Capitol 4

226 18 11
                                    

Pov Sky

Mă trezesc sau mai bine spus sunt trezită de scumpul meu frate cu un pahar de apă.

-Futu-ți morții mătii de avort eșuat.NU POȚI SĂ MĂ TREZEȘTI MAI NORMAL.țip și alerg după el,dar îmi pierd interesul când văd cât e ceasul.

Mă grăbesc și îmi fac un duș,rutina,mă îmbrac și fug la școală.

-Skip time până când ajunge Sky la școală-

A fost cât pe ce.Am ajuns în clasă și văd o imagine care mă enervează niște jigodii nespălate care se i-au de Luca.M-am dus de îndată la ei,și stai să vezi scandal.

-Bă,măzărică lasă-l în pace.spun pe cât posibil calm,dar nu îmi iese.

-Ia te uită prietena curvei,vrei să fi bătută și nu știi cum.spune râzând.

Nu am mai rezistat și i-am dat un pumn la ficat.Deja m-am enervat,îmi place să-le vâd fețele uimite.

-Acum NU AI VREA SĂ TE CARI CU ȘATRA TA DE POTĂI DE AICI PÂNÂ NU TE OMOR ÎN BĂTAIE.țip la ei,iar jigodiile alea au plecat mâncând pământul la locul lor.

L-am ajutat pe Luca să se ridice.

-Nu trebuia să te bagi în problemele mele,dar totuși mersi de ajutor.zice el mai timid.

-Cum adică să îmi las prietenul la greu niciodată.spun și îl văd emanând o stare de fericire.

-Chiar suntem prieteni?întreabă el fericit.

-Da.îi răspund eu,iar el mă îmbrățișează și îi răspund.

-Legat de proiect,unde îl facem?întreabă el.

-Îl facem la mine,da' proiectul când trebuie predat?

-Stai să verific și îți spun.îl văd cum răsfoiește ceva și îl aud spunând în continuare.Peste două săptămâni,deci avem timp destul.

-Păi ai putea după ore azi să vii la mine să începem să lucrăm?întreb eu și văd că își schimbă stare,am spus ceva greșit și eu nu știu.

-Stai să îmi întreb sufletul pereche și îți spun.Văd cum începe să vorbească cu cineva prin mesaje.

-E totul în regulă,și în primul rând de ce să-i ceri voie sufletului tău pereche să faci ceva legat de școală,și în al doilea rând poți să vii?întreb curioasă.

-Da,e totul în regulă în primul rând sufletul meu pereche e mai strict din fire și în al doilea rând pot să vin.spune alb la față,dar am evitat să-l întreb asta,poate e un subiect sensibil.

-Skip time până când ajung acasă la Sky-

Am ajuns acasă eu începând să strig după Blake,dar am uitat că e plecat cu niște treburi pe la firma tatei pe care a primit-o moștenire când el a murit într-un accident de mașină.

- Luca,vrei ceva de băut?întreb cu capul în frigider căutând o doză de cola.

-O doză de cola.spune cu capul în telefon.

-Bine.spun și scot două doze de suc pe masă.

-Și despre ce facem proiectul,întreb de curiozitate.spune și își deschide doza de cola.

-Noi avem perioada Renașterii,deci avem multă informație.Hai mai bine la mine în cameră.

-Skip time-

În sfârșit am terminat proiectul după mai bine de trei ore de muncă a iesit un superb proiect.Luca chiar m-a ajutat a fost un bun coleg de lucru în viitor îl voi mai alege pentru proiecte.

Acum suntem în sufragerie și ne uităm la un film sau mai bine spus doar eu mă uit la el,căci Luca a adormit.Mă duc până la mine în cameră să aduc o pătură.

Pov Blake

A dat Domnu' să termin treaba de la firmă.Acum încep să îmi strâng lucrurile de pe birou,dar sunt întrerupt de Eliza,cât pot să o urăsc pe femeia asta.

-Ce faci,iubire.spune pe un ton al naibii de ascuțit.

-Nu mai suntem împreună cred ai uitat.Crezi că te-am iertat după ce m-ai înșelat.spun îndiferent.

O văd cum pleacă cu capul în jos.Oricum nu eram suflete pereche,și nici nu mi-a păsat vreodată de ea.

Plec de la birou intru în mașină și mă duc mai întăi pe la magazin deoarece trebuie să îi iau lui Sky o ciocolată.

Bun am luat ciocolata și mă îndrept spre casă.Deschid ușa apartamentului,mă descalț și intru.

(Pentru următoarea idei din acest minunat capitol aș vrea să îi mulțumesc lui Lore2523 ți-am promis că țin cont de idea ta)

Am rămas șocat când l-am văzut pe Luca dormind pe canapea,oare el să fie acel coleg de care vorbea Sky.

Mă duc lângă canapea,pe podea cu fața spre el.Încep să-l mângâi pe obraz.Parcă am simțit un impuls care m-a făcut să-l sărut,chiar dacă el nu mi-a răspuns pentru că dormea tot s-a simțit bine,după ce m-am despărțit din sărut m-am gândit că nu a fost bine ce am făcut pentru că el are suflet pereche.

După ce am gândit asta mă duc în camera mea Mă duc să mă schimb să îmi fac un duș și să mânănc ceva.

Va urma...

Crede-ți că Luca i-a șimțit sau nu sărutul lui Blake.
Dacă aveți nelămuriri,întrebării sau idei pentru carte să nu ezitați să îmi scrieți în secțiunea de comentarii.

Prenume:ElizaVârstă: 21 de aniRang:OmegaMiroase a kiwiSuflet pereche:are doar că e o curvă și umblă cu țoți pe la spatele sufletului ei pereche mai pe înțelesul tuturor îl înșală

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Prenume:Eliza
Vârstă: 21 de ani
Rang:Omega
Miroase a kiwi
Suflet pereche:are doar că e o curvă și umblă cu țoți pe la spatele sufletului ei pereche mai pe înțelesul tuturor îl înșală.
Alte informații:nu se cunosc.

Suflete pereche(BxB)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum