•15•

3.6K 125 4
                                    

~ Sofia ~

"- Oh, tocmai eram pe cale să intru înăuntru." Râd nervoasă, neștiind dacă ar trebui să am încredere în el sau nu, mai ales că toată această ceremonie a fost plină de oameni din mafia rusă și italiană.

Îmi întinde mâna cu un zâmbet larg, cu ochii strălucind sub lumină. "- Desigur, domnișoară, numele meu este Sebastian Kuznetzof îmi cer scuze pentru prezentarea târzie." El chicotește în timp ce eu îmi scot mâna cu ezitare ca să o strâng pe a lui.

"- Ești rus?" intreb dupa ce i-am auzit numele.

"- Desigur, este destul de dezamăgitor s-o vezi pe frumoasa fiică a liderului nostru rus  căsătorindu-se cu italianul". Oftează și îmi strâng sprâncenele la alegerea cuvintelor.

"- Bine..." spun eu, mutându-mi mâna înapoi de la a lui.

"- O, haide, chiar și eu pot spune că totul a fost aranjat, e în regulă, și eu îl urăsc la fel de mult ca și tine." El șoptește în glumă, dar nu cred că a fost o glumă.

De unde a știut că, căsătoria noastră a fost aranjată? Nu putea fi atât de evident..

"- Ne vedem înăuntru atunci, probabil că o să se enerveze dacă nu o sa fii acolo curând." Sebastian râde și eu dau din cap încet în timp ce îl văd întorcându-se și mergând pe hol.

Cred că am fost mai șocată că a vorbit cu mine, azi fusesem ignorată de fiecare bărbat. Ori s-au uitat la podea, ori m-au evitat complet.

Scuturând din cap, deschid ușa și de îndată ce ies, îmi sunt aruncate în cale mai multe felicitări.

"- Domnișoară Agosti, ce tânără minunată ești!" Spune o femeie mai în vârstă, venind spre mine și eu îi zâmbesc.

" - Mulțumesc." Spun, și asta continuă și continuă până când mulțumirea aproape că sună ca o limbă străină. Nu-l văzusem pe Connor nicăieri, sau pe familia mea, ceea ce era ciudat din moment ce erau la ceremonie nu cu mult timp în urmă.

De fiecare dată când ridicam privirea după ce vorbeam cu cineva, fiecare bărbat din cameră se uita imediat în jos, de parcă aș fi fost un fel de boală. Singurele persoane care au vorbit cu mine au fost femei, ceea ce începea să devină ciudat. Am greșit cu ceva?

Sunt pe cale să mă îndrept direct spre băuturi până când tatăl lui Connor apare brusc chiar în fața mea, cu un pahar de vin în mână și un zâmbet larg acoperindu-i fața.

"- Nora mea! Aştept această zi de ani de zile!" Râde și bea din vinul pe care il avea in mână  și sunt pe cale să răspund până când își vede unul dintre  prieteni și începe să râdă în timp ce se grăbește spre el și vorbește în italiană.

Încerc să rețin un râs în timp ce mă apropii de băuturi. Probabil că nu ar fi bine să mă vadă cineva râzând de fostul lider al mafiei italiene.

Încep să torn într-un pahar  niște băutură care arăta ca un punci de fructe și o beau în câteva secunde. Simt un dezgust  după ce îmi dau seama că este vin și încerc repede să caut altceva, dar aproape tot ce era pe masă era plin cu alcool scump.

"- Deci, unde a fugit prințul tău?" Aud aceeași voce de mai devreme spunând și ridic privirea surprinsă când îl văd pe Sebastian rezemat de peretele de lângă masa de băuturi, cu un pahar de vodcă în mână.

" - La baie." Mint, încercând să nu vorbesc prea mult cu el. Era ceva în neregulă cu el și mă făcea să mă simt extrem de inconfortabilă.

Se îndepărtează de perete, începând să se apropie de mine. Mă dau puțin înapoi pentru a ne depărta apropierea, dar el doar se apropie și mai mult.

The Mafia's PrincessUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum