Özel Bölüm🍀

1.1K 89 42
                                    

Hepinize hellüüğğ, birinci özel bölümle karşınızdayım. Muhtemelen özel bölümler 4 bölümden oluşacak bilginize 🥰💖

Oldukça uzun bir bölüm oldu.

Umarım seveceğiniz ve içinize sinen bir özel bölüm olur, hepinize keyifli okumalar diler ve sizleri çok çok öperimm🤭💖😌

Bol bol yorum yapmayı ve bölümü oylamayı unutmazsanız sevinirim canlarım🤗🍀

Son olarak şunu da belirteyim, uzun süredir PC den yazamıyorum ve bu yüzden telefondan yazmak zorunda kalıyorum. Yazım hatalarım bulunabilir, şimdiden kusura bakmayın🤧🌼💕

...🍀🍀...

Annabel&David

Annabel'den

Bir Kaç Gün Sonra

Saatin kaç olduğunu anlayamadığım bir vakitte uyanmıştım. David yanımda yoktu ve o yanımda olmadığına göre sabah saatlerini geçmiş olmalıydı.

Gerine gerine yatağımdan kalkarak banyoya ilerledim ve elimi yüzümü yıkayarak yeniden odama geçtim.

Bu gün, haftalar öncesinden planladığım bir şeyi yapma vaktiydi.

Gwen'e bir gün ailesiyle tanışmak istediğimi söylemiştim ve bu gün de bunu gerçekleştirmek istiyordum.

Dolabımın karşısına geçerek kapağını araladım ve hem rahat olabileceğim hem de güzel bir elbise seçmeye koyuldum.

Sonunda aradığım tür de bir elbise bulabildiğimde elbiseyi elime geçirdiğim gibi dolabı yeniden kapattım ve giyinme kabininin arkasına geçtim.

Yardımcılar tarafından giydirilmeyi sevmediğim için onlara haber vermiyordum ama ne zaman üstümü değiştirdiğimi görseler bir ton söyleniyorlardı.

Kızların söylenmeleri kulaklarımda çınlarken göz devirerek çıkardığım geceliğimi askıya astım ve seçtiğim elbiseyi giyinmeye koyuldum.

Kısa sürede işimi halledebildiğimde rahat bir nefes alarak gülümsedim ve aynamın karşısına geçerek hafifçe saçlarımı şekillendirdim.

Saçlarımı da hallettiğimde son olarak yatağımı da toparlayıp odadan çıktım.

İlk iş olara David'in çalışma odasına ilerlemiştim, Gwen bu saatlerde onun yanında olmalıydı.

Salına salına koridorda yürürken arkamdan birinin "leydim?" demesiyle arkama dönmeden adımlarımı hızlandırdım.

"Leydim kahvaltı yapmadan nereye gidiyorsunuz?"

Kısa bir anlığına arkama döndüğümde Pamela ve sürüsünün peşimden geldiğini görmemle hızlanan adınlarım koşmaya dönüştü "rahat bırak beni Pamela!"

Pamela'nın da arkamdan koşmaya başlamasıyla önüme dönerek elbisemin eteklerini toparladım.

"Leydim koşmayın lütfen!"

"Sende peşimi bırak!" diye söylendim Pamelaya.

O sırada merdivenlere gelmiş ve bir elimle karnımı tutarken dikkatli adımlarla merdivenleri inmeye başlamıştım.

Henüz bir kaç basamak inmiştim ki Vernon'u görmemle "tanrım!" dedim sevinçle ve Vernon'un arkasına saklandım.

"Kurtar beni bunlardan Vernon"

Homurdanmama karşılık Vernon gülerek bir eliyle beni iyice arkasına çekmişti.

"Onu rahat bırakın kızlar"

Doğa'nın KanunuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin