Pov Luca
Am ajuns acasă împreună cu Karma.Blake e acasă deoarece papuci și haina lui sunt in hol,bun numai ocazia perfectă pentru al cunoaște pe Blake.
-Iubire,am ajuns!strig după Blake.
-Hey,pui.Cine e el?întrebă suspicios.
-El e Karma cel mai bun prieten al meu,care a venit din America.spun lămurindu-l,iar Karma acesta este sufletul meu pereche,Blake.spun,iar aceștia dau noroc.
-Ok.Păi atunci haideți în living să ne uităm la un film.spune acesta luând din bucătărie un bol de pop corn și o sticlă de suc.
Așa ne-am petrecut toată seara până când Karma a trebuit să plece.Se pare că Blake la început a fost foarte gelos,dar a înțeles că e doar un prieten și acum se înțeleg de minune.
Trei săptămâni mai târziu
Pov Blake
De trei săptămâni încoace lui Luca îi este rău și are pofte ciudate.Cred că e timpul să mergem la doctor.
-Pui,vino până în living.
-Gata,am venit.
-Cred că ar trebui să mergi la doctor.
- Nu vreau.spune el plecând în camera noastră.
-Măcar mergi pentru mine?îl întreb milogindu-mă de el.
-Off,bine.spune și se îmbracă.
După ce termină,coborâm jos in parcare pentru a lua mașina.Conduc până la spital.
-Pui,am aici un unchi care este doctor,deci vom merge la el.spun și-l iau de mână acesta roșind ușor.
La unchiul lui Blake
Bat la ușă și aud un intră,iar eu cu Luca intrăm.
- Bună,unchiule!
- Bună, Blake!Cu ce ocazie pe aici?
-Păi aș vrea să-i faci un control sufletului meu pereche,Luca,deoarece are grețuri și pofte ciudate.
-O bine,dar te rog să ieși afară din cabinet și să aștepți pe hol.
-Bine,unchiule.spun și ies pe hol.
Pov Luca
-Bun.Luca aș vrea să te așezi pe masă pentru a face o ecografie.spune unchiul lui Blake.
După ce mă unde cu un gel transparent și rece începe sa-mi facă ecografie.
-Ok.Am baie proprie în cabinet poți te rog să faci acest test,dar astfel încât să nu vezi rezultatul.spune acesta și-mi întinde un test pe care mă duc să mi-l fac.
Aștept și mă duc să-i dau testul.
-Felicitări!spune acesta fericit.
- Pentru ce mă felicități,testul este negativ,nu?întreb confuz.
-Sunteți însărcinat în trei săptămâni.spune acesta înmânându-mi ecografia pe care tocmai mi-a făcut-o.
Mă uit la ecografie și încep să plâng.Cum va reacționa Blake?Se va bucura sau nu.
-Mă duc să-l chem pe Blake.spun el.
-Puteți vă rog să nu-i spuneți că sunt însărcinat vreau să audă de la mine.spun și mă opresc din plâns.
-Bine.
Pov Blake
Aștept până ce văd că unchiul meu iese din cabinet.
-Nepoate,poți să intri.
-Bine.spun și intru în cabinet.Il văd pe Luca cum își ține capul în jos.
-Pui,ce a spus unchiul meu,ești bine,ai pățit ceva?îl întreb îngrijorat.
Acesta nu spune nimic,dar îmi întinde un test și o ecografie.Mă uit la ele testul este pozitiv,iar în ecografie se vede ceva neclar.
Nu spun nimic,dar ies din cabinet și mă duc la unchiul meu și îl îmbrățișez.
-Sper că ești bucuros că vei deveni tată?mă întreabă acesta.
-Normal că sunt.spun.
Pov Luca
Îi dau testul și ecografia fără să-i spun nimic.Îl văd cum pleacă din cabinet,cred că s-a supărat.
Îmi trag picioarele la piept și încep să plâng cu sughițuri.Il văd cum intră val vârtej in cabinet și se îndreaptă spre mine.Sigur vrea să-și verse nervi pe mine,așa că mă lipesc de perete și îmi pun o mână pe burtă în semn de apărare.
Pov Blake
Mai vorbesc ce vorbesc cu unchiul despre sarcina puiului meu,dar dintr-o aud plânsete din cabinet.Așa că intru val vârtej.Îl văd cum se lipește de perete și își pune o mână pe burtă în semn de apărare.
-B-Blake dacă n-nu vrei s-să păstrez sarcina p-pot să fac avort.îl aud cum spune printre sughițuri.
-Nici să nu te gândești să avortezi.spun cu vocea mea de Alpha.
-Da,Alpha.spune acesta cu capul în jos.
Îi ridic capul și-l fac să se uite la mine și îl sărut.Acesta îmi răspunde,sărutul nostru nu este unul sălbatic sau erotic,ci mai degrabă unul dulce și drăguț.
-Nu vreau să faci avort,pentru că îmi iubesc puiul chiar dacă nu s-a născut încă.spun și îmi pun mana pe burtica lui.Aici este rodul iubirii noastre,puiul meu și și al tău.spun și îi ridic bluza neagră și îi pup dulce burtica.
Ies din cabinet cu Luca de mână.
-Unchiule,nu ai vrea să vii cu noi la cină și îl aduci și pe Alex?îl întreb eu.
-Desigur,dar mai întăi să mergem să-l luăm pe Alex de la cabinetul său.
-Bine înțeles.
-Blake cine e Alex?întreabă puiul meu.
-E perechea unchiului meu.spun și-l lămuresc.
Mergem și-l luăm și pe Alex și pe drum acesta face cunoștință cu Luca și Alex află că e însărcinat cu mine.Ajungem acasă și începem să facem cina toți patru.După ce am terminat-o de gătit ne-am așezat la masă și am început să mâncăm și să discutăm.După ei au plecat acasă,iar noi ne-am pus să dormim.
Va urma
Deja încep să-mi pierd inspirația.Dacă aveți vreo idee de următorul capitol chiar vă rog să o scrieți.
Nu uitați să votați și să comentați.
CITEȘTI
Suflete pereche(BxB)
WerewolfVolumul 1:Suflete pereche Volumul 2:Suflete pereche:Iubiții sau nu? O carte în care un Omega este chinuit de un Alpha care pretinde că este sufletul său pereche.Oare Omega-ul nostru va afla adevărul și își va cunoaște sufletul pereche,ei bine asta v...