1.5K 94 117
                                    

Soobin telefonunu kapattığı anda kapı açılmış ve pembe saçlı karşısına dikilmişti.

"Soruma cevap vermeden nereye kaçtığını sorabilir miyim acaba??"

"Her konuda neden sana hesap vermeliyim?"

"Önce BEN sordum ve SEN cevaplayacaksın."
biraz önceki sesine karşılık daha da sesli söylemişti bu cümlesini. Ama sorun değildi, Soobin onun bu hallerine alışmıştı.

"Hala seninle yaşamak istemiyorum, tanrım 2-3 aydır beni zorla evinde tutuyorsun, hem seni seviyorum diyip hem canımı acıtıyorsun. Sikiyim sevme şeklini Yeonjun sen sevmek nedir bilmez misin? Senin sevme şeklin buysa hiç sevme daha iyi sevmediğin zaman canımı yakmazsın en azından." diyip sustuğunda bütün içini boşaltmıştı Soobin. Rahatlamış hissediyordu. Ama bu Yeonjun için pek de aynı değildi.

"Ne zamandan beri bana ses yükseltir oldun sen? Bi yüz verdik diye kendini çok da cesur sanma Soo yoksa sonunun en sonki işlemimden daha da acı olacağını sen de biliyorsun."
diyip eli ile Soobin'in tekrardan morarttığı ve kestiği yeri sıktığı için kendini kasmasına neden olmuştu.
Soobin ne kadar uzaklaşmak istese de Yeonjun sanki zincire bağlamış gibi sarmaladığı için sadece acı çekmesi söz konusuydu.

"B-bırak...B-belimi...l-lütfen..."

Yeonjun'un yüzündeki gülümseme yayılırken daha da sıkmış ve tişörtünün bir kısmının kırmızı ile çevrelenmesine neden olmuştu.
Bir süre sonra bıraktığında Soobin yere düşmüş ve belini tutmuştu.
Yeonjun da eğildiğinde çenesinden tutup kendisine bakmasını sağlamıştı.

Islak gözleri, kırmızı dudakları ve solmuş ten rengi Yeonjun'un sinirini biraz da olsa dindirmişti.
Dudağını dudağına sabitlediğinde bir süre öyle kalmıştı. Soobin ayrılmak için yelteneceği sırada tekrardan canını yakmasını istemediği için karşılık vermek zorunda kalmıştı.

Yeonjun ayrıldığında bir elini yanağına çıkartmış ve okşamıştı.

"Dolabın içindeki bezi al ve belibe sar tamam mı?"

dediğinde Soobin sadece kafasını sallamakla yetinmişti.

Yeonjun kalkıp odadan çıkmadan önce Soobin seslenmişti.

"Yeon"

"Evet Binbin?"

"Belim yüzünden doğrulamıyorum da yardım edebilir misin?"

"Gel bakalım benim küçük bebeğim."
diyip kucağına almış ve yatağa yatırmıştı. Sonra da dolaptaki bezi almış ve bir tabure çekip başucuna oturmuştu.

"Tişörtünü çıkartmam gerek"
diyince Soobin tırsarak tişörtünü çıkartması için yardım etmiş, kollarını kaldırmıştı. Yeonjun ellerini tişörtünün eteklerine koyup yukarıya doğru çektiğinde Soobin'in üstü tamamen çıplak kalmıştı.
Yeonjun her ne kadar kendini kaptırmak istemese de karşısındaki beden tamamen tahrik edici olduğu için kendini kontrol etmesi biraz zorlaşmıştı. Derin bir nefes almış ve elindeki pamuğa biraz ilaç dökmüştü sonra da Soobin'e elini uzatmış ve canı yanarsa sıkmasını istemişti.
İlacı değdirdikten sonra Soobin direkt Yeonjun'un elini sıkmış ve dudaklarını birbirine bastırmıştı.

"Sorun değil Soo, elimi sıkabilirsin. Canım acımaz merak etme.."
dediğinde Soobin biraz da olsa sıkmasını sıkılaştırmıştı bu da tırnaklarının eline batmasına neden olmuştu. "Neredeyse bitti"
diyince derin bir nefes almış ve geri bırakmıştı. Sanki matematik problemi çözüyormuş gibi hissetmişti kendini. (ODNXODKPXDKOX)

....

"İyi geceler Binbin"

"İyi geceler Yeon"
Yeonjun odadan çıkıp ışığı kapattığında Soobin gittiğinden emin olunca telefonunu çıkarmış ve Beomgyu ile olan konuşmalarına tıklamıştı.

Soobin :

Beom

Uyanık mısın?

Beomgyu :

Evet Bin

Bir şey mi oldu?

Akşamın bu saatinde neden uyumuyorsun sen?

Soobin :

Beom,

Ne zaman bitecek bu işkence?

Ne zaman öğreneceğim gerçekleri?

Beomgyu :

Diyorum ya bebeğim

Yeonjun ne zaman istediğimiz adamların işini bitirirse o zaman söyleyeceğim sana.

Soobin :

Ne zaman yani Beom!

Ben ölünce falan mı yani??!

Beomgyu :

Saçmalama Soo!

Sana söz veriyorum dedim

Sadece...

Sadece biraz daha bekle.

Lütfen :(

Soobin :

Tamam

Ama cidden çıldırmak üzereyim artık.

Yani 4 aydır sabrettim

Daha ne kadar bekleyebilirim

Bilmiyorum yani..

Beomgyu :

Orasını düşünme sen hadi yat uyu artık sonra Yeonjun kızmasın :)

Soobin :

Irısını dışınmı sın hıdı yıt ıyı ırtık sınrı yınjın kızmısın mışmışmış

İyi

Geceler o zmn

Beomgyu :

İyi geceler bebeğim bebeğim✨

Soobin tekrardan telefonunu bıraktığında gözlerine inen ağırlıkla birlikte dayanamamış ve kendini uykunun rahatlatıcı ve güvenli kollarına bırakmıştı kendisini kapıdan izleyen Yeonjun'u fark etmeden..

.....

HAY AMK SENİN ANTALYAAAAA
İKİ DAKİKADA YANDIM LAAAANN
YEMİN OLSUN MAÇ OLMASA
Y***AK GELİRİM BİR DAHA

AAAAAAAAAAA
KOLUK YANOYOOOOI

ᴜɴᴋɴᴏᴡɴ | ʏᴇᴏɴʙɪɴ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin