5.BÖLÜM

4K 205 16
                                    

...🍀🍀...

Yazardan

İki aile tatillerine son vererek köylerine geri dönme kararı alırlar.

Su perisi Edith, küçük kıza koruyucu kolyeyi verdikten sonra üzerinden 1 ay geçmişti. Küçük kız bu süreçte kolyesini hiç çıkarmamıştı.

Annabel büyük halası Calista'nın yardımıyla güçleri ve kolye hakkında bilgi edinip kontrolünü sağlamaya çalışıyordu. Bu sırada hiç kabus görmemesi herkesi sevindirmişti.

Özellikle de yakın arkadaşı Davidi.

Küçük kız köyün girişine yaklaştıklarında "köye ilk giren kazanır!" diye bağırmış ve kurt çocuğa meydan okumuştu.

"Haksızlık! Başladıktan sonra haber verdin ama!" arkasından koşan çocuğun söylendiğini duyan peri kızı onu takmamış aksine gülerek daha da hızlanmıştı.

"Ah şu çocuklar" diye söylendi Adela oğluna bakarken.

Victor elini karısının omuzuna atarak onu kendisine çekmişti.
"10 yılımız var demek?" dedi bir yandan da 'şimdi ne yapacağız' dercesine.

Köye giriş yaptıklarında onları tanıyan komşuları kendilerine selam verirken başlarıyla karşılık vererek tebessüm ediyorlardı.

"Doğa kitabını bir tek Annabel okuyabiliyor. Ona okutarak ne yapacağımızı öğrenmeye çalışıyorum. Şimdilik sadece gücünü nasıl kolyeye aktaracağını bulabildik."
Calista konuştuğunda dikkatle onu dinlemişlerdi.

"Olsun bu da bir gelişmedir. Yakında güçlerinin kontrolünü de eline alır." Carlos bunları söylerken düşünceliydi.

Aklı uzun zaman önce doğa perileri ve güç hırsı yüzünden lanetli gölgelere dönüşen varlıklar arasında yapılan savaştaydı.

* 7 Yıl Önce *

Doğa ana etrafını saran gölgelere baktı. Bütün periler birden fazla gölgeyle uğraştığı için doğa anayı koruyacak kimse kalmamıştı.

Gölgeleri öldüremiyorlardı. Onlarla savaşacak yeteri kadar güçleri yoktu.

Hazırlıksız yakalanmışlardı ve sayıca gölgeler onlardan fazlaydılar.

Doğa ana etrafına bakındığında gözde çifti gözüne çarptı.

Kendric karısı Hope ve kucağındaki küçük kızı için canı pahasına onları korumaya çalışıyordu. Ne yazık ki o bir kurt olduğu için periler kadar güçlü değildi.

Elindeki doğa üstü ruhlara karşı büyülenmiş kılıçla gölgeleri yok edebiliyordu fakat yüzden fazla gölgeye karşı tek bir kılıcın hiç şansı yoktu.

"Kaç Hope! Git! Kendini ve kızımızı kurtar!"
Doğa ana Kendrickin yakarışlarını duyduğunda gözü Hopun kollarındaki melez bebekteydi.

Kendisine karşı atağa geçen gölgeyi gördüğünde ayağını yere vurarak üçünü de birden oluşan ağaçların içine hapsetmişti.

Kendisine doğru başka bir gölge gelmeden hızla Kendrick ve Hopun yanına ilerledi.
"Hope!"

Kendrick iki gölgeyi daha yok ederken kendilerine doğru gelmekte olan doğa anayı gördü.

"Anne!" Doğa ana ve perileri arasında lider asker ilişkisi yoktu. Bu söz konusu bile olamazdı. Perilerin hepsi onun birer evladıydı. Aynı şekilde periler içinde doğa ana onların anneleriydi.

Doğa'nın KanunuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin