Skip time 6 luni(fiecare având 9 luni de sarcină)
POV Autor
Timpul a trecut pentru ambele cupluri,care se pare că se înțeleg de minune.Luca a scăpat de coșmarurile lui,exact cum a spus Alex.
În ultima săptămână au fost internați în spital de către Blake și Dustin la rugăminților acestora,cei doi omega au acceptat.Totul și frumos până în ultima zi din luna Iunie,când au simțit că li se rupe apa,strigând fiecare după soțul lui.
Da,au făcut și nunta când cei doi erau în a patra lună.Sky și Karma sunt bine și se iubesc,fiind logodnici.Iar Unchiul lui Blake a aflat că Alex e însărcinat în două luni,cert e că atunci când a auzit fraza ,,Sunt însărcinat!" a leșinat,dar și-a revenit și s-a bucurat că va avea pui cu cel pe care îl iubește.
Revenind la nașterea lor,când Blake și Dustin au intrat i-au văzut pe ambii cum se țin de burtă și înjurând de mama focului,l-au chemat pe Dark(unchiul lui Blake) să-i ducă în sala pregătită pentru nașterea lor.În acel moment cei doi au fost foarte îngrijorați au început să plângă,după părerea mea ceva foarte masculin,dar în fine,cei doi s-au luat în brațe încercând să se calmeze unul pe celălat,la fel făcând și Sky cu Karma eșuând lametabil în încercarea de ai face să nu mai plângă.
Cei doi mai că adorm,dar niște plânsete i-au trezit instantaneu.Acum se întrebau a cui o fi copilul,a lui Blake sau Dustin.
Mai stau ei cât și pe ușa săli iese Dark,dându-și masca jos.Bineînțeles că cei doi nu au ezitat să îi spună o grămadă de întrebări,la care Dark a răspuns la fiecare în parte,iar aceștia au înțeles că au niște băieți sănătoși și că mâine pot să îi externeze din maternitate.
Cel mai greu moment a fost alegerea numelor,dar s-au hotărât că pentru gemeni lui Blake și a lui Luca au ales să fie Ayato și Yuuki,iar pentru puiul lui Dustin și Felix au ales să fie Ichiro.
Skip time 15 ani
Ani au trecut,cei trei s-au făcut mari și frumoși la fel ca părinți lor,dar ei nu știu un lucru că cei trei se iubesc în secret,adică nici unul nu știe de sentimentelor lor unele pentru alți.
VA URMA ÎN VOLUMUL DOI AL ACESTEI CÂRȚII.
Acum cei trei băieți.
Prenume:Ichiro
Vârstă:15 ani
Rang:Omega
Miroase a cocos
Suflet pereche:prea mic pentru a afla.
●Bottom
Alte informații posibil utile pentru cititori noștri:
○îi iubește în secret pe Ayato și Yuuki,dar îi este frică să fie respins.
○este prieten foarte bun cu gemeni.Prenume:Yuuki
Vârstă:15 ani
Rang:Alpha
Miroase a căpșuni.
Suflet pereche:la fel ca în cazul lui Ichiro.
●Top
Alte informații posibil utile pentru cititori noștri:
○îi iubește în secret pe Ayato și Ichiro
○este prieten foarte bun cu Ichiro.Prenume:Ayato
Vârstă:15 ani
Rang:Alpha
●E seke,mai mult seme.
Miroase a fructe de pădure.
Suflet pereche:ca în cazul lui Ichiro și Yuuki.
Alte informații posibil utile pentru cititori noștri:
○îi iubește nespus de mult pe Ichiro și Yuuki,pe care nu l-a considerat niciodată fratele său,ci mai mult un iubit.
○dacă vă întrebați de ce Ayato are părul și Yuuki părul negru,ei bine Ayato la moștenit pe Shiro,bunicul său,iar Yuuki seamă cu părinți lui.
○este prieten foarte bun cu Ichiro.
CITEȘTI
Suflete pereche(BxB)
WerewolfVolumul 1:Suflete pereche Volumul 2:Suflete pereche:Iubiții sau nu? O carte în care un Omega este chinuit de un Alpha care pretinde că este sufletul său pereche.Oare Omega-ul nostru va afla adevărul și își va cunoaște sufletul pereche,ei bine asta v...