969 76 39
                                    

Beomgyu kendi yatağında mışıl mışıl uyurken duyduğu kuş sesleri ile gözlerini açmış ve gülümseyerek doğrulmuştu yatağında. Yorganı biraz yana çektiğinde bacağına bakmak için bandını çıkarmış ve yaranın yavaşça kapandığını gördüğünde dudağının kenarları yukarıya doğru çıkmıştı. Tekrardan bantı sardığında hala aynı kıyafetle olduğunu fark etmişti. "Artık değiştirsem iyi olacak" demişti.

Yatağından kalkıp ilk baş normal sıcaklıkta bir duş almıştı. Duştan çıktığında bornozunu bedenine sarmış ve banyodan çıkmıştı. Odasının camını açmadan önce üzerine hemen beline kadar gelen beyaz crop giymiş ve altına da beyaz pantolonunu giymişti. Üzerini giydikten hemen sonra camı açmış ve derin bir nefes almıştı. Yatağı düzenlemiş ve saçlarını sadece havluyla durulayıp bırakmıştı. Saçını kurutmayı sevmezdi Beomgyu. Aşağı indiğinde sadece Soobin'i görmüştü. Biraz yüzü asıktı sanki?

"Günaydın Binbin."

"Günaydın Beom"

"Bir sorun mu var? Yüzün asık gibi biraz."

"Yeonjun ve Taehyun 1 aylığına yurt dışına çıkacaklarmış."

"Eee, bu çok güzel bir haber! Tekrar kaçmak için şansımız var."

"Yani....evet var. Ama, off bilmiyorum Beom. Hiç gitmesini istemiyorum. İçimdeki duyguların hepsi karışık durumda."
Beomgyu Soobin'in yanına oturmuş ve sırtını pat patlamıştı.

"Bin, bak eğer cidden onu seviyorsan söylemelisin. Zaten o da kaç aydır peşinde dolaşıyo senin. Bak tamam Yeonjun biraz kaba olabilir, hey tamam bakma öyle. Yeonjun fazla kaba bir insan olabilir, ancak ben bile fark ediyorum gözleri sana bakınca nasıl parladığını. Cidden seni seviyor o."

Soobin kafasını aşağı düşürdüğünde merdivenlerden inen ikiliden dolayı tekrardan kafasını kaldırmak zorunda kalmıştı.
"Oh, Beomgyu da uyanmış. Çok güzel, birşey anlatmamız lazımdı sana da."

"1 aylığına yurtdışına gideceğinizi biliyorum."

"Evet, 1 ay sadece, sonra geri döneceğiz."
Soobin masadan kalkmış ve Yeonjun'un yanına gidip kollarını boynuna dolamış ve sessiz bir şekilde gözyaşı dökmüştü.
Yeonjun ise Soobin'in ilk defa kendi isteğiyle kendine sarılmasından dolayı şaşırmış ve yavaşça o da ellerini beline sarmıştı.

"Soobin..iyi misin bebeğim?"

"Gitmeyin"
Yeonjun mutlu bir yüz ifadesiyle Taehyun'a döndüğünde o da şaşkındı.

"Sen yanlışlıkla bir şey mi içtin güzelim? Normalde ben sana sarıldığımda ya iter ya da çırpınırdın sürekli."

"Ben, özlerim seni. Gitmeyin...lütfen.."
Yeonjun, Soobin'in yüzüne bakmak için belindeki ellerini omzuna çıkarmış ve biraz ittirip kendisine bakmasını sağlamıştı. Daha sonra da yüzünü ellerinin arasına almış ve ıslak gözlerinden akan her yaşı öpmüştü. En son Yeonjun'un bakışları Soobin'in dudaklarına kaydığında Soobin'in gözleri de Yeonjun'un dudaklarında kalmıştı. Ancak romantikliği bozan Taehyun sayesinde devamı gelmemişti.

"E hadi öpüşecekseniz öpüşün artık."
Beomgyu ve Soobin güldüğünde Taehyun ise Yeonjun'un bakışlarından kaçmak için etrafa bakınmıştı.

"Gitmiyoruz bir yere."

"Ne?"

"Gitmiyoruz dedim Taehyun, daha yeni hislerini açtı bana. Olmaz, bırakamam. Oradaki görevli arkadaşlarını ara onlar ilgilensinler."

"İyi de parmak izi lazım görevde ve bu iz kasa için 2 kişinin göz ve parmak izi gerekiyor. Hatta senin için şöyle yapalım 1 hafta duralım sadece. Olur mu?"

Yeonjun Soobin'e bakıp tepkisine göre davranacağını bildiği Soobin kafasını sorun değil anlamında sallamış ve son kez sarılmıştı. Bu esnada ise Taehyun Beomgyu'ya bakarken kendisinin de ona baktığını farketmişti.

"Görüşürüz 2 hafta sonra o zaman! Sizi özlicez biz de"
Hepsi birbirleriyle vedalaştığında Beomgyu, Soobin'i neşelendirmek amacıyla dışarıya çıkarmış ve bolca gezmişlerdi. "Soob, saçlarımızı boyatalım mı?"

"Bu da nereden çıktı şimdi?"

"Bilmiyorum, saçlarımın arasındaki bazı kısımları renklendirmek istiyorum. Gri tutamlar gibi."

"Hmm yakışır sana aslında."

"Sana ne yapsaak?"
Beomgyu Soobin'i baştan sona süzdüğünde aklına gelen fikirle işaret parmağını havaya kaldırmıştı.

"Sarı! Sarı saç sana çok yakışır."

"Hmm emin misin?"

"EVET! hem de çok eminim hadi gel"
İkisi de kuaföre gittiğinde ilk baş Soobin'in saçı boyanmış sonra da Beomgyu aralara gri tutamlar ekletmişti.
İkisi de birbirine bakarken gülmüşlerdi. Eve gittiklerinde Beomgyu'nun aklına yine bir fikir gelmiş ve bu sefer tek başına dışarı çıkmıştı. Çünkü yapmak istediği şeyleri Soobin korkusundan gitmek istememişti.

Beomgyu yolda gördüğü dükkanlsrdan birinde karnına piercing yaptırmaya gitmişti. Seviyordu ne diyilebilirdi ki?

Adam piercingleri gösterdiğinde Beomgyu yuvarlak beyaz olanı seçmişti. Biraz canı acısa da ince beline çok yakışmıştı. Adama teşekkür edip parasını ödediğinde eve geri gitmişti.
Soobin tabiki de soru sormaya başlamıştı.

"Ne yaptın?"

Beomgyu cevaplamak yerine karnını gösterdiğinde Soobin yediği gevrekten dolayı az daha boğuluyordu.

"Anan Beomgyu, siktir çok yakışmış."
Beomgyu kahkahalar atarken Soobin ise ağzını siliyordu.
"Bunu acilen paylaşmalısın!"

"EVET! Çok haklısın!"
Beomgyu telefonundan fotoğrafını çekip paylaştığında gelecek yorumları beklemeye başlamıştı.

  beom-sshi : Yakışmış mı~🌞

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


  beom-sshi : Yakışmış mı~🌞

  X : Oha, OHa, OHA OHA OHA!
Çok iyisin...

  Y : Çok yakışmış

  A : Düştüüümmm💍🫦

  chois.bin : Yakışır benim pandama
  beom-sshisağoll 🌞
  
   Junjjun : Taehyun görmesin 👀
   Ama çok yakışmış kardeşime 😌
  ↪ beom-sshi: Sağolll~🌞

   D : gay misin amk?
   ↪ Junjun : Sanane amk?

   bengerizekalıyım : bengerizekalıyı-
  
   Taeat-kang : Beomgyu bu ne?
   ↪ beom-sshi : Ne gibi gözüküyor?
   ↪Taeat-kang : Oraya bir geleyim     bak o zaman ne gibi gözüktüğünü göstereceğim ben sana.

Beomgyu ve Soobin gülerek diğer mesajlara da yanıt vererek birmgün daha bitirmişlerdi. Şimdi ise uyumaya hazırlanıyorlardı, bir an önce gelmelerini umut ederek...

ᴜɴᴋɴᴏᴡɴ | ʏᴇᴏɴʙɪɴ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin