Pov Luca
Mă trezesc de dimineață,deoarece am școală.Îmi fac rutina,mă duc să fac un duș,apoi îmi pregătesc ghiozdanul și mă duc în bucătărie să fac micul de jun pentru mine și Dustin care nu s-a trezit.
După asta plec din casa terorii mă bucur măcar că la școală mă lasă să merg.
-Între timp la Blake-
După ce am ajuns acasă am adormit cu gândul la Luca,trebuie să port o discuție serioasă cu Dustin despre așa-zisa ,,curvă".(Lore2523 mersi pentru idee și aș vrea o părere despre capitol.Lectură placută).
Mă duc în bucătărie și o văd pe sora mea mai mică,Sky care pregătește micul de jun.-Neața!spun și mă așez savurând cana de cafea pe care mi-a pregătit-o sora mea dragă.
-Neața,frățioare!spune ea cu zâmbetul pe buze.
-Ce mai faci,ceva nou,suflet pereche?intreb eu.
-Eu fac bine,nimic nou,întărzie să apară.Și aseară când ai venit acasă am simțit ferominii unui Omega cumva ți-ai găsit sufletul pereche?întreabă ea curioasă.
-Nu,am.ajutat un prieten cu niște probleme.spun calm.
-Ce fel de probleme?
-Sufletul său pereche îl traumatizează,își bate joc de el.spun gândindu-mă la de aseară.
O văd cum își pune mâna la gură șocată de informațiile aflate.
-Din câte știu un suflet pereche trebuie sa aibe grijă de partenerul său nu să îsi bată joc de el.spune Sky.
-Asta știu și eu.spun eu.
-Eu cred că azi mă voi duce să vorbesc cu prietenul meu despre asta.spun lăsându-mi capul în jos știind ce va urma.
-CE?!ȘTIAI DE ASTA,ȘI N-AI FĂCUT NIMIC!Eu cred că ar trebui să mergi să vorbești cu el despre problema asta.spune plecând cel mai probabil în camera ei.
Mă pregătesc și plec acolo.Când ajung el îmi deschide ușa,iar eu mă pun pe canapea.
-Și ce mai faci bețivule.spun râzând de el.
-Aseară ți-am spus că vreau să mă distrez și asta am și făcut.zice enervându-se.
- Există și alte moduri în care poți să te distrezi nu doar să bei,în fine eu am venit să discutăm ceva.
-Uimește-mă.spune curios.
-Curva asta a ta nu pare a fi una.spun serios.
-De unde știi să nu-mi spui că ai vorbit cu el.rostește,în glasul lui fiind o urmă de nervozitate.
-Ba da,eu zic să îl lași în pace l-ai traumatizat și violat de prea multe ori.spun deja enervat de situația actuală.
-FAC CE VREAU E SUFLETUL MEU PERECHE PĂNÂ LA URMĂ!?ACUM IEȘI DRACULUI DIN CASA MEA!țipă el la mine și îmi dă un pumn.
- În primul rând nu trebuie să țipi că te aud,iar în al doilea rând DE CE MAI LOVIT.țip și eu la rândul meu.
Plec din acea casă și mă duc la apartamentul meu pentru a-mi curăța buza pe care idiotul ăla mi-a spart-o.Când intru am văzut-o pe Sky în bucătărie.O văd că vine lângă mine.
-Cine ți-a făcut asta?întreabă arătând spre buză.
-Jigodia aia împuțită numită Dustin.spun întreptundu-mă spre baie,rezolvându-mi problema.Lasă asta acum,cum a fost la noul liceu îți place?
-Da,îmi place și legat de asta vezi că o să vin mâine sau poimâine cu un băiat aici...
Nu o las să termină că încep eu să vorbesc.
-Nici gând ești prea mică pentru băieți. Spun din baie.
-Am vrut să spun că trebuie să vină să facem un proiect la istorie despre Renaștere atât nimic mai mult.
-A ok,dacă dacă vă prind că faceți altceva o mierliți.spun și plec la mine în cameră.
Între timp la Luca
Acum am ajuns la liceu,intru în clasă și toți încep să râdă de mine.Nu e suficient că în lagărul ăla primesc batjocoră mai primesc și aici.Mă duc în ultima bancă care e mereu goală deoarece stau eu în eu.
Aștept să între profesorul de chimie în clasă dar în loc de el întră doamna dirigintă alături de o fată.
-Bună dimineața,dragilor.Prima oră nu veți face chimie deoarece profesorul vostru astăzi s-a simțit rău și a stat acasă.Aș vrea să faceți cunoștință cu noua voastră colegă.Dragă poți să te prezinți.
-Hey,mă numesc Sky și sunt Beta,sper să ne înțelegem.spune acesta cu zămbetul pe buze.
-Poți să te așezi lângă Luca,poți să ridici mâna să vadă unde ești.cu acestea spuse mi-e îmi pică fața,dar ridic mâna.Iar Sky vine lângă mine.
-Bună!spune acesta.
-Bună!spun eu la rândul meu.Apropo dacă nu vrei să își bată joc de tine sfatul meu ar fi să nu vorbești cu mine.adaug eu trist.
-De ce nu ar trebui să vorbesc e alegerea mea dacă eu vreau sau nu să vorbesc cu cineva.
Și așa am stat de vorbă toată ora aflând că părinții ei au murit și că are un frate care este cu un an mai mare decât ea.
-Skip time până la ora de istorie acesta fiind ultima oră-
O așteptăm pe profa de istorie să intre în clasă.Eu cu Sky mai discutăm niște chestii banale.
După o întârziere de un sfert de oră profa intra în clasă.
-Bună,copii.Astăzi aș vrea să facem echipe de câte doi elevi pentru un proiect legat de cultură în Antichitate.Aș vrea să vă alegeți un partener de lucru.spune acesta și se așează la catedră începând să scrie componența echipelor.
Când a ajuns la Sky alegerea ei m-a surprins atât pe mine cât și pe colegii mei.
-Aș vrea să fac echipă cu Luca dacă el e deacord.
-Desigur sunt de acord.spun uimită.
-Și am vrea să facem despre Renaștere.mai adaugă ea.
Și apoi ne continuăm ora,profa povestindu-ne lucruri și rareori notând în caiet lucrurile importante.
Va urma.
Dacă aveți idei nu ezitați să-mi le lăsați în comentarii.Oare cum va reacționa Blake când află cine este colegul de proiect al surorii sale.
Ei bine asta vom afla în capitolul următor.
Prenume:Sky
Vârstă:17 ani
Rang:Beta
Miroase a gumă cu aroma de afine
Suflet pereche:întârzie să apară.
Alte informații posibil utile:
●Este sora lui Blake
●Nu-i plac cei care se cred superiori indiferent de rang
●E fujoshi înrăită
CITEȘTI
Suflete pereche(BxB)
WerewolfVolumul 1:Suflete pereche Volumul 2:Suflete pereche:Iubiții sau nu? O carte în care un Omega este chinuit de un Alpha care pretinde că este sufletul său pereche.Oare Omega-ul nostru va afla adevărul și își va cunoaște sufletul pereche,ei bine asta v...