Herhangi Bir Fırtına

84 60 0
                                    

Neoni, Egzod, Maestro Chives- roylty
Isak Danielson-power

Karanlık tamamen karanlık, beni yutan karanlığın içinde öylece duruyordum. Gözlerimi açtığımda gün bile daha doğmamıştı içimde hareketlenen kıvılcım neydi? Kendime bir kaç saniye izin verip  derin nefesler aldım. Sakinleştiğimi hisettim yorganı üzerimden attım Ve ayaklarımı soğuk zemine bıraktım. Her seferinde aynı şey. Yanımda uyuyan da Benimle  birlikte doğrulmuş gözlerini ovuşturuyordu. Sadece bir kaç saat uyuyabilmiştik 2 gün önce  gelen 7 komutan ile saatlerce hatta iki günün nerdeyse tamamı sürecek bir toplantı yapıldı.

Aylar öncesinden belirlenen şeylerin üzerinden geçtikleri sırada dinlemiş. Olayı kavramaya çalışmıştım.

Bu gün yaşanacak  şeylerin  sorumluluğunu yükünü  herkes gibi en az bende omuzlarımda hissediyordum.
Ayaklarımı tekrar toplayı kendime çekerken beni seyreden adama baktım. Oda kendini geri yatağa bırakırken, fısıldadı. "Uyu en azından gün doğana dek!" Sırtını bana dönerken  ben doğacak olan güneşi beklemeye başlamıştım. Uyumak için ne kadar çabalarsam çabalayayım olmayacak bir şey için uğraşmayacaktım...


Güneş doğmuş kuşların cıvıltıları, odaya dolmaya başlamıştı.
Ağaçların arasındaki o uğursuz gölge yok olmuş, geride yeşilliğin güzelliğiyle birlikte mükemmel bir manzara bırakmıştı.
Yerimden doğrulup sabahlarımı üzerime geçirdim halla uyumakta olan Aaron'a baktım
Kendime bir bardak su doldurup. Pencereleri tamamen açtım odaya dolan güneş
Aaron un homurdanmasana sebep olmuştu. Kısık gözlerle bana bakmasına sebep olmuştu.

"Günaydın." Uykunun getirdiği sersemliğiyle mırıldandı "tabi ne demesin!"

~~~

Balo için tasarlanan elbiseleri görmezden geldim ve yanımda getirdiğim Violet'in hediyesi olan elbiseyi çıkartım. Ona uygun ayakkabıları seçen. Hizmetliler beni hazırlamaya başlamıştı. Oyuncak Bebek gibi oturup sadece onları beklemiştim açıkçası bu sırada uykum bile gelmişti.

Elbiseyi giymeme için yadım eden hizmetçi sırtımdaki ipleri sıktı. Ve hafifçe uzaklaştı adı Lara olan bu sarışın kız hayranlıkla Gülümser'den ekledi "leydim muazzam görünüyorsunuz!"

Nazikçe Gülümsedim kendimi görebilmek adına boy aynasına döndüm. Karşımdaki ben başka bir kadın duruyordu çok güzel görünüyordum. Siyah ve lacivert renklerden oluşan bu elbise işlemeleri ile işlenen müceheveker ve taşları ile gerçekten muazzamdı. Yakanını tamamen açık bırakan elbise omuzlarımı. Örtüyor gözle görülen bir güzelik katıyordu, mücehever takmayı red etmiştim. Çünkü saçlarım örülüğü sırada sarmaşık benzeri siyah taşlı bir tacı saçlarıma takmışlardı. Baloda bulunan pek çok insandan farklı bir görüntüye sahip olucaktım kabarık bir elbise değildi öte yandan. Bu görüntü Ne kadar güzel olsada aynadaki yansımama yabancı gibi hissetmiştim. Evet hazırdım. Hasat dönümü kralığın kuruluş yıl dönümü için düzenlenen bu baloya gidebilirdim.

Merdivenleri inip kapıya ulaştım dışarda üniforma giymiş ancak örgütten olan daha önce görmediğim üç adamla konuşuyordu. Açılan kapıyla bana dönmüş kısa bir süre gözleriem üzerinde dolanmış ardından konuşmaya kaldığı yerden devam ettmişti.

Hacışaban arabaya ilerledim Keon önümde saygıyla eğilip çıkmam için yardım etti. Sağ elimde bulunan eldiveni çekiştirip uzattığı eli tutup arabaya bindiğim sorada göz ucuyla Aarona baktı ardındaysa arabaya eğildi.

"Düşes çok güzel görünüyorsunuz." Kaşlarım kalktı başımı eğdim " teşekkür Ederim Leon!"
Utanmış bir şekilde gözlerini kaçırıp kapıyı kapatı.

Kuzgunun KülleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin