Egy újabb meglepi rész!!!🤗🤗😁😁
Ma rám tört az írhatnék és egy ihlet löketet kaptam.🥰
Fogadjátok sok-sok szeretettel!🫰💜Az elsőre érve meglepve láttuk, hogy JeongGuknak igaza van, tényleg néhány idegen ruhás rendőrtiszt áll az egy kihallgató ajtaja előtt mellettük pedig Gwang JongWon kiabál az őrökkel. Azonnal odasiettünk.
- Azonnal álljanak félre! Hát nem értik? Engedélyem van rá, hogy a két gyanúsítottat elszállítassam a városi törvényszék hivatalos megfigyelő központjába.
- Értse meg ügyvéd úr, hogy az ezredes engedélye nélkül nem tehetünk semmit. És mi azt az utasítást kaptuk, hogy őrizzük a két gyanúsítottat. -állt ki magáért és társáért a magasabbik férfi.
- Elég ebből! -lépett közéjük Wang úr, mielőtt még tovább fajultak volna a dolgok- Mégis mi folyik itt? Mi az, hogy el akarja innen vinni a foglyokat? -tapadt azonnal a férfinak.
- Utasításom van rá Wang ezredes. Tessék, itt a bírói határozat. -nyomta orra alá a végzést, amin valóban a busani vezetőbíró aláírása szerepelt.
- Várjon itt, telefonálok párat. Addig a foglyok nem mennek innen sehova! Világos? -emelte fel mutatóujját a két őr felé.
- Igen is uram! -vágták rá egyszerre, majd erőteljesen az ügyvéd és kísérete elé álltak.
Én nem szóltam bele, bár tényleg nem sokon múlt. De úgy éreztem ez már túltesz az én hatáskörömön, így felesleges lett volna nekiállnom ordítozni. Bár azért a szemmel gyilkolás örömét megadtam magamnak. Nem sokkal később Wang úr visszajött és közölte nincs mit tenni, a hivatalos bírói végzésnek ő sem mondhat nemet. Csupán annyi engedélyt kapott az ügyészségtől, hogy utoljára kihallgathatjuk a két férfit, és oda Dr. Gwang nem mehet be, az esetleges befolyás fennállása miatt. Örültem neki, de azért mégsem. Félek ha most engedünk a "törvénynek" és hagyjuk őket kisétálni innen nemhogy legközelebb de soha többé nem látjuk ezt a két bűnözőt, max a körözöttek listáján.
Nem tudom miért de az ezredes úr újra nekem adta az ügyet és engem bízott meg a kihallgatással. Örültem neki, csak azt a korábbi kis jelenetet nem értettem hogy akkor mire volt jó(?) de végülis jobb ez így. JiSungot Taehyungra bíztam, tudtam ő az egyetlen aki meg tudja "győzni" a pasast, hogy elmondja amit el kell mielőtt túl késő lenne. Én szándékosan MinHot választottam, már csak a keményebb feladat miatt is. Mikor bementem a férfi mosolyogva, összekulcsolt ujjakkal ült székében, mintha csak várt volna engem. Mért érzem azt, hogy ez az egész mind-mind meg volt játszva? Mármint az ügyvédjük kis színjátéka.
- Rendben MinHo. -ültem le vele szembe- Látom sikerült elérnie amit akart? Hamarosan elviszik innen.
- Hát nyomozó -dőlt hátra kényelmesen- én mindig elérem azt amit akarok. -kacsintott. Arcát korábbi akciózásom nyomai borították.
- És nem fél, hogy ez a fene nagy önbizalma egyszer a vesztét okozza?
- Én nem félek semmitől nyomozó. Az én szakmámban az önbizalom elengedhetetlen.
- Képzelem. Bizonyára az illegális versenyzésben a nagyképűség velejáró kötelezvény.
- Nagyképű lennék? Nos, ha maga mondja. -vigyorgott önelégülten.
Óhh Istenem... Legszívesebben újra péppé verném.
- Gratulálok a mesteri színjátékhoz MinHo, igazán remek munkát végzett, ahogy a kis álügyvédje is. Azt hiszi nem tudom? -hajoltam közelebb- Tisztában vagyok az egész sztorival. Tudom, hogy mind ByungChannek dolgoznak. Tudom, hogy HyungJin tegnapi szökését is Chan intézte, és azt is le merem fogadni, hogy Gwang már mindenről tájékoztatta magát. Mi a terv? Hogy a törvényszék felé menet "véletlenül" megtámadják a szállítókocsit és maguk rejtélyes módon megszöknek? Vagy esetleg tovább mennek? Eljátszák a saját halálukat, hogy aztán később ne keressük egyiküket sem? -soroltam fel hipotéziseim mérgesen, válaszokat követelve.
VOUS LISEZ
Halálos hajsza [Park Jimin f.f.] Befejezett
FanfictionKang SeongMin: Okos, szenvedélyes főiskolás lány aki szabad szája miatt gyakran kerül bajba. Szenvedélye a gyorsaság és a száguldás. Legjobb barátjával mindenféle versenyen részt vesznek, még akkor is ha az nem igazán legális. Park Jimin: Nyomozó...