Capitol 7

212 14 12
                                    

- Atenție acest capitol conține smut,chiar dacă știu că avertismentul meu va fi total ignorat-

Pov Dustin

Plec de la acea curvă și mă duc la clubul pe care îl dețin.Am auzit că avem angajați noi,deci vreau să văd cum se comportă cu clienți.Toți angajați au trecut prin acest test,nu toți au reușit să-l treacă.

Intru și văd un barman,doi chelneri și un dansator,toți par a fi prieteni și în același timp noi angajați.Înaintez spre bar și mă așez pe unul din scaune.
Văd cum vine noul barman spre mine.

-Bună seara!Ce ați dori să beți în această seară?spune și se îndreaptă spre tejghea pentru a mă auzi mai bine deoarece clubul este plin de oameni.

-Bună,aș dori un El Diablo.spun simplu și îmi întorc privirea spre noul dansator.Văd că deja are mulți fani,mă uit eu cât mă uit și văd că se întoarce spre mine atunci când el își termină reprezentația.Îl văd cum vine la bar și se așează la un scaun distanța de mine și îi cere barmanului o sticlă cu apă.

Mi-se pare interesant,așa că mă pun lângă și îmi iau cocktail-ul de la barman.

-Hey,bună!Ce face o frumusețe aici,de una singură?spun și mă uit la el.

- Nu știu,poate vrea să se distreze.spune și bea din apă.

-Poți să îmi faci un Tequila Sunrise.spun către barman.

-Și ai un suflet pereche?mă întreabă el cu privirea spre cocktail-ul meu.

- Nu,dar tu,ești prea sexy,pentru a nu avea unul.

-Nici eu nu am și mersi pentru compliment.simt cum își pune mâna pe piciorul meu.

-Poftim!spun și îi dau cocktail-ul pe care l-am cerut.Să vedem dacă încalcă regula cea mai importantă pentru dansatori, nu au voie să bea în timpul programului.Mulți au tendința de a o încălca.

-Mersi,dar nu pot să beau,sunt în timpul programului de muncă.Acum trebuie să plec deoarece îmi începe reprezentația,dacă vrei poți să vii să mă vezi.

Spune și îl văd cum se duce spre culise.Îi aud numele de Felix și îl văd cum intră ca o divă pe scenă.Și începe să danseze,din spatele meu se auzeau multe gemete și aplauze,chiar și-a făcut o reputație.

Peste puțin timp îl văd cum se dă jos și vine în direcția mea,și simt cum se pune la mine în poală.Și începe să îmi danseze.Pantaloni mei mai au un pic și fac poc,el vede și probabil simte asta.Se apasă mai tare pe zona mea sensibilă scoțând un mârâit în semn de apreciere a acțiunilor lui.

Mi-se pare că  se face mai cald aici,ori îmi vine rut-ul,pentru că îi simt mirosul de ciocolată foarte bine *cred că știm cu toți că îți place de el* tu cine ești *conștiința ta* poate îl plac,dar simt cum se apropie de urechea mea.

-Frumosule,ce ai spune să îți calmăm rut-ul.spune și o mușcă,astfel scoțând de la mine un alt mârâit.Mă ridic tot cu el în brațe.Mă duc în spate unde avem camere pregătite pentru cei care vor să aibe o aventură.

Îl arunc pe pat,dar mă simt diferit deoarece când o făceam cu Luca nu simțeam astfel de lucruri.

Mă apropii de fața lui și încep să-l sărut flâmand simțiind că nu mai pot,încep să  îl dezbrac,mai întâi îi dau topul negru jos,apoi urmând pantaloni scurți care îi scoteau fundul în evidență,îi dau și boxeri jos.Și îl văd cum se pune deasupra mea.

-Vreau și eu să te dezbrac.spune pe un ton senzual.

Îl las să văd ce vrea să facă.Îmi apucă tricoul pe care îl dă jos și îmi face un semn pe gât,eu mârâind la senzația plăcută.Îmi apucă curea pe care o dă extrem de repede jos,apoi pantaloni și la urmă boxeri.

Îl întorc sub mine și îmi pun două degete în gură lui,el înțelegând mesajul meu.După câteva minute de umezit,le duc la intrarea lui.Gem atunci când simt interiorul său,prima dată încep să mi-le mișc încet acesta gemând ușor,încetul cu încetul încep să măresc viteza,acesta amplificându-și gemetele.

Încep să fac foarfeca în înteriorul lui,acesta își arcuiește spatele când e aproape să își dea drumul îmi retrag degetele din interiorul său,acesta miorlăind.

-Shh,daddy o să-ți dea ceva mai mare și plăcut.spun cu un ton care îți taie răsuflarea.

Mă ridic de pe acesta,și îl pun la mine în poală.Gem gutural atunci când simt înteriorul lui în jurul meu.Îl văd cum își sprijină mâinile de umeri mei,și începe să salte puternic,îmi pun mâinile pe talia lui și îl împing mai tare pe membrul meu,iar baby își arcuiește spatele dându-și drumul împreună cu mine.Asta a fost scurt,dar plăcut.

-Aveți cumva vreo baie pe aici?întreabă acesta.

-Vezi ușa acea,acolo este baia este dotată cu tot ce este nevoie până la urmă într-o baie.

Îl văd cum se ridică de pe mine și se îndreaptă spre baie.Îl aud cum dă drumul la apa,iar eu mă duc spre baie,întru tiptil-tiptil în cabina de duș.Am noroc că era cu spatele la mine,am ocazia perfectă să îl iau de talie și să-i presez fundul de mine.

-Vrei și a doua rundă,daddy?spune și se întoarce spre mine și mă sărută pasional și sălbatic.Eu îl salt la mine în brațe și îl lipesc de peretele băi și încep să-i fac multe semne de iubire care măine vor deveni mov.

Acesta începe să geamă fix în urechea mea,această acțiune mă face să încep să îl penetrez cu brutalitate,dar în același timp cu blândețe pentru iubirea vieți mele.

După încă vreo oră de penetrări,în care el și-a dat drumul de trei ori.Ne dăm drumul împreună pentru ultima oară.
Încep să-l spăl,îl șterg și îl pun în pat.Așezându-mă lângă el și îl trag la mine în brațe,făcându-se mic.

Mi-am dat seamă că el e cel pe care îl iubesc cu adevărat,nu pe Luca poate ar trebui să merg mâine vorbesc cu el despre acestă treabă,o să-l las să fie fericit cu  Blake,sufletul său pereche se vede de la o poștă că aceștia doi sunt făcuți unul pentru altul.

Va urma

Ce schimbare de atitudine se pare că acest Omega i-a dat simțurile peste cap lui Dustin.

Suflete pereche(BxB)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum