Acesta este primul capitol special din acestă carte minunată,sper să vă placă.Lectură plăcută!
POV Blake
Deci azi mă gândesc să îl cer pe Luca de soț.Am emoți dacă nu va accepta,nu prea cred mă iubește,îl iubesc.Cred că o să am nevoie de o părere,cred că am să merg cu Dustin să cumpăr inelul,și cine știe poate facem nuntă dublă.
Îmi caut telefonul și îl sun pe Dustin.
-Convorbire telefonică-
- Bună!Cu ce ocazie mă suni?mă întreabă acesta.
-Bună, păi aș vrea să aleg un inel de logodnă și am nevoie de o părere,deci crezi că mă poți ajuta?întreb cu speranță în glas.
-Bine,te ajut.spune acesta.
-Mersi mult.Păi găsesc eu o scuză să plec de acasă și ne întâlnim în față la mall.
-Ok.Pa.
-Pa.
-Convorbire telefonică încheiată-
-Pui,vezi că eu trebuie să plec până la firmă,o să fiu plecat minim două ore,maxim trei.spun și îl sărut apăsat.(nu îmi place să-l mint).
-O bine,dar când te întorci poți să-mi iei niște pepene roșu,puiului nostru îi este poftă.
-Ok,pui.spun și mă aplec până la burtica lui,îi dau tricoul la o parte și îi sărut burtica.
-Pa.Vă iubesc,iubire.
-Și noi te iubim.
Bun am ieșit din apartament chiar nu-mi place să-l mint.Merg spre mall cu gândul la inel.
Îl văd pe Dustin,așa că mă duc cu el la un prieten de al meu care se ocupă cu bijuterii.
-Bună,Aiden.Crezi că mă poți să mă ajuți cu ceva?îl întreb eu apropindu-mă de el.
- Bună,desigur că te pot ajuta cu ceva,deci ce ai vrea să cumperi.
-Un inel de logodnă.
-Cine e norocoasă,poate o cunosc.
-Kyle știe cel mai bine cine e așa-zisa ,,norocoasa".(Kyle-fratele lui Aiden)
- Luca deci,o alegere bună.Deci avem așa ceva,dar nu cred că iar plăcea.
-Da,ai dreptate.
-Ăsta,ce zici.
-Da,ăsta e perfect.Dustin ce crezi?îl întreb eu.
-Da,e foarte frumos.Aiden,crezi că mă poți ajuta și pe mine cu un inel.
-Deci vrei să-l ceri și pe Felix.Păi în cazul ăsta facem o nuntă dublă.
Mai stăm până își caută și el inelul potrivit.Deci nu pot să cred ce indecis e,cred că Aiden s-a săturat de el și mofturile lui.
-Acum,întrebarea întrebătoare cum îi cerem de soț?
-O întălnire dublă,nu știu zic și eu.spune el.
CITEȘTI
Suflete pereche(BxB)
WerewolfVolumul 1:Suflete pereche Volumul 2:Suflete pereche:Iubiții sau nu? O carte în care un Omega este chinuit de un Alpha care pretinde că este sufletul său pereche.Oare Omega-ul nostru va afla adevărul și își va cunoaște sufletul pereche,ei bine asta v...