𝐋𝐮𝐤𝐮 𝟏𝟑

44 9 4
                                    

Aleksin pov:
Juon veden, Tommi istuu vieressäni ja katsoo minua. Hymyilen ja katson Tommia, Tommi hymyilee minulle ja hymyilen lisää. "Auttoiko se vesi yhtään mitään?" Tommi kysyy minulta. "Joo" totean tuolle. "Hyvä että autto" Tommi sanoo hymyillen. "Mut nyt aamupalalle" sanon. "Okei" Tommi sanoo ja nousee seisomaan, itse nousin varovasti ja Tommi katsoo minua kun nousen jotta saisi sitten kopin jos kaatuisin. Koitan saada itseni tasapainoon, Tommi katsoo minua ja hengittelen. Tuo katsoo minua huolestuneena. "E En mä saa tasapainoo" sanon Tommille Itkuisena. "Okei, jos pystyt niin ota musta tukea jotta voidaan viedä sut tonne jonkin hoitajan luo joka voi kertoo sit mistä tää johtuu" Tommi selittää, "Joo" otan Tommista tukea. Lähdemme hitain askelin kävelemään, kävelen varovasti. Tommi kävelee vierelläni. "Pelottaa että mä kaadun" totean. "Mä lupaan ettet sä kaadu, tai jos kaadut niin mä otan susta kopin." Tommi sanoo ja minä nyökkään. Tuo kävelee varoen vierelläni, kävelen ja huomaan hoitajan. "Tuolla on hoitaja" sanon. "Niin näyttää olevan, mennään sen luo" Tommi sanoo ja vastaan. "Joo". Tommi lähtee kävelemään hitaasti hoitajaa kohti. "Hei! Miten nukuitte?" tuo nainen kysyy. "Ihan hyvin" vastaan. "Ihan hyvin tuli nukuttua" Tommi vastaa hoitajalle. "Hienoa, siellä on aamupalaa" hoitaja ilmoittaa. "Selvä ja muuten äsken kun lähdimme huoneesta, niin Aleksilla ei jostain syystä toiminut tasapaino. Tiedätkö se voisi johtua?" Tommi kyselee hoitajalta ja selittää tuolle äskeisen. "Aleksi on vasta toipilas joten hänen keho on pitkään ollut ilman ravintoa joten hänen tasapaino voi heittää" Hoitaja selittää. "Selvä" Tommi tokaisee. "Saiko Aleksi syötyä illalla?" Tuo nainen vielä kysyy. "Kyllä hän sai syötyä, muttei ihan kaikkea." Tommi kertoilee. "Hienoa, siitä se lähtee" Hoitaja tokaisee. "Niinpä" Tommi sanoo ja lähden aamupalalle. Tommi menee kanssani. Otan aamupalaa ja paljon mehua koska se on mielestäni todella hyvää. Tommi ottaa leipäpalasen ja mehua. Menen istumaan ja Tommi tulee viereeni istumaan. Hymyilen ja sanon Tommille. "Katos tätä", Tommi siirtää katseen minuun ja alan syödä reippaasti. "Mä oon todella ylpeä susta!" Tommi hymyilee ja sanoo. Hymyilen ja sanon. "Mä haluun olla reipas", "Se on tosi hyvä juttu!" Tommi toteaa. "Jee" sanon ja Tommi hymyilee minulle, minä hymyilen Tommille ja tuo sanoo. "Mä oon niin ylpeä susta" Tuo hymyilee. Nyökyttelen hymyillen. "Jollu tulee tänään moikkaamaan mua" Kerron Tommille innoissani. "Sehän kuulostaa kivalta" Tommi hymyilee. "Se opettaa hienoja liikkeitä" Hymyilen. "Ai jotain ninja liikkeitä?" Tommi kysyy. "Joooo" sanon, Tommi hymyilee minulle ja minä hymyilen Tommille.

Tommin pov:
"Okei, sä voit sitten mulle näyttää ne sun ninja liikkees, sitten kun tuun käymään seuraavan kerran" Sanon hymyillen. "Näytän!!" Aleksi iloitsee. Hymyilen Aleksille ja Aleksi hymyilee. Odotan että Aleksi saa syötyä, aika pian hän syö lautasen tyhjäksi. "Mä oon niin ylpeä susta" sanon Aleksille. "Mä oon ylpee itestäni." tuo pikku prinssi sanoo. "Se on tosi hyvä juttu" sanon tuolle. "Monelta sä lähet?" Aleksi kysyy. "Pitää varmaan kohta alkaa lähtemään, kun pitää lenkittää Rilla." Selitän Aleksille. "Okei" Tuo pussaa minua ja minä vastaan pusuun. "Mä saatan sut ovelle sitten" Aleksi toteaa. "Okei" Sanon hymyillen, Aleksi vie astiat ja minä myös. Aleksi hyppelee ja nauran hieman tuolle. Aleksi kikattaa. Hymyilen Aleksille ja katsahdan kelloa ja sanon. "Mun pitäs alkaa kohta lähtee lenkittää Rilla","Pusu pusuuu" Aleksi sanoo, hymyilen ja pussaan Aleksia. Aleksi vastaa pusuuni. Hymyilen Aleksille. Aleksi hymyilee. "Mun tästä pitäs alkaa lähtee" totean. "Okei" Aleksi vastaa. "Mulla kyllä tulee ikävä sua" Sanon poikaystävälleni. "Mullakin sua" Aleksi sanoo. Hymyilen tuolle ja pussaan poikaystävääni. Aleksi vastaa pusuuni ja sanoo. "Heippa rakas", "Heippa" Sanon hymyillen ja lähden kävelemään ulko-ovia kohti.
—————
Seuraavassa luvussa on Aleksin ja Joelin puuhailuja.
Kertokaa toki mitä ootte pitäny :)

Sanoja 580

Are we more than friends?Donde viven las historias. Descúbrelo ahora