1K 59 34
                                    

"Taehyun koş yemek yandı seni salak!" demişti Beomgyu balonları son nefesine kadar üflerken. Yaklaşık 1 saattir balon şişiriyordu ve şakasız nefesi kalmamıştı. "Lan yemekler bende değil!" diye bağırmıştı üst kattan etrafı süsleyen Taehyun.
"Kim ilgileni- Yeonjun hyung koş yemekler yandı ya!" diye bağırmıştı bu sefer de Beomgyu.

"Özür dilerim! Herşey kontrol altında şuan" demişti Yeonjun. Yemeklere bakıp gülümsediğinde herşeyin çok sakin gitmesine çok sevinmişti.

"Lan çabuk olun! Soobin'in gelmesine yarım saat kalmış. Yetişemicez valla off" diyerek üzülüğünü belli etmişti Yeonjun. Tabiki de biricik sevgilisinin doğum gününü unutmayacaktı. Yaklaşık 2 hafta önceden bütün yapılacaklar hazırdı ancak Beomgyu ve Taehyun'un atışmaları yüzünden henüz daha%60 gibi bir kısmı bitmişti işlerin. Herkes farklı birşeyle ilgileniyordu. Beomgyu balonları şişiriyordu. Taehyun üst katlardan aşağıya doğru sarkan bir pankart asmayla uğraşıyordu. Yeonjun ise yemekleri yakmamaya çalışıyordu tabikide.

Yeonjun "Yemekler hazır!" diye bağırdığında içeriye kontrol amaçlı göz atmaya gitmişti. Rengarenk balonlar etrafı süslerken aşağıya doğru sarkan sarı pankart ile etraf çok tatlı ve güzel gözüküyordu.
"Harika olmuş etraf çocuklar! Peki pasta ne oldu Taehyun ?"
Herkesin bakışları Taehyun'a kayarken Taehyun baş parmağını havaya kaldırmıştı.

"Çok güzel! Soobin'in sevmesini umuyorum.." demişti Yeonjun. Şimdi ise sadece Soobin'in gelmesini beklemek kalmıştı. O da en heyecanlı kısımdı tabiki.

Saat 21:30 iken kapının çalınmasıyla içeriye giren Soobin ışıkların kapalı olduğunu fark edince içeriye doğru bir adım atmış ve karanlık olan etrafın birden aydınlandığını fark ettiğinde yerlerde duran balonları fark etmiş ve bugünün kendisinin doğum günü olduğunu hatırlamıştı.
Soobin bir adım daha attığında televizyonun kumandasının yanında bir not olduğunu görmüştü.

"Biraz zamanını alacak ama bu videoyu izler misin lütfen?" diye yazıyordu notta.
Soobin koltuğa oturduktan sonra kumandadan videoyu başlatmıştı. Videoyu açmaları için uzaktan kumandalı bir eşyası vardı Yeonjun'un o yüzden Soobin bu durumu fazla normallikle karşılamıştı.
Videoyu başlattığında ilk baş Taehyun'un yüzünü görmüştü Soobin.

"Soobin hyung! Doğum günün kutlu olsun. Daha nice yaşlara hepbirlikte umarım. Beni de ailene kabul ettiğin ve beni sevdiğin için çok teşekkür ederim sana. Sana bu küçük sürprizi hazırlamak istedik bizde.." video devam ederken Soobin gözyaşlarını şimdiden tutamamıştı. "Umarım her zaman birlikte, mutlu, sağlıklı ve en önemlisi de sevgiyle kalırız..Tekrardan doğum günün kutlu olsun Hyung! Seni çok seviyorum! Şimdi senden son bir ricam var ama. Kumandadan 1 yazan tuşa basar mısın? Benimle olan zamanını burada bitirmem lazım çünkü! Seni seviyorum!" demiş ve Taehyun'un videosu burada bitmişti. Tabi bu esnada Yeonjun, Taehyun ve Beomgyu ellerindeki pastayla koltuğun arkasında oturmuş ellerindeki pastayı düşürmemek için bir çaba veriyorlardı.

Soobin gözündeki yaşları silerek 1 yazan tuşa bastığında bu sefer de karşısına Beomgyu çıkmıştı. Başlat tuşuna bastığında ise Beomgyu'nun videosu başlamıştı.

"Minnoş devem benim, doğum günün kutlu olsun! Seni çooo~ok seviyorum, bunu sen de biliyorsun zaten. Bununla birlikte senin doğum gününü 6. Kutlayışım oluyor. Ve bundan o kadar çok memnunum ki sana anlatamam. Hatırlıyor musun sen eskiden hep şey derdin bana 'Keşke doğum günümü en çok sevdiklerim kutlasa, diğer paçozlara ne gerek var' derdin. Ben de sana her sene söz verirdim. Bu seneye oldu hayalin canım benim. Daha da iyilerini hak ediyorsun bunu unutma. Seni çok seviyorum, şimdi 3 yazan tuşa basar mısın lütfen minnoşum?" demiş ve Beomgyu'nun da konuşması bitmişti.

Bir süre arkasına yaslanmış ve yaşlarını silmişti Soobin. "Ben sizi hak edecek ne yaptım ya?" diye konuşmuştu kendi kendine. Sonra ise kumandadan 3'e basarak son video yani Yeonjun'un videosu açılmıştı.

"Meleğim~ güzelim~ hayatım~ sevgilim~ her şeyim~ iyiki doğdun bebeğim! 22. Yaş günün en çok sevdiğin yaşın olsun tamam mı güzelim? Asla ağlama, asla üzülme zaten öyle birşey olsa o kişinin kellesini alacağımı biliyorsun. Bunu ikimiz de biliyoruz. Sen benim bu hayattaki yaşam amacım, yaşama isteğimsin. İyiki varsın sevgilim, iyi ki varsın gelecekteki eşim. İyiki varsın.. Şimdi diyeceksin ki neden bunu yüz yüze söylemediniz. Daha tatlı olur diye düşündük sevgilim. Umarım beğenmişsindir bu sürprizi. Biraz da yüzyüze söyleyelim bunları sana değil mi? Şimdi arkanı dön güzelim" dediği anda video kapanmıştı.

"Allah'ım ciddi misiniz" diyerek arkasını dönmüştü Soobin. Arkasını döndüğü anda karşısında en çok değer verdiği insanları görünce daha da ağlamaya başlamıştı.
Yeonjun'un elindeki doğum günü pastası ve yanlarında suran TaeGyu ikilisi ile hayatında geçirdiği en güzel doğum günüydü Soobin'in.

"İyiki doğdun sevgilim" demişti Yeonjun bir adım öne çıkarak. Soobin ise Yeonjun'un elindeki pastayı bulanık gören gözleriyle üflemişti. Hepsi birlikte alkışladığında Yeonjun pastayı bırakmıştı ve kollarını açarak Soobin'in gelmesini beklemişti. Soobin ise hiç bekletmeden Yeonjun'a sarılmıştı. Herkesle böyle sarıldığında bu sefer herkes pastanın tadına bakmak için mutfağa gitmişti. Pastayı yerlerken Soobin'in ayağa kalkması ile bütün bakışlar ona dönmüştü.

"Madem öyle ben de size birşeyler demek istiyorum" demişti.
Herkes çatalını bıraktığında Soobin derin bir nefes almış ve tekrardan gözünün dolmasını umursamayarak konuşmuştu.

"Hepiniz benim için o kadar değerlisiniz ki, bunu size anlatacak bir kelime ya da bir paragraf bulamam. Yaptığınız şey beni o kadar çok mutlu etti ki ve evet bu Beomgyu'nun da dediği gibi benim hayalimdi. Buna da sevindim ancak en çok sizinle beraber yani değer verdiklerimle beraber bu günü kutladığımız için asıl ben size teşekkür ederim. İyiki varsınız çocuklar, hepiniz iyiki varsınız. İyiki doğmuşuz hepimiz, iyiki bulmuşuz birbirimizi...Ve daha nice güzel şeyler için....iyiki varsınız canlarım..."

Soobin bunları sözel olarak söylese de benim buraya sığdıramayacağım kadar birçok düşüncesi vardı aklında hala..tıpkı benim de buraya bu sonu yazmamak için verdiğim savaş gibi...

SON

Evet, bir kitabımın daha sonuna geldim. Devam ettirmeyi çok isterdim ancak her güzel şeyin tadını tuzunı kaçırmak istemedim. Yorum yapan, oy veren, okuyan, destekleyen, yardımcı olan herkese ama herkese bu kitaptaki Yeonjun ve Soobin'in sevgisi kadar teşekkür ediyorum.
Hepinizi çok seviyorum, tekrardan teşekkür ederim. 🥺🥲💜

ᴜɴᴋɴᴏᴡɴ | ʏᴇᴏɴʙɪɴ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin