27. rész

261 25 6
                                    

Szinte semmit sem aludtam. Folyton az járt a fejemben amit Jimin mesélt tegnap este. Tudnak a mai napról és ott lesznek. Egész éjjel egy szemhunyásnyit sem aludtam, hogy kidolgozhassak egy olyan tervet amivel nem buktatom le magam viszont mégis segítek a rendőröknek. Eszembe jutottak használható variációk, viszont ahhoz egyedül kevés vagyok. A tervhez igazi csapatmunka kell. Ezért bár kockázatos pont a rendezvény napjára összehívni egy random találkozót de nem volt más választásom, így szóltam a fiúknak, hogy legyenek a raktárnál pontosan öt órára mert nagyon fontos híreim vannak.

Az órák csigalassúsággal teltek ami még idegtépőbb volt számomra. NamJoon korábban eljött hozzám, hogy segítsen elvinni a motoromat és az álruhámat is a titkos helyünkre. Odaérve már YoonGi és HoSeok autója is a járda mellett parkolt, aminek bevallom nagyon örültem. Féltem, hogy nem fognak eljönni, főleg YoonGi. De hál' Istennek rá a legnagyobb szarban is számíthatok. És ez most igazi trágya gödör. Nammal együtt mentünk be a raktárba ahol azonnal kaptam a letámadásokat amiért a tiltás ellenére indulok a versenyen. Ja, számítottam erre.

- Kitomboltátok végre magatokat? -tettem karba kezeim.

- Ez akkor is kurva rossz húzás volt. -mérgelődött YoonGi- Bajba is kerülhetsz Minah, erre nem gondoltál?

- De képzeld, mindent számításba vettem, és nem tehettem mást. Az okokat elmondtam, szóval felesleges folyton ugyanazt hajtogatnod.

Durcásan levetette magát a sarokban álló kanapéra, sőt még a fejét is elfordította. Hm, eztán a felnőttes viselkedés.

- És mi az ami miatt korábban ide kellett jönnünk? -terelte el a szót Hobi.

- Azt is mindjárt elmondom, csak még várunk valakire. -itt mindenki rám nézett, igen még YoonGi is.

- Kire? -szólalt meg NamJoon.

Ekkor mintha csak az élet akarna válaszolni helyettem egy autó dudálását hallottuk meg kintről és azonnal kimentem, hogy üdvözöljem vendégünket és megmutassam a járást a raktár területen. A fiúk is követtek. A járda mellett, pont a furgonunk mögött állt egy metálkék Chevrolet és a sofőrje széles mosollyal arcán szállt ki a csodaszép járműből.

- Hát ez meg mi a francot keres itt?

Hallottam YoonGi zúgolódását mögöttem de nem törődtem vele. Odamentem Jinhez és megköszöntem neki, hogy annak ellenére mennyire veszélyes most együtt mutatkozni mégis első szóra idejött, majd megkértem kövessen minket hátra. Bezártam a garázs ajtót és azonnal belekezdtem mondandómba.

- Mielőtt bármit mondanátok -itt Hobira és YoonGira néztem, főként- SeokJin azért van itt mert amit most mondani fogok az őt is érinti. Minap a tudomásomra jutott, hogy a rendőrség tud az esti rendezvényről.

Azonnal döbbentség ült ki arcukra és bár legszívesebben azonnal elkezdtek volna mindenféle szitokszókat használni de annyira lesokkolta őket a hír, hogy beléjük szorult a szó.

- Tudom, hogy ez méginkább veszélyesebbé teszi a dolgunkat, de ennek ellenére részt kell vennünk a mai versenyen. Mindannyiunknak! -hangsúlyoztam ki az utolsó szót.

- Ha jól sejtem már van is egy terved?

- Igen YoonGi, van bizony. -mosolyogtam- De ahhoz mindnyájatokra szükségem van. Ezért is hívtalak ide titeket, téged is. -mutattam Jinre- Számíthatok rátok?

- Rám mindenképp. -állt mellém Jin szinte azonnal.

- Rám is. -csatlakozott NamJoon.

- Veled vagyok. -lépett közelebb Hobi is, majd mind YoonGira néztünk, aki roppant szúrós tekintettel bámult engem.

Halálos hajsza [Park Jimin f.f.]  BefejezettOù les histoires vivent. Découvrez maintenant