu değilsin. Hayatına devam etmeye çalışmak suç değil."
'Onu unutmaya çalı-' (çalışıyorsun)
"Jimin de böyle olsun isterdi."
'Onun adını dahi anmaya hakk-' (hakkın yok)
"Jimin her zaman mutlu olmamı istedi."
'O öldü.'
"Jimin..."
'Öldü.'
"O benim sevgil..." (sevgilimdi)
'Deneme bile Taehyung.'
Boşta olan sol elinin hafif hafif titrediğini hissetti. İçerideki ışık neredeyse sokağı tamamen aydınlatıyordu.
...
-Taehyung~ ah. Burası... burası çok güzel.
Taehyung ışıldayan gözlerle karşısındakine bakıyor, diğeri açık havada gördüğü sayısız yıldızın parıltısında kaybolmuşken o aynı ışıltıyı taşıdığı gözleriyle Jimin'in yüzünün kıvrımlarında parmaklarını gezdiriyor gibi bir heyecanla karşısındakini süzüyor, karanlığa inat yanında onu ışıtan ay parçasından aldığı kuvvetle korkuları diniyordu sanki.
Jimin ellerini geriye alıp biraz yaslanırken kafasını gökyüzünden çekmedi.
-Çok güzel, diye tekrarladı Taehyung kaçamak bir bakışla yıldızlara göz attığında.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Can You Hold Me | vmin/vkook
Storie d'amore-YETER! YETER DEDİM SANA! BIKTIM ARTIK ANLIYOR MUSUN! BIKTIM BAKIP GÖRMEMENDEN! BIKTIM SÜREKLİ AĞLAMAKTAN! SENİ BUNCA SEVERKEN BUNLARI HAK ETMEDİM BEN! -Jungkook lütfen... -SUS DEDİM! SUS! Jungkook sinirle önündeki piyanoyu devirmiş, Taehyung sık...