Pov Luca
Este o dimineața frumoasă,păsările cântă.Mi-aș dori eu să fie așa dar nu este afară plouă cu găleata,iar am adormit pe podea.Dacă vă întrebați cum am ajuns să dorm aici păi este din vina sufletului meu pereche,Dustin.E îngrozitor,mă violează aproape în fiecare zi.Mă ridic cu greu deoarece mă doare tot corpul,din păcate iar a avut nervii.Merg până la baie îmi fac rutină când dintr-o dată ușa de la parter este izbită foarte puternic.Iar o să mă violeze numai vreau,încep să lăcrimez,mie frică.
-Atenție limbaj licențios-
-Curvo!Unde ești!?țipă el cu vocea lui de Alpha.
Și intră dintr-o dată în baie,când mă vede începe să își lingă buzele.- Nu mai vreau mă dor toate!încep să plâng fapt care îl enervează.
-Taci!spune și îmi dă o palmă puternică care mă face să cad pe jos.
- Nu!Nu!Nu mai vreau!țip.
Dar simt cum începe să mă sărute, eu încerc să îl împing dar nu reușesc.Sunt luat de Dustin ca pe un sac de cartofi
și sunt dus în dormitor trântit pe pat.
Văd cum începe să își dea cămașa jos la fel făcând și cu bluza de pe mine începe să îmi facă multe semne pe gât,în tot acest timp mă zbat.Și îl aud dintr-o dată mârăind,dar,tot nu încetez.-NU TE MAI ZBATE!Și eu care voiam să te iau cu încetul,dar văd că tu nu vrei asta.spune și își dă pantaloni și boxeri jos.
Eu încerc să fug,dar nu reușesc simt cum sunt întors pe burtă și întră brutal în mine acțiune care mă face să țip de durere,iar el începe să se miște brutal gemând și eu stăteam acolo și țipam de durere.
Simt cum iese din mine crezând că s-a terminat.
-Știi de mult nu mi-ai făcut un oral.spune, iar eu mă speri fiindcă el știe că nu îmi place asta.Mă simt tras de păr către membrul lui.Mă obligă să îl iau in gură și în momentul ăla încep din nou să plâng.
El îmi din nou o palmă,mă ia de ceafa și își bagă membrul in gura mea eu încep să îl sug,deoarece dacă nu fac ce îmi spune el ajunge să mă violeze până îmi pierd cunoștință.
După vreo jumate de oră in care îi fac oral plângând el își dă drumul în gura mea punandu-mi mâna la gură pentru a nu scuipa fiind obligat să înghit.
Văd cum se îmbracă. Și îmi spune:
-Curvo,vezi că în seara asta merg cu prieteni în club să nu mă aștepți,AI ÎNȚELES !țipă din nou cu vocea lui pe care o urăsc din tot sufletul.-Da.spun cu o voce stinsă.
-Hai la daddy și dă-i un sărut de rămas bun.
- Nu mă pot ridica.
-Ba da o să te chinui până reușești să te ridici.
Mă ridic,cu greu merg pănă la el și încep să-l sărut,mă apucă de talie și începe să îmi devoreze buzele m-a mușcat de buza inferioară semn că vrea să intre în lăcașul meu, iar eu nevoit îl las să între, începe un dans amețitor cu limba mea.Ne-am despărțit din sărut,iar el a plecat lasându-mă pe pat într-o stare deplorabilă.
ÎL URĂSC și cu asta încep să plâng pana reușesc să mă șterg si să mă pun la somn.Pov Dustin
După ce plec de la curvă acea el chiar crede că sunt sufletul lui pereche ce fraier eu stau cu el pentru aspect.Ajung la clubul pe care îl dețin mă duc la masa pe care o ocup deobicei acesta fiind într-un colț semi-întunecat unde îmi văd prieteni.
Îl văd pe Blake cum vine spre mine și îl aud:
-Ce mai faci bătrâne, nu ne-am mai văzut de mult.spune acesta și dăm noroc.
-Exagerezi poate sunt cu doi ani mai mare decât tine,dar nu sunt bătrân,în fine am venit de la curva aia de care ți-am spus.
-Și ce i-ai mai făcut?întreabă el curios.
-Păi l-am futut si l-am pus să îmi fac un oral nimic nou, dar noi nu suntem aici pentru a discuta de acea curvă,nu-i așa?
-Da, ai dreptate hai să ne distrăm.spune el și dă un shoot de vodka pe gât.
Și am început să ne distrăm și să bem o grămadă, din câte țin minte eu m-am făcut rangă cred că am exagerat,dar nu îmi pasă.Îl văd pe Blake cum vine spre mine și de acolo totul e în ceață.
Pov Blake
Eu și Dustin începem să bem eu fiind cel mai treaz dintre toți,dar îl văd acum se clatină și leșină de la atâta băutură.A facut abuz și tot eu trebuie să-l duc și acasă la el,of prost mai e.Il iau și merg spre mașina mea îl pun pe locul de lângă mine,iar eu ma duc pe locul șoferului și pornesc.Când ajung la el acasă iau cheia de sub preș și deschid ușă
Urc la etaj și intru în dormitor și când am intrat ceva m-a surprins...Va urma
Acesta este primul capitol propiu-zis.Sper să vă placă .
CITEȘTI
Suflete pereche(BxB)
WerewolfVolumul 1:Suflete pereche Volumul 2:Suflete pereche:Iubiții sau nu? O carte în care un Omega este chinuit de un Alpha care pretinde că este sufletul său pereche.Oare Omega-ul nostru va afla adevărul și își va cunoaște sufletul pereche,ei bine asta v...