Billie Eilish- No Time No DİE
Vücudumuzda taşınması belkide en zor olan şey yumruk büyüklüğündeki kalbimizi. Kim bilir tek bir kalbe ne çok şey sığdırıyorduk kaç yenilgiyi göğüs kafemizde taşıyorduk
Bu yüzden bu kadar büyük bir yük olarak görmemiz normaldi belkide.Önümde duran kitapta tam olarak bu dizeler yazıyordu doğru olduğu için mi bu kadar rahatsız olmuştum acaba. Bıkınlıkla nefes verdim Kaşlarımı çattım kitabın kapağını sertçe kapatım. Sanırım bir çok şeyi şimdiden çok özlemiştim. Kitapta yazan satırlar gibi gerçekten yüreğim bir çok şeyi kaldırmıyordu. Çok acıyordu her gün biraz daha yük bindiriyordum mümkün olsa kalbimi yerinden çıkartırdım. Bunu kafamda dile getirdiğim an gözümün önüne ilk Sam ardından ise Lois gelmişti. Kitabın konusun satırlarını
Defalarca tekrarlamıştım ama anlayamamıştım. Kafam o kadar doluydu ki
Ancak Gözüme çarpan bu dizler birer kurşun gibi beynime saplanmıştı , önümde yanan. Birer anıyı anımsatan mumu tek nefeste söndürdüm. Her şey çok ağırdı gerçekten öyleydi."Offfff!" Kendimi oturduğum koltuktan geriye saldım bakışları üzerimdeki adama baktım. "Yine ne oldu sabahtan beri oflayıp pufluyorsun!" Bilemiyorum çok sıkıldım iki gündür bu odadayım. Bakışlarını devirdi önündeki belgelerle ilgilenirken devam ettim
" hikayeyi belirlemedik henüz yok?" Kafasını kaldırdı "sarhoş musun sen?" Yüzümü buruşturdum yerimden kalktım Çok komiksin demek istedim ama söylemeye dilim varmadı. Camdan dışarı baktım kayalıkların bir kaç metre ilerisinde idik gemi sesizleş mişti.
"Dışarı çıkabilir miyim?" Kafasını hafifçe kaldırdı derin bir nefes aldı ve ayaklandı "hadi!" dedi
Kamarana çıkıp temiz havayı ciğerlerime çektim. Merdivenleri çıkıp geminin kenarlarına ilerledimnefes kesiciydi havada uçan ateş böcekleri resmedilmiş bir tablonun içinde gibiydim anlatmaya kelimeler yetmezdi. Gökteki tüm yıldızlar ✨ denize hapsedilmiş gibiydi. Kafamı kaldırdım hava bir nebze serindi. Ellerimi bedenime doladım. Arkamda hissettiğim sıcaklığa baktım güvertede bizim dışımızdaki kimse yoktu ani bir kararla ayakkabılarımı çıkartım şaşkın bakışlara aldanmayı kenara tırmandım "ne yapıyorsun sorusunu görmezden geldim. Kolumun ani kavrayışıyla kafamı çevirdim altımdaki adama baktım "Ne yaptığını sordum!" Gülümsedim elimi ondan kurtarıp yanıtladım "anın tadını çıkartıyorum sevgilim bir mahsuru var mı?" kelimleri daha anlam Kazanmadan kendimi soğuk suya bırakmıştım.
kollarımı birleştirip boşluğa sonsuzlukla kavuşacağımı bilircesine bir adım attım. Düşmem üç saniye sürmüştü soğuk suyla buluştuğumda vücuduma batan iğneler önce beni sarmalayıp inanılmaz bir acı verip. Yavaş yavaş yok oldu Acı diyorum ama haz vermişti bir süre daha devam edebilirdi. Acı tamamen yok olduğunda kaplı olan gözlerimi araladım derin suyun içindeki karanlığa baktım tutuğum nefesime güvenerek yüzdüm. En dibe kadar "Karanlıkta yeterince uzun kalmaya başlarsan görmeye başlarsın!" Duyduğum sele irkildim Ve olduğum yerde durakladım etrafıma baktım suyun altında ses duymuştum. Aklımın oyunu değildi. Suyun altında ses duymuştum! Ne olduğunu anlamaya çabalıyordum! Elime değen şeyle irkildim elimden çıkan şey kesinlikle kandı.
Acı öyle bir şeymiş ki gözle görülmez duyulmaz nefes alırken bile göğsüne batardı. Bu öyle bir acı değildi ancak sinir bozuyordu. ciğerlerim oksijen için yalvarır iken.
Ben yüzmeye devam ettim yüzeye çıkmak için hareketlen diğimdeAyağımda bir şeyin tutmasıyla derinlere doğru çekilmeye başladım Ne tutuğunu göremiyordum çırpınışlarım nefesim yok oluyordu suda attığım her tekme boşunaydı. O tiz Ses tekrar kulaklarımda yankılandı "kayıp mı oldun?" Hiç bir şey göremiyordum gözlerimde kararmak üzereydi zaten "ah sen bir insan sın? Nefes alamıyorsun sanırım?" Neydi bu şey tabiki nefes alamıyordum dudaklarımın üzerinde ki hissettiğim baskıyla. Nefes alabildim görüşümü kazanıp etrafa bakındım en dipteydik karşımda ise ay kadar beyaz masaldan fırlamış güzel bir deniz kızı tasvirine uygun bir kadın vardı sarı saçları saçları suyla birlikte dalgalanıyor kocaman beyaz gözleri ve vücudunun beli belirsiz yerlerindeki pularıylA bana bakıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kuzgunun Külleri
FantasiHer şeyi kaybeden, ceheneme hapsedilen ve güneşe çıkmayı bekleyen Millie. Bir çok şeyi atlattı şimdi ise tek kişilik bir idam mangası! Çocukluğuna dair tüm anıları öldüren katilerden intikam alabilmek içindi. Ancak hiç bir şey göründüğü kadar...