Capitol 8

216 14 5
                                    

Pov Luca

Acum sunt mai bine,din păcate Blake e plecat cu firma,dar se întoarce diseară.Stau și mă uit la televizor până când îmi aud telefonul sunând.Atunci când văd cine mă sună am crezut că mor de frică,dar am răspuns cu ezitare.

-D..da.spun bâlbâit.

- Luca,aș vrea să ne întălnim acum la cafeneaua aia drăguță de lângă liceul tău,te rog.spune calm rugându-mă.

-O..k.spun și închid.

Mă pregătesc,închid ușa de la apartament și plec la locul indicat.

Când ajung acolo îl văd stând cu cineva de vorbă.Îl văd cum mă chemă la el.Mă așez în fața lui.

-Bună,Luca.Aș vrea să vorbim puțin.

-Bună,ce ai vrea să vorbim.spun calm.

-Uite,o să ți-o spun direct nu ești sufletul meu pereche,te-am mințit.spune și își lasă capul în jos.

-ADICĂ TU VREI SĂ SPUI CĂ M-AI CHINUIT TIMP DE UN AN ȘI MAI ȘI MINȚIT.țip și îi dau o palmă zdravănă,iar lumea deja se uită la noi.

-Te las în pace,sper ca într-o zi să mă poți ierta.spune și se ridică cu aceea persoană părăsind cafeneaua.

Dacă tot sunt aici am zis să merg să fac niște cumpărături.După ce le termin,merg acasă,adică la Blake.De abia aștept să vină să pot să îi spun ce am aflat azi.

Tot așteptând mi-se  face somn și adorm pe canapea.

Pov Blake

Azi nu am mai văzut-o pe Eliza mă întreb oare de ce numai e pe aici.Dar acum îmi termin treabă și pot să plec la scumpetea mea păcat că are suflet pereche.Ajung acasă mă descalț și când intru în casa îl văd pe Luca dormind,mă apropii de el și sperând să nu se trezească încep să-l sărut și îmi închid ochii.

Pov Luca

Îl aud pe Blake cum intră în casă și vine lângă mine se așează pe jos și face un gest care mă șochează.Începe să mă sărute,iar eu din instinct îi răspund,acesta rămâne uimit de faptul că i-am răspuns.Blake mă trage mai aproape de el și îmi linge buzele semn că vrea să intre în lăcașul meu,iar eu îi permit să înceapă un dans amețitor cu limba mea,dar nici eu nu sunt mai prejos și încep și eu un dans cu limba acestuia.Lipsa de oxigen își face apariția așa că suntem nevoiți să ne despărțim.

-Scuze.îl aud și își lasă capul îi jos.

-De ce îți ceri scuze.zic și îi iau fața în palme.

- Pentru că am fost dus de val și am uitat că ai pereche.simt cum își pune mâinile pe ale mele.

-De fapt nu am avut niciodată perechere.Dustin m-a mințit.

-Ji...Nu îl las să termină că începem să ne sărutăm,simt că sunt ridicat de către al meu Blake și sunt dus în dormitor.Acesta mă pune pe pat.Când îmi dau seama unde vrea să ajungă încep să îl împing.

- Luca,nu vreau să îți fac nimic.Doar vreau să stau aici,să te îmbrățișez,să te sărut și să te iubesc.spune și mă ia în brațe.

-M..ă iu.. beș..ti.spun și îmi acopăr față cu mâinile și roșind că un rac.

-Da,pui te iubesc.spune și îmi sărută fața.

-Și eu te iubesc.spun și îi dau un mic pupic.

Ne uităm unul la altul șimțind cum cad în lumea viselor alături de Blake.

POV Felix

După ce plecăm de la acea cafenea,mergem undeva mai liniștit mai exact un loc frumos amenajat cu mese și băncii lângă un lac..Chiar sunt curios să văd de ce acel Omega a zis că l-a chinuit timp de un an.

-Dustin?spun și mă uit la el.

-Da,pui.S-a întâmplat ceva?întreabă acesta dându-mi un sărut pe frunte.

-De ce acel Omega a zis că l-ai chinuit?pun și îi iau fața în palme eu fiind cu fundal pe o masă acum fiind la aceiași înălțime.

-Să spunem că eu am un trecut care din perspectiva altor persoane nu este prea bun.spune acesta cu o voce stinsă.

-Stii că poți să îmi spui orice.

-Ok.Deci acel Omega crede că sunt sufletul lui pereche,dar eu l-am mințit.Și l-am folosit atunci când aveam rut,dar nu am simțit nimic niciodată pentru el dearece acum iubesc pe altcineva.spune acesta.

Când am auzit că iubește pe altcineva parcă ceva din mine s-a spart,cred că încep să-l iubesc.Mă feresc atunci când vrea să mă sărute.

-Pui,ce s-a întămplat,de ce mă respingi?mă întreabă acesta punându-și măna pe obrazul meu.

-De ce nu te duci să îi spui persoanei pe care o iubești,poate te acceptă.

-Pentru că acea persoană ești tu.spune și începe să mă sărute,iar eu îi răspund,iar el începând un dans amețitor cu limba mea.După ce ne despărțim din sărut eu îl iau în brațe.

-Pui vrei să îmi faci onoarea de a fi iubitul meu?mă întreabă cu sclipiri in ochișori.

-DA!țip în gura mare,să mă audă.îmi dă iarăși un sărut,dar de data asta unul dulce.

După acea plecăm acasă,unde începem să facem cina.După cină am început să ne uităm la un serial,dar nu știu cum s-a terminat deoarece am căzut în lumea viselor.

Se pare că ambele cupluri și-au dezvăluit dragostea față  unul de altul.Dar la ce s-a referit Dustin printr-un trecut nu prea bun.Asta vom afla în capitolul următor.

Suflete pereche(BxB)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum