971 67 49
                                    

Ehem, öncelikle mirhabalar hepinize. Ufak bir duyuru geçmek istedim.
Bazı tatlış okurlarımın isteği üzerine ya YeonBin'e ya TaeGyu'ya ya da YeonBin-TaeGyu'ya smut yazamaya karar verdim 😅
Nasıl yazıcam hiçbir fikrim yok hangisine yazayım sizce?

🥰 YeonBin

👀 TaeGyu

🥰👀 Yeonbin-TaeGyu

Seçim sizin, bir sonraki bölüm yazıcam umarım 🫣 Keyifli okumalar~

........

Yeonjun ve Soobin odalarına çıktıktan sonra Taehyun valizleri içeriye taşımaya başlamıştı sırayla. Beomgyu ise hiç sesini dahi çıkartmadan sadece yardım etmişti. Bütün valizler bitince -ki sadece 3-4 tane vardı- ikisi de içeriye girmiş ve salonda boş boş oturmuşlardı. Beomgyu arada bir Taehyun'a kaçamak olarak bakarken Taehyun da aynı şekilde Beomgyu'ya bakıyordu. İkisinin de kabullenemediği birşeyler vardı kendilerinde ve bunu çözemeyecek gibi görününüyorlardı.

Beomgyu eline televizyonun kumandasını alınca tekrardan filme kaldığı yerden devam etmişti. Taehyun'u umursamadan...

"Hangi film bu?" diye sormuştu Taehyun.

" Scream 6" Beomgyu'nun kısa cevabı aklına bir fikir getirmişti ve cebinden telefonunu çıkartmış Yeonjun'a yazmıştı.

Taehyun :

Telefonundan otomatik kapatmayla elektriği ve ışığı kapatır mısın bikaç dakika? Yaklaşık 20 dk sınra fln tekrar açarsın.

Yeonjun:

O iş bende

Taehyun sırıtarak telefonunu tekrar cebine attığından yaklaşık 1-2 dakika sonra ilk önce televizyon kapanmış sonra da ışıklar kesilmişti. Beomgyu ise bir andan gelen karanlıktan korkmuş ve Soobin'le üzerilerini örttükleri örtüyü kendine çekmeye çalışmıştı. Tabii karşı taraftaki Taehyun buna izin vermiyordu.

"T-taehyun, orda m-mısın?"

Taehyun cevap vermek yerine susmuş ve Beomgyu'yu daha da korkutmuştu.

"Taehyun..."
Beomgyu ses gelmeyince tam ümidini kesecekken Taehyun'un sesini duymuştu.

"Ne o? Korktun mu yoksa?"

"H-hayır ne korkacağım be!"
Beomgyu ayağa kalkmış ve merdivenleri görmese de yönünü oraya doğru yönlendirmeye çalışmıştı. Beomgyu giderken, Taehyun masada duran bardaklardan birini yere atmış ve bardağın kırılma sesi ile Beomgyu olduğu yerde çivilenmişti adeta.

Taehyun bu duruma gülerken Beomgyu'ya ilerlemiş ve arkasından yavaşça sarılmıştı beline. Tabi sarılırken de rahat durmamıştı. Elleri belini okşarken dudakları da boynundan omzuna kadar olan yolu sulu öpücüklerle geçmişti birkaç defa.
Beomgyu ise gözlerini kapatmış ve biraz sıkmıştı. Bu anın çabucak bitmesini beklemişti sadece. Çünkü o Taehyun'du. Yeonjun'a bile lafı geçebilen tek kişi oydu büyük ihtimal.
Ve şimdi onun için bir karınca kadar değere sahip olan birine neler yapamazdı ki?

"Çok güzelsin Gyu"
Öpücüklerine devam ederken arada bir de Beomgyu'ya iltifatlarda bulunuyordu.
"Sen çok güzelsin, gözlerin çok güzel, burnun çok güzel, vücudun çok güzel ama en çok merak ettiğim yer....dudakların. Acaba onlar da güzel midir Gyu?"

Beomgyu'nun sınırları zorlanırken yumruklarını sıkmış ve cevap vermemeye çalışmıştı.
"Saçların...iki renk birbirlerine çok uyumlu olmuş. Peki biz niye olamıyoruz onlar gibi? Neden izin vermiyorsun?"

ᴜɴᴋɴᴏᴡɴ | ʏᴇᴏɴʙɪɴ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin