Sigara çık aklımdan. Sigara çık aklımdan. Sigara çık aklımdan.
Ya bu ne illetmiş böyle? Yıldıray'ın vücuduna söz geçiremiyordum resmen. O kadar istiyordum ki! Hem de hayatımda hiç içmemiş olmama rağmen.
Birazdan arkadaşlarla anlaştığımız gibi mangal yerine gitmek üzere otobüse binmem gerekiyordu fakat ben olduğum yerde durmuş karşımdaki bakkala bakıyordum.
Ve bir dakika bile daha bekleyemeyerek o bakkala girdiğim gibi gözlerimi etrafta gezdirdim.
Buldum!
Hızla parasını ödeyip çıktığım gibi dudaklarımın arasına yerleştirdim ve tadına vardım. Bu kez çilekli topitop almıştım. Kolalıyı aslında daha çok severdim fakat bu kez bir değişiklikten zarar gelmezdi.
Yemişim Yıldıray'ın işe yaramaz iradesini. O bana işlemez. Alara'nın Ruhu'nun iradesi onu tokatlar.
Otobüs durağına doğru yürümeye başlarken yan tarafımda gördüğüm kişiyle durakladım. Bu bendim! Yani, dıştan Alara, ama içten Yıldıray'ın Ruhu olan kişi!
O da aynen benim yürüdüğüm yöne doğru yürüyordu fakat henüz beni fark etmemişti. "Şş!"
Bakışları ilk etrafa ardından da bana çarptığında gözleri kocaman açılmıştı. "Sen her sana 'şş' diyene bakar mısın?" Diye sordum imayla. O ise hemen gözlerini devirmişti.
"Şş, diyenin yakışıklılığına bağlı." Bir gün de kendini övme be.
"Nereye böyle?" Diye sordum onu süzerken. Babamın bana doğum günümde aldığı tulumu giymişti. "Bu arada ben bu kıyafeti dolabımın en karanlık köşelerine saklamıştım nerden buldun lan sen bunu?"
Güldü. "Ben bulurum."
"Sen dolabımı mı karıştırdın ulan?!"
"Tabii ki de karıştıracağım salak. Ben senin bedenindeyim unuttun mu?" Derin bir nefes verdiğimde alayla güldü. "Yoksa kim karıştıracak dolabını? Karadeniz burunlu işe yaramaz abin Murat mı?"
"Abim hakkında düzgün konuş."
"Hakkında düzgün konuşulacak biri değil maalesef."
"Ben de senin sümüklü kardeşine katlanmaya çalışıyorum ona bakarsan." Bu kez alayla gülen bendim. "Hem de o koca kafasına rağmen."
"Kardeşim gıcık ama koca kafalı değil."
"Fikrini sormadım."
Birbirimizle dalaşa dalaşa çoktan otobüs durağına varmıştık. Fakat hâlâ nereye gittiğini söylememişti bana.
"Nereye gidiyorsun?" Diye sordum tekrardan merakla. Bana doğru uzun uzun baktı ve güldü. "Düğün salonunda halay başı eksikmiş, eksiği doldurmaya gidiyorum gelir misin?"
Kaşlarım istemsizce çatıldığında o ise hemen eski moduna girmişti. "Nereye olacak? Mangala."
Şaşkınca sordum. "Hani gelmeyecektin?"
"Canım sadece mangal yemek istemiş olamaz mı?"
Gözlerimi şüpheyle kıstığımda otobüs ise çoktan gelmişti. Binip kartımızı okuttuktan sonra yan yana olacak şekilde oturduk ve cam kenarında olduğum için başımı cama yaslamadan edememiştim. Fakat otobüs o kadar hareket ediyordu ki kafamı habire cama vurmam sonucu doğrulmak zorunda kalmıştım. Ulan izin vermiyor iki dakika yaslanıp bazılarının da dediği gibi efkarlanalım.
Bunu gören Yıldıray'ın Ruhu, bana ait olan omuzunu işaret etti. "Bana yaslanabilirsin." Bir anlık afallamadan sonra sorarcasına ona doğru baktım. Şakası yoktu.
Gerçi mantıksal olarak kendi omzuma yaslanacaktım ne var bunda?
Başımı onun omzuna yasladığımda o da başını bana doğru yasladı ve nefesimi tutarak gözlerimi kapattım.
Ben her zaman Yıldıray'la böyle bir anın hayalini kurup durmuştum şu üç yıllık süre boyunca. Her zaman onun yanında olmanın, ona dokunmanın ve ona aynen bu şekilde, başımı omzuna yaslayacağım zamanın hayalini merak ederek aklımda kurup durmuştum.
Fakat şimdiki olay o kadar farklıydı ki! O Yıldıray'ın Ruhu olarak Alara'nın bedeninde, ben ise Alara'nın Ruhu olarak Yıldıray'ın bedenindeydim. Bu nereden baksanız 'ne yani ben babamla kardeş miyim?' gibi bir şeydi!
Otobüs hiç olmadığı kadar sessizdi. Ancak birkaç kişi ancak vardık.
Otobüs bir durağın yanına yanaştığında otobüse binip
kartını okutan kişiyi gördüğüm gibi gözlerim kocaman açılmış, tam şaşkınlıktan kendime gelmeye zaman bulacaktım ki Gökhan'ın bizi bu halde görmesi birkaç saniye içerisinde gerçekleşmesiyle derin bir nefes vermiştim.Gökhan'ın gördüğü; Alara ve Yıldıray yan yana. Yıldıray başını Alara'nın omuzuna yaslamış.
Allah'ım sen büyüksün!
-
***selaaam ateş düşü'nün finaline yakin olduğumuz icin su birkaç gün pek önem gösteremedimmm <3 ama neyse sonuç olarak buradayız.Okuyanlar kendini belli edebilir miii? 🥹💗 tşk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RUHU RUHUMA
Teen FictionAni bir kararla sevdiği çocuğa aşk itirafında bulunan Alara, attığı mesaj sonucu bedenleri değişince tüm hayatı sekteye uğrar. Dünyası sadece futbol olan Yıldıray ise kız bedeninde olmanın sefasını sürerek hayatın sadece futboldan ibaret olmadığını...