783 66 46
                                    

Eski sevgilisi mi? Taehyun'un eski sevgilisi mi varmış? Demek ki varmış diyip kafasını sağa sola sallamıştı Beomgyu. İnsanlık hali olabilir tabiki diyip geçiştirmişti.

"Beomgyu, Huening çok tatlı biridir. Onunla iyi anlaşacağına eminim, sadece onun peluşlarından uzak dur."
demişti. Beomgyu ise gülmeden edememişti.

"Peluş mu? Kaç yaşında bu çocuk? 15-16 fln mı?" demişti ardından.

Taehyun "Senden 2 yaş küçük" diyince göz devirmişti Beomgyu.
Daha sonra da Soobin aynı şekilde kendi düşüncesini dile getirmişti.

"Benim şimdiden gözüm tutmadı bu çocuğu." diyebilmişti. Daha sonra da "Neden ayrıldınız?" diye soru sorarak eklemişti. Taehyun biraz düşündükten sonra tekrardan bakışlarını diğerlerine çevirmişti.

"Bilmiyorum, aslında ben onu seviyordum ancak durduk yere benden sıkıldığını ve devam ettiremeyeceğini söylediğinde ben de üstelemedim yani tam olarak bir nedeni yok" demişti Taehyun.
Beomgyu ısırdığı kahvaltılıktan sonra sırıtmıştı.

"Benim böyle bir sevgilim olsaydı önce ağzıma geleni söyler sonra ise heryerden engellerdim bir daha o sesini duymayayım diye. Ne hali varsa görsün öyle değil mi?"

Bunun üzerine Taehyun eklemişti. "Kai fazla kırılgan biriydi. Bu yüzden öyle birşey yapmadım" demişti. Bunun üzerine Soobin daha fazla dayanamamış ve ciddi bir şekilde çatalı masaya bırakmıştı.

"Sikiyim böyle kırılganlığı, ben bile bu kadar değilim. Yani tamam ağır birşey dersin ben de kırılırım ama bu bardak gibi çıt dediğin anda kırılıyor sanırsam." demişti en sonunda. Beomgyu'nun demek istediği şeyi dediği için arkasına güzelce yaslanmıştı Beomgyu.

"Nedir sizin bu önyargınız? Yani neden bu kadar kin beslediniz şimdiden?" demişti ardından. Beomgyu ise ağzındaki lokmayı yutunca ufak çaplı bir sinir krizi geçireceğini anladığı için ayağa kalkmış ve "Madem onu bu kadar umursuyorsun ya da koruyorsun ne sikim işin var burada? Ya da kırılacağını bildiğinden dolayı neden onu bilerek buraya getiriyorsun? Bak seni önceden uyarayım umurumda dahi olmaz canımı sıkarsa ben de onu sıkarım sonra bir bakmışsın yere düşen bardak gibi parçalara ayrılmış. Bardaklar da kırılgan ya hani" demiş sonra da sandalyesini düzeltip odasına çıkmıştı. Yeonjun ve Soobin ise şaşkın şaşkın olanları izlerken Soobin omuz silkmişti. "Onu öptükten sonra bu konuları açarsan olacağı buydu" demişti.

Taehyun ise oturan ikiliye döndüğünde gözü Soobin'e kaymıştı. Ne demek istiyordu?

"Ne alaka be?! Sırf bunun için trip mi atacak yani?" demişti şaşırarak. Soobin ise lokmasını çiğnedikten sonra sandalyesinden kalkmış ve tam Taehyun'un önünde durmuştu.
"Düşünsene Beomgyu ile rolleri değiştin. Sen ondan sırılsıklam hoşlanırken o sana gelip diyor ki eski sevgilim aradı buraya geliyorlarmış. Sonra sende aynı soruları falan soruyorsun o da diyor ki onunla tartışmayın, canını yakmayın vs. sen ne yapardın bu durumda? Huh? Dur bir düşüneyim kesin senin sikinde bile olmazdı. Neden biliyor musun sen sadece kendini önemseyen bir piçsin Taehyun, onu öpüp hatta neredeyse yiyip sonra da bunları söylüyorsun? Ne düşünüyordun onun sana ay ne güzel gelsin evcilik oynayalım demesini falan mı ? Bak seni sadece birkez uyaracağım eğer ki onu senin yanında bir daha görürsem hatta bunu da geçtim onu üzdüğünü görürsem hiç tanımadığın birine dönüşürüm ve emin ol sonun Jason gibi olur" diyip o da Beomgyu'nun yanına gitmişti.

Taehyun ise iki eliyle saçlarını çekiştirdikten sonra aklına bir soru gelmişti. "Bu Jason'a ne yaptı?"

Yeonjun ise gözlerini etrafta gezdirdikten sonra "Şiş kebap tarzı" diyebilmişti. Taehyun ise derin nir nefes almıştı. Tabi bütün herkes akşama kadar suspustu. Ta ki kapı çalınmasıyla içeriye Kai ve Bahiyyih girmesine kadardı bu sessizlik.

ᴜɴᴋɴᴏᴡɴ | ʏᴇᴏɴʙɪɴ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin