𝐋𝐮𝐤𝐮 𝟓

77 11 2
                                    

Tommin pov:
"Etkä oo voi Tommi", Aleksi sanoo. "O-Oonpas. Meen yhteen ihmisen kanssa ja sitten kun ollaan yhdessä mun tunteet alkaa vaan. karista......." Selitän Aleksille itkien. "Joskus vaa käy niin et sä voi sille mitää, tykkääks sä jostain toisesta?" Aleksi kysyy katsoen minua. "E-en mä oikein tiedä, mun tunteet on sen verran sekasin...." Kerron Aleksille. "Ota oma aikas" Aleksi sanoo ymmärtäväisenä.
"Sori muuten et itkin, tiedän etten ois saanu tehä näin kun sulla on jo asiat huonosti" Sanon pyyhkiessäni kyyneleitä poskiltani. "Shh ei se haittaa kyllä mä sua kuuntelen vaikka omat asiat on huonosti" Aleksi sanoo ja silittää minua.
Halaan Aleksia tiukasti." Kiitos". Aleksi halaa minua. "Ei mitään sä oot rakas ja tärkee mulle." "Niin säkin mulle..." Sanon Aleksille. "Sä saat olla mun luona jos haluut" Aleksi sanoo minulle. "Mä lupasin että autan sua hakee apua ja mulle on tärkeintä että mä saan korvattua sulle ton äskeisen, En ois saanu nimittäin purkaa mun tunteita suhun..." Sanon ja katselen Aleksia. "Kyllä saat sitä varten mä oon tässä" Aleksi katsoo minua pitkään. Katson Aleksia suoraan silmiin sanomatta sanaakaan. Aleksi katsoo minua silmiin, päähänpistoksen takia päädyn suutelemaan Aleksia. Aleksi vastaa suudelmaani hieman hämmästyneenä. Tajuan mitä tein ja irrottaudun suudelmasta, otan pari askelta taaksepäin ja otan tavarani maasta. "S-Sori. M-Mä en olis saanut tehdä noin" Sanon Aleksille ja lähden kävelemään Aleksin ohi hitain askelein.

Aleksin pov:
"T Tommi oota" Sanon hieman murtuneella äänellä. Tommi kääntyy katsomaan minua. "E Ei se haittaa" Sanon. "Varmasti?" Tommi varmistaa minulta. "Varmasti" Myönnyn ja Tommi tulee halaamaan minua. Halaan Tommia. "Pitäisikö meidän jatkaa matkaa että saadaan sit hoitoon?" Tommi kysyy minulta. Nyökkään varovasti. "Mä lupaan olla tässä sun tukena koko ajan" Tommi sanoo minulle. "Kiitti sä oot kultanen" Sanon Tommille. Tommi Hymyilee minulle ja ottaa minut halaukseen. Hymyilen ja halaan Tommia. "Tässä on turvallista" Sanon Tommille hymyillen. "Hyvä että on" Hymyilen söpösti."Mennäänkö?" Tommi kysyy katsoessaan minua. "Joo, mä en vaa haluis olla siellä yksin yöllä", Vastaan Tommille. "Muuten ennen kuin mennään niin pitäiskö sun jutella Ollin kanssa?", Tommi kysyy minulta. "Ehkä", vastaan tuolle minua pidemmälle miehelle. "Mennään kattoo onko se keikkapaikalla, koska ei ne vissiin tästä vielä ohi oo ajanu", Tommi ehdottaa minulle "V Vai pitäskö mun soittaa sille et missä se on?", kysyn Tommilta. "Varmaankin", Tommi sanoo. Nyökkään ja soittan Ollille. "Moi", kuulen Ollin sanovan puhelimessa hänen vastattuaan puheluun. "M-Moih", vastaan Ollille. "Missä sä oot? M meiän pitäs jutella ku ei nähä sit pitkää aikaa", kysyn Ollilta. "Mä kävelen metsäs ku ei oo muutakaa tekemistä", Olli vastaa minulle. "Voitasko me nähä tässä keikkapaikan läheisellä sillalla?", kysyn Ollilta. "Voidaan", Olli vastaa minulle. "Hyvä", vastaan Ollille ja lopetan tuon puhelun. Alan pyyhkimään silmiäni ja pian tunnen kuinka Tommi kaappaa minut halaukseensa ja halaan Tommia tiukasti. "m mun pitäs sanoo yks juttu..", sanon Tommille. "Okei, sano vaan." Tommi vastaa minulle. "S Se suudelma..", aloitan kertomiseni. "Niin?", Tommi kysyy minulta. "S Se oli täydellinen.....", kerron Tommille ja huomaan katsoessani Tommia kuinka Tommi yllättyy sanomastani. Hymyilen Tommille pienesti ja Tommi hymyilee minulle pienesti takaisin. Pysyn Niin kauan Tommin halauksessa kunnes huomaan Ollin saapuvan sillalle. Menen Ollin luokse. "Moi", sanon tuolle kikkarapäiselle basistille. Moih" hän vastaa minulle. "M Meiän pitäs puhuu......", Kerron Ollille laskiessani katseeni jalkoihini.
—————
Vihdoin saatin tätä kirjaa eteenpäin mutta joo toivottavasti tykkäätte tästä.

Sanoja 540

Are we more than friends?Where stories live. Discover now