( Lore2523 sper să-ți placă idea ta dezvoltată de mine)
Pov Luca
Mă trezesc din cauza unui miros ciudat,când mă ridic văd că nu sunt acasă la mine,de fapt sunt acasă la Sky.Mă duc în bucătărie și o găsesc încercând să gătească micul de jun.
-Neața,Sky!Ce faci aici.spun și merg lângă ea.
-Neața,Luca.Păi încerc să fac clătite.
- Nu știi să faci clătite,dacă vrei te ajut eu.spun apucându-mă să fac compoziția pentru ele.
-Mersi,Luca.Până termini tu eu mă duc să-l scol pe fratele meu.zice și se duce cel mai probabil în camera fratelui său.
Mă întreb oare cum arată acest frate,sper să mă înțeleg cu el.În sfârșit am terminat compoziția pentru ele acum doar trebuie să-le fac.
POV Blake
Sunt trezit de sora mea cu un pahar cu apă,cred că e răzbunare pentru ziua de ieri,că tot veni vorba de ieri oare Luca mai e aici sau a plecat la jigodia aia.
Când mă duc spre bucătărie simt miros de clătite,nu are cum să fie făcute de Sky,deoarece ea nu știe să facă.
Mă întreb oare cine le gătește,rămân surprins plăcut când văd că cel care face clătitele este Luca,ce drăguț.
POV Luca
Aud că vine cineva în bucătărie,dar nu mă uit pentru că cel mai probabil e Sky.Aproape am terminat de făcut clatitele,dar simt o privire care mă privește cu foarte multă curiozitate.
În acel moment m-am întors spre cel care mă privea și rămân surprins să văd că e Blake.Roșesc,deoarece el era doar în pantaloni și bustul gol,trebuie să recunosc e așa frumos,mai frumos decât Dustin.
Mă întorc instant,iar eu aud din partea lui un chicot.
-Și când sunt gata clatitele,mi-e foame!se plânge el.
-Imediat mai ai răbdare.
Acum le-am terminat și pun farfuria pe masa,iar el se repede asupra lor.
-Apropo unde e Sky,nu am mai văzut-o de când s-a dus să te trezească pe tine?
- Nu știu,dulceață.spune și se uită la mine.
- Nu îmi mai zi așa.spun roșind.
-De ce?întreabă și se apropie de mine.
- Nu vreau să am probleme cu Dustin și așa suntem cum suntem.spun și îmi las capul în jos.
-Poate o să par indiscret,dar de ce se comportă așa cu tine?
- Nu știu nici eu.Acum dacă nu te superi aș vrea să plec acasă.spun și îmi strâng lucrurile și plec.
-Inainte să pleci pot să am numărul tău,prințesă.
-De ce?întreb eu curios.
- Pentru orice eventualitate sau când mai ai vreo problemă cu ji-Dustin.spune cu un iz de nervi in voce.
-Sigur,de ce nu.Numărul meu este 07** *** ***.
-Iar al meu este 07** *** ***.spune el bucuros.
- Pa,Blake.
- Pa,prințesă.spune cu zâmbetul pe buze probabil mândru că mi-a luat numărul de telefon.
Plec de acolo și mă prefac că nu am auzit ultima parte.
-Skip time-
Sper să nu am probleme cu Dustin.Când o să ajung acasă trebuie să am grijă.
-Dustin,ești acasă? întreb eu cu frică.
-CURVO!?PE UNDE PULA MEA AI FOST!?țipă și începe să mă bată.
Printre lacrimi văd cum își dă pantaloni jos.Și de aici știți ce s-a întamplat.
-Skip time-
După două ore De chin m-a lăsat aici pe podea,cu dureri,iar el a plecat naiba stie unde.Cred că am să apelez la Blake.
Îmi iau telefonul care din fericire era lângă mine sub bluza mea.Apăs pe număr și aștept să răspundă.-Da,scumpete ți-e dor de mine.îl aud atunci când îmi răspunde.
-Bl.. a..ke,t..e ro...g,vi..no m...ai re..pe...de.spun printre suspine.
- Luca, ce s-a întâmplat,stai că vin acum.și văd cum închide apelul.
Pov Blake
Dacă nenorocitul ăla s-a atins de el,jur că îi zbor creierii.Imi iau cheile,portofelul și telefonul și plec la scumpetea mea.
Când ajung acolo,am noroc să găsesc ușa de la casă deschisă.Încep să strig după Luca,dar nu îmi răspunde nimeni în schimb se aude un mic plânsest de la etaj.Urc la etaj și îl găsesc pe Luca pe podea,vânăt,dezbrăcat.Chiar și în ipostaza asta e fromos. .Merg la el și mă pun lângă el și îl văd cum îmi sare în brațe și începe să plângă.
- Pot să stau câteva zile la tine și Sky,dacă nu deranjez.îl aud cum spune printre suspine.
-Desigur.
Cu astea fiind spuse îl ajut să se îmbrace,să își facă bagajele și am plecat acasă,nu îmi pasă de Dustin,dar cred că încep să-l îndrăgesc pe micuțul ăsta.
Va urma
Credeți oare că Blake va începe să aibe sentimente pentru Luca,asta vom vedea în următoarele capitole.
Dacă aveți idei puteți să-le lasăți in secțiunea de comentarii.
CITEȘTI
Suflete pereche(BxB)
WerewolfVolumul 1:Suflete pereche Volumul 2:Suflete pereche:Iubiții sau nu? O carte în care un Omega este chinuit de un Alpha care pretinde că este sufletul său pereche.Oare Omega-ul nostru va afla adevărul și își va cunoaște sufletul pereche,ei bine asta v...