"မ" ၏မူပိုင်ခင်ပွန်း {intro}

17.1K 218 3
                                    

"မ"၏မူပိုင်ခင်ပွန်း

🌸သမိုင်းကမ္ဘာ🌸

ပိုက်ဆံသာရမယ်ဆိုရင် ဘာမဆိုလုပ်တဲ့ ဆယ်ကျော်သက်ကောင်လေး...ဆိုးသွမ်းလွန်းတဲ့ ထိုကောင်လေးဟာ ထင်မှတ်မထားပဲ ရင့်ကျက်တည်ငြိမ်သော မိန်းမလှလေးတစ်ဦးကိုမှ တမ်းတမ်းစွဲချစ်မိသွားသောအခါ...

🌸ပင်နွယ်ရုံ🌸

ဘဝကိုအပူပင်မရှိဖြတ်သန်းနေရာမှ လူသတ်သမားမှန်းမသိပဲကယ်တင်မိရာ သူမဘဝကြီးဟာ ကမောက်ကမတွေဖြစ်ကုန်ပြီး ပျော်ရွှင်မှု့တွေပျောက်ဆုံးသွားရသောအခါ

"အဟက် ဟုတ်တယ် ကျုပ်ကကြေးစားလူသတ်သမားပဲ ကျုပ်ကလူတွေသတ်တယ် ကျုပ်သာပိုက်ဆံရမယ်ဆိုရင် ဘယ်သူ့ကိုမဆိုသတ်ပစ်ဖို့ ဝန်မလေးဘူး ဒါပေမယ့် ခင်ဗျားနဲ့တွေ့မှ ကျုပ်အကြိမ်ကြိမ်သေနေပြီ ကျုပ်နှလုံးသားက အကြိမ်ကြိမ်သေနေပြီ ခင်ဗျားကကျုပ်နှလုံးသားကိုသတ်လိုက်တဲ့ လူသတ်သမားပဲ"

"ရူးနေသလား မင်းကိုငါသိပ်မုန်းတာမသိဘူးလား မင်းလိုရက်စက်ကြမ်းကြုတ်ပြီး နှလုံးသားမရှိတဲ့သူကိုချစ်ဖို့အတွက် ငါကအရူးလား ငါ့ဘဝကိုလာမရှုပ်နဲ့ ငါလက်ထပ်တော့မှာ"

"ခင်ဗျားကိုတခြားသူနဲ့လက်ထပ်ဖို့ ကျုပ်ကခွင့်ပြုမယ်ထင်လို့လား စောင့်ကြည့်နေ ခင်ဗျားရဲ့မင်္ဂလာဦးညက ကျုပ်နဲ့ပဲဖြစ်စေရမယ်"

"ဆုတောင်းလေ ငါချစ်တဲ့သူအတွက်ငါ့နှလုံးသားတစ်ခုလုံးပေးဆပ်ပြီးသား မင်းအတွက်ငါ့နှလုံးသားထဲမှာနေရာမရှိဘူး"

"ကျုပ်ကနေရာလိုချင်တာမဟုတ်ဘူး ခင်ဗျားကိုလိုချင်တာ"

"လူပါးဝလို့...နှလုံးသားမရှိတဲ့ကောင်"

"တခြားသူအတွက်တော့ ကျုပ်ကနှလုံးသားမရှိဘူးဆိုမှန်လိမ့်မယ် ခင်ဗျားအတွက်တော့ ကျုပ်မှာနှလုံးသားရှိတယ် ကျုပ်နှလုံးသားကခင်ဗျားအတွက်ပဲ တည်ရှိနေတာမို့"

သူသိပ်ချစ်ရတဲ့မိန်းကလေးကိုမည်သူ့ကိုမှထိခွင့်မပေးကြည့်ခွင့်မပေးပဲ သူတစ်ယောက်ထဲအတွက်တည်ရှိရမည်ဟုသာ တစ်ထစ်ချတွေးထားသူ အခြားသူလာကြည့်ရင်အဲ့လူကိုသတ်ပစ်ဖို့ထိဝန်မလေးတဲ့ သမိုင်းကမ္ဘာ...

အတင်းအဓမ္မသိမ်းပိုက်ခံလိုက်ရပြီးနောက် မုန်းတီးတဲ့စိတ်တွေသာဖုံးလွှမ်းနေကာ အခွင့်ရေးရတိုင်း သတ်ပစ်ဖို့အထိအမြဲတွေးနေသူ ပင်နွယ်ရုံ...

အချစ်များ/အမုန်းများအပြိုင်ကြီးစိုးနေကျပြီး သူတို့နှစ်ယောက်ရဲ့ချစ်ခြင်းဟာ ဘယ်လိုဖြစ်သွားမလဲ...

ရက်စက်ကြမ်းကြုတ်တဲ့ကောင်လေးကရော သူသိပ်ချစ်ရတဲ့သူအတွက် ပြောင်းလဲသွားနိုင်မလား...

မုန်းတီးနေတဲ့ သူမကရော သူ့ကိုသိပ်ချစ်တဲ့ကောင်လေးအပေါ် ချစ်ခြင်းတွေအဖြစ်ပြောင်းလဲသွားမလား...

"မ"၏မူပိုင်ခင်ပွန်းWhere stories live. Discover now