Pov Sky
Aseară când fratele meu a ajuns acasă,era îmepreună cu cineva.De ce am impresia că acel cineva este Luca.
Vom vedea acum,oricum trebuie să plec într-o deplasare legată de afaceriile tatei.Când cobor îl văd pe Luca doar cu o cămașa pe el,iar pe Blake într-o pereche de pantalonii cu bustul gol.
Nu știu de ce presimt că ăștia doi au făcut prostii,vreau nepoți.
-Neața,băieți!Ce faceți?întreb eu intrând în bucătărie.
-Neața,Sky.Păi după cum vezi eu fac cafea,iar Blake stă și se uită la mine.spune Luca concentrat pe cafea.
-Vedeți că eu trebuie să plec,deci va rog eu nu dați foc la bloc.
-Surioară înainte să pleci putem vorbi puțin de tot?
-Sigur hai la mine în cameră.spun și mă îndrept acolo.
POV Blake
-Deci ce voiai să îmi spui?întreabă ea.
-Cum adică pleci mă lași singur cu Luca!?
-Da,te supără sau ce?spune ea enervată.
- Nu,nu mă supără,dar mi-e frică că n-o să mă pot controla știi că îndată e perioada mea de rut.zic speriat de consecințe.
-Nu stiu vezi ce face iei calmante.Și spui că începi să-l placi pe Luca,dar are suflet pereche ce ai să faci?întreabă ea gândindu-se la ceva.
-Da,și m-am gândit să-l iau de lângă Dustin,deoarece nu vrei să știi în ce stare l-am găsit aseară.
- În ce stare?întreabă ea confuză.
-Era pe jos dezbrăcat,batut,violat cel mai probabil și mai și plângea.Când m-a văzut mi-a sărit la propriu pe mine,de acea vreau să-l iau de lângă el.
O văd cum se uită speriată la mine.
-Uite eu voi fi plecată câteva luni de zile,deoarece firma tatei nu se conduce de una singură.Sper ca atunci când mă voi întoarce mi-aș dori să fiți împreună,să-mi faceți nepoții.spune și o ia la fugă tot cu geamantan.
Firar,nu am prins-o.Mă rog mă duc înapoi la Luca.
ÎL văd că e cu spatele la mine am ocazia perfectă pentru al lua în brațe.Mă duc tiptil-tiptil și îmi pun mâinile în jurul taliei lui.Prima dată s-a speriat,dar și-a dat seama că sunt eu,iar Luca și-a continuat treaba.Eu mi-am pus fruntea pe umărul lui.
-Poate ar trebui să îmi porți mai mult hainele.
-De ce?mă întrebă atent la cafea.
-Te face să arăți prea bine,scumpete.
-De ce a plecat Sky?spune el schimbând subiectul.
-Noi avem o companie moștenită de la tatăl nostru care a murit într-un accident,și noi ne ocupăm de ea.Apropo voi la ce liceu sunteți,întreb domeniul pe care îl are.
-Are un liceu care se ocupă cu pregătirea viitorilor avocați,de ce întrebi?
Spune și se întoarce,dar mare greșeală deoarece îl ridic și îl pun cu fundul pe blatul de la bucătărie.
-Întreb deoarece la facultatea unde sunt eu avem un proiect unde cei de anul doi și trei se duc la diferite licee și le prezintă domeniul pe care îl face fiecare facultate.Și fiecare grupă are câte o clasă,eu am ales-o pe a voastră să ne ocupăm.Câți sunteți în clasă?întreb uitându-mă la scumpetea mea.
-A,ok.Suntem 28 de elevi.spune uitându-se la mine.
-Cu cine stai în bancă?
-Stau cu Sky,de ce?
-Păi fiecare dintre noi trebuie să își aleagă o pereche de doi elevi la care să le explice.îl lămuresc eu.
-Interesantă activitate.spune și îl văd cum încercă să plece,dar nu îl las și mă pun între picioarele lui.Il văd cum se face roșu precum o căpsunică.Sper să nu îmi vină rut-ul prea curând deoarece nu am cu cine să îl petrec.
Eu mi-aș dori să îmi petrec rut-ul cu scumpetea mea mică,dar știu că nu e posibil.
-Stiu poate că e o întrebare mai ciudată,dar când îți vin căldurile?
-Îndată,dar tu cu rut-ul ce faci?
-Nici eu nu știu hai să lăsăm asta acum vrei să ne uităm la un film,azi am zi liberă de la facultate eu zic să profiți.zic și mă duc să pregătesc totul.
-skip time-
Am terminat cu aranjatul canapelei și alesul filmului.Îl văd pe Luca cum vrea să se pună lângă mine,dar îl trag la mine în poală.
Am pornit filmul,nu durează nici jumătate de oră și Luca deja a adormit la mine în brațe.Mă uit eu în continuare,dacă el doarme.
Nu durează mult că mă alătur și eu lor deoarece totul este în ceață în legătură cu filmul.
Va urma
Mie mi-se pare că acest capitol e cam sec,dar dacă aveți segesti pe care le doriți in acestă frumoasă carte nu ezitați să-le lăsați în comentarii.
CITEȘTI
Suflete pereche(BxB)
WerewolfVolumul 1:Suflete pereche Volumul 2:Suflete pereche:Iubiții sau nu? O carte în care un Omega este chinuit de un Alpha care pretinde că este sufletul său pereche.Oare Omega-ul nostru va afla adevărul și își va cunoaște sufletul pereche,ei bine asta v...