𝐋𝐮𝐤𝐮 𝟐𝟕

42 10 4
                                    

Tommin pov:
"Mulla on tylsää" Aleksi ilmoittaa. "Pitäskö meidän sit tehä jotain?" kysyn tuolta. "Voitasko me vaikka kattoo leffaa?" Allu kysyy minulta. "Juu voidaan" sanon. "Jes" Aleksi toteaa. Hymyilen Aleksille ja alan etsimään televisioni kaukosäädintä. Aleksi seuraa minua katseellaan, etsiskelen kaukosäädintä. "Eikö löydy?" Aleksi kysyy. "Kyllä se varmaan kohta löytyy" totean. "Nii" Aleksi vastaa ja katsoo viereensä, allensa ja sohvan alle. Etsiskelen yhä kaukosäädintäni. Aleksi kaivaa kaukosäätimen sohvan alta ja sanoo. "Löyty", "Mä jo säikähdin etten löydä sitä" sanon tuolle. "Se oli sohvan alla" Aleksi sanoo. "Mitenhän se sinne joutu" nauran. Aleksi kikattaa ja toteaa. "Mä en rakas tiedä". Menen takaisin Aleksin viereen. Aleksi ojentaa minulle kaukosäätimen. "Kiitos" sanon ottaessani kaukosäätimen. "Ei mitään" tuo sanoo. Käynnistän television. Aleksi katselee minua. "Mitä sä haluat kattoa?" kysyn tuolta. "Vaikka Titanicia" Aleksi hymyilee. "Okei" laitan Titanicin pyörimään televisiosta ja otan poikaystäväni kainalooni. Aleksi katsoo leffaa. Silittelen tuota katsoessani televisiota. Aleksi hymyilee. Hymyilen myös. "Mä oon miettiny et sitku mennää naimisiin niin musta tulee Lalli" Aleksi kertoo. Kasvoilleni nousee leveä hymy. "Mieti kuinka söpöö se olis Aleksi Matias Lalli" Aleksi intoilee. "Niin se olis" totean. Aleksi hymyilee ja hymyilen itsekkin. "Mä rakastan sua" Tuo sanoo. "Niin mäkin sua" totean. Aleksi katselee leffaa. Katson Aleksia. Tuo mustatukkainen poika katsoo leffaa tosi tarkasti. Katselen Aleksia leffan sijaan. Aleksi kikattaa ja kääntää katseensa minuun. Käännän katseeni televisioon ettei tuo huomaisi minun katsovan häntä. "Mä näin että sä katoit mua" tuo ilmoittaa. Punastun hieman. "Ihana" Aleksi sanoo. Punastun vielä enemmän ja laitan kädet kasvojeni eteen. "Rakaaas" Aleksi sanoo. "No?" kysyn pitäessäni yhä käsiäni kasvojeni edessä. "Älä peitä" tuo vastaa. Raotan hieman käsiäni. "Ei se haittaa" tuo hymyilee. Raotan hieman enemmän käsiäni. Aleksi hymyilee. Otan kädet pois naamani ympäriltä. Aleksi nojaa minuun ja kiedon kädet tuon ympärille. Hymyilemme. Aleksi käpertyy minuun kiinni ja katsoo leffaa. Silittelen tuota. Aleksi katselee telkkaria. Katson myös. Aleksi miettii jotain joten päätän kysyä. "Mitäs mietit?", "Sua mietin kun oot niin ihana" tuo kertoo. Punastun hieman."Mä mietin myös yhtä juttuu jonka haluun toteuttaa" tuo sanoo. "Mikä se juttu on?" kysyn kiinnostuneena. "Mmm salaisuus" Aleksi hymyilee. "Höhhh, millos saan tietää mikä se on?" kysyn. "Ihan pian" Aleksi vastaa. "Okei" vastaan tuolle. "Saat tietää illalla" tuo kertoo. Nyökkään ja käännän katseeni televisioon. Aleksi katsoo telkkaria. Silittelen ihanaa poikaystävääni. Tuo hymyilee, hymyilen myös. "Rakas eihän meillä oo illalla mitään?" tuo kysyy pian. "Ei ainakaan pitäisi olla" mietin hetken. "Sit mennään illalla yhtee paikkaa" Aleksi ilmoittaa. "Okei" vastaan. Aleksi katsoo leffaa. Katson Aleksia. Aleksi katsoo minua ja toteaa. "Mä voisin tuijotella sua". Hymyilemme. Hymyilen Aleksille. Tuo hymyilee hammashymyä.

Aleksin pov:
Tommi laittaa kätensä poskilleni. "Söpöö" totean. "Olet sinä." Tommi sanoo. Nyökkään. Tommi jatkaa silittelyä. Hymyilen. "Mä rakastan sua." Tommi sanoo. "Mäkin sua." Vastaan. Tommi hymyilee ja pussaa minua poskelle. Hymyilen ja Tommi hymyilee myös.
"Mä en malta oottaa että saat sen yllätyksen" Intoilen. "En mäkään" Tommi vastaa. Hymyilen enemmän. Tommi hymyilee myös.
"Ihana" katson Tommia. "Olet sinä" tuo sanoo hymyillen. "Säkin oot" vastaan. "Kiitti rakas" Tommi kiittää. "Ei mitään" hymyilen. Tommi hymyilee. Tommi silittelee minua katsoessaan telkkaria. Nojaan poikaystävääni, Tommi vain hymyilee ja silittelee minua. "Ihana tompsu" sanon katsoessani leffaa. "Ihana Allu" Tommi sanoo hymyillen. "Hihi" hihitän hiljaa. Tommi hymyilee ja jatkaa katsomista. Hymyilen myös kunnes katsomme toisiamme. Tommi alkaa silittää poskeani, katson Tommia silmiin hymyillen. Tommi katsoo minua hymyillen.
"Ihanat silmät" sanon aivan lumoissani. "On sulla" tuo toteaa. "Selvä" luovutan. Tommi hymyilee minulle ja pussaa sitten poskelle. Pussaan Tommia nenään. Tommi hymyilee minulle ja minä Tommille. "Mä rakastan sua" tuo kertoo. "Mäkin sua mut mennäänkö?" Kysyn tuolta nallelta. "Mennään vaan" Tommi sanoo. Menen eteiseen, Tommi tulee myös. Laitan kengät ja takin. Tommikin pukee myös takin päällensä. Otan avaimet, puhelimen ja menen ulos. Tuo tulee perässäni. Otan Tommia kädestä kiinni. Tommi hymyilee, minä teen samoin. "Minnes me ollaan menossa?" Tommi kysyy minulta. "Mm yhtee näköalapaikkaan" kerron tuolle. "Kuulostaa kivalle" poikaystäväni toteaa. "Niinpä" vastaan, Tommi ja minä hymyilemme ja pian pääsemme näköalapaikalle nallen kanssa. Tommi katselee maisemia ja toteaa. "Täällä on kyllä tosi kaunista", "On" vastaan. "Oliko sulla joku erityinen syy miks sä halusit tuoda mut tänne?" Poikaystäväni kysyy katsoessaan minua. "Joo" vastaan. "Haluutko sä kertoo sen?" Tommi kysyy. "Tää voi olla liian aikasta mut haluun että tiiät että rakastan sua maailman eniten" aloitan. "Mäkin rakastan sua" Tommi vastaa. Polvistun tuon eteen, avaan rasian ja kysyn.
"Rakas tulisiks sä mun mieheks?", "Tottakai mä tuun!" Tommi menee shokkiin. Hymyilen ja laitan sormuksen Tommin nimettömään. Tommi ottaa minut halaukseen. Halaan tuota. "Mä rakastan sua" tuo sanoo. "Mäkin sua" hymyilen. Tommi hymyilee ja pudottaa yhden onnenkyyneleen. "Laitaks sä mulle sormuksen?" Kysyn tuolta. "Voin mä laittaa" tuo sanoo. Ojennan käden Tommille. Tommi pujottaa sormuksen minun nimettömään. Suutelen kihlattuani. Tommi vastaa suudelmaani. "Kiitos että oot mun elämässä" kerron Tommille tuon. "Kiitos että sä oot mun elämässä" Tommi kiittää. Hymyilen ja hyppään kihlattuni syliin. Tommi ottaa minusta
"kopin". "Hihii" hihitän. Tuo hymyilee samoin minä. "Mä rakastan sua" tuo kertoo. "Mäkin sua" vastaan tuolle. Hymyilemme. Tommi siirtää katseensa vasemmassa nimettömässään olevaan sormukseen. "Mä en tienny mitkä on ne hyvät sormukset nii otin sit nää" kerron Tommille. "Mun mielestä tää on aivan täydellinen" tuo sanoo katsoessaan sormusta. Hymyilen ja vastaan. "Hyvä". Tommi hymyilee. "Ei kerrota vielä muille tästä" sanon. Tommi nyökkää. "Eihän tää tullu liian nopeesti tai aikasin?" Kysyn varmistaakseni vielä. "Ei tullu" Tommi vastaa. "Huh" totean.
—————
Tästä tuli nyt hieman pitempi, anteeks ettei olla julkastu tätä kauheesti. Tän kirjottaminen joko aina unohtuu tai sit on vaan kiire.

Sanoja 893

Are we more than friends?Donde viven las historias. Descúbrelo ahora