Capitol 13

174 13 5
                                    

Prima lună de sarcină+o săptămână(Felix)

Prima lună(Luca)

POV Dustin

Tocmai a trecut o lună de când a aflat că este însărcinat,îl iubesc foarte mult.Acum stau în living și mă uit la un film împreună cu Felix.

-Iubire,poți te rog să îmi aduci murături și dulceață de zmeură? întreabă acesta.

Mă uit cruciș la el.

-Cum poți să mănânci așa ceva?îl întreb la rândul meu.

-Mi-e poftă,așa că te duci frumușel la bucătărie și îmi pregătești un bol cu murături.spune acesta obligându-mă să mă ridic.

-Pui nu te forța.

Mă ridic și mă duc la bucătărie să caut murături și un borcan de dulceață.Caut cât caut,dar constat că nu avem murături.

-Pui vezi că mă duc la magazin,deoarece nu avem murături,mă întorc repede.spun și-l sărut scurt,dar dulce.

Mă îmbrac și mă duc la magazin.

La magazin spre surprinderea mea întălnesc cu Luca și Blake par a fi fericiți.Încerc să mă fac nevăzut,dar ei sunt la raftul unde se găsesc murăturile.Îmi iau inima în dinți și mă duc spre raft.

Îl iau,dar spre ghinionul meu aceștia mă văd.

-Ce mai faci,Dustin? întreabă Blake.

-Păi am ieșit la cumpărături de murături.Voi cum mai sunteți?îi întreb eu.

- Noi suntem bine,dar Dustin cine era acea persoană de lângă tine atunci când ne-am întălnit?îl aud și pe Luca vorbind.

-E sufletul meu pereche și acum cumpăr murături pentru că îi este poftă.

- Luca te-ai întălnit cu n...Nu mai apucă să spună nimic deoarece e adus la tăcere de Luca printr-un sărut.

-E cumva însărcinat,pentru că Luca a avut aceiași poftă? întreabă Blake după ce se desparte din sărut.

-Da,el vrea murături cu dulceață de zmeură,dar Luca?

-Murături cu ciocolată și e însărcinat în patru săptămâni.

-Felix e în cinci săptămâni.

-Chiarvrea să-l cunosc.spune Luca.

- Dacă vrei pot să-l sun și să-l întreb dacă vreți să veniți la cină.

-Da,mi-ar plăcea.Ești de acord Blake?spune și se uită la Blake.

Acesta nu spune nimic,dar aprobă din cap,iar Luca îl îmbrățișează.

-Convorbire telefonică-

- Bună,pui!Spun când îmi răspunde.

- Bună,iubire,de ce suni,nu sunt murături?întreabă acesta.

-Ba da,doar că am vrut să te întreb dacă ești de acord vină la cină niște prieteni?

-Desigur.Acum făceam cina.spune acesta tocând niște legume cel mai probabil.

-Pa,pui.Te iubesc.un și închid apelul.

-Convorbire telefonică încheiată-

-Da e de acord veniți la cină.

După ce mergem să plătim murăturile,mergem spre casa noastră.Sper ca Luca să nu aibă un atac de panică,deoarece aici nu s-au întămplat cele mai frumoase lucruri.

Întrăm în casă și mergem spre bucătărie unde Felix era lângă o oală.Merg spre el și îl îmbrățișez pe la spate și îl pup pe obraz.

POV Luca

Mi-e mie milă de Felix,mă întreb oare dacă îl bate mai tare decât pe mine.

După ce plătim murâturile mergem spre fosta mea casă.Întrăm în casă și îl văd pe Felix cum stă lângă o oală.Îl văd pe Dustin cum merge spre el sper să nu-l lovească,dar spre surprinderea mea și a lui Blake îl îmbrâțișează pe la spate și îl pupă pe obraz.

-Uite pui murăturile tale,sper să te saturi.Acum vreau să ți-l prezint pe Blake,sufletul pereche a lui Luca.spune și arată spre Blake.

- Bună!Și încântat de cunoștință.Acum poți să mă ajuți cu cina.spune către Dustin.

-Și noi ce facem până terminați voi cina?întreabă Blake.

-Păi mai am puțin de făcut până atunci găsiți voi ce să faceți.Și tu,toarnă mai încet că se fac cocoloașe.spune și îi dă o palmă după ceafă.

-Scuze și te rog eu numai da că doare.spune Dustin și toarnă mai încet.

-După ce au terminat de gătit cina-

-Puteți să luați loc la masă.spune Felix și se așeză.

-Mmm,chiar e bun.spune Blake.

-Și nu ați vrea să rămâneți aici pentru o seară a filmelor,evident dacă tu și Luca nu aveți școală.

- Nu avem deoarece noi avem vacanță două săptămâni de azi,iar facultatea lor e în renovare.Prin urmare putem rămâne.spun eu.

-După cină-

Au pregătit sufrageria,pe masa erau puse murăturile noastre și un borcan de dulceață și ciocolată mea și alte lucruri.
Știu că ne-am uitat la un serial,dar eu m-am uitat doar la primele patru episoade deoarece am adormit cu capul în poala lui Blake.

Va urma

Aceasta este prima lună de sarcină până la nouă luni mai e cale lungă,poate în capitolul următor apare Sky din călătoria sa de afaceri.Sper să vă placă acest capitol.Nu uitați să votați și să comentați.



Suflete pereche(BxB)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum