𝐋𝐮𝐤𝐮 𝟏𝟏

61 9 5
                                    

Tommin pov:
"Mä vaa tai siis ootteks te yhessä" Poika kysyy meiltä. Katson Aleksia ilmeellä: Uskalletaanko me kertoa vai ei? Aleksi katsoo minua ja nyökkää varovasti. "Kyllä meillä on säätöä tällä hetkellä" sanon pojalle ja katson Aleksia. "J Joo ei sit enää mitää anteeks" poika sanoo ja lähtee. Katson poikaa ihmeissään. "Mitähän toi sit oli?" Aleksi kysyy minulta. "Varmaan oli tulossa yrittää iskee sua" sanon tuolle. "Siltä se vähä vaikutti" Aleksi tokaisee.
"Niinpä" totean. "Ihmeellistä" Aleksi sanoo. "Jep" Sanon Aleksille. Pääsemme Aleksin kanssa huoneeseen, istahdan Aleksin sängylle. Aleksi purkaa laukkujaan. Halaan tuota takaapäin ja sanon. "Haluutko apua noiden kanssa?", "Mielelläni jos noin komee mies auttaa" Aleksi tuumii. Hymyilen ja alan auttaa Aleksia. Aleksi laittaa vaatteita kaappiin, autan Aleksia. "Kiitos rakas" Aleksi sanoo. "Eipä mitään, autan sua mielelläni." sanon ja Aleksi hymyilee. "Sä saat sit nukkuu mun vieressä" Tuo sanoo. "Mä nukun mielelläni sua vieressä" Sanon hymyillen. "Jee mäki sun" Tuo pikkumies toteaa. Hymyilen tuolle, Aleksi hymyilee ja hyppää sängylle. Menen Aleksin viereen. "Arvaa mitä" Tuo sanoo. "No?" Katson tuota. "Oot söpö" Aleksi toteaa minulle. "Mut sä oot paljon söpömpi" Sanon tuolle. "Sovitaan niin" Aleksi sanoo. Hymyilen tuolle. "Ihana hymy" Aleksi kehuu hymyäni. Pieni puna nousee poskilleni.
"Oooii" Aleksi sanoo. Vetäisen Aleksin lusikkaan ja sanon."Noniin pikkumies, aletaanpa nukkumaan.", "Jooo" Tuo sanoo. Kiedon käteni Aleksin ympärille. "Öitä" Aleksi sanoo minulle. "Öitä" Sanon ja pussaan Aleksia hiuksiin ja lisään. "Rakastan sua", "Mäkin sua" Aleksi sulkee silmät. Pysyn valveilla hetken kunnes nukahdan itsekkin. Aleksi nukkuu sikeästi. Nukkuessani alan silitellä Aleksia.

Aleksin pov:
Hymyilen unissani, Tommi liimautuu aivan kiinni minuun nukkuessaan. Pysyn Tommissa kiinni. Pian tuo alkaa mumista jotain randomia unissaan. Kuuntelen tuota. "Mä rakastan Aleksia aivan helvetisti." Tuo mumisee nukkuessaan. Alan hymyillä. Tommi kietoo kätensä minun ympärille tiukemmin. Käännyn naama Tommiin päin. Tommi nukkuu sikeästi. Nukahdan takaisin ja Tommi vietää minut aivan kiinni itseensä. Tuhisen Tommin kanssa kunnes herään painajaiseen. Tommi nukkuu edelleen hieman sikeästi. Nousen istumaan. Tommi herää siihen kun nousen istumaan, Tommi herää siihen kun nousen istumaan ja hänen herättyään hän nousee itsekkin istumaan ja kysyy. "Kaikki hyvin?" Tuo kysyy huolestuneena minulta. "N Näin painajaista" Sanon. "Voi sua" Sanon ja halaa minua. "Haluutko kertoo mitä siinä painajaisessa tapahtu?" Tommi jatkaa. Halaan Tommia ja sanon. "E Et me jouduttiin kolariin j ja s sä jouduit koomaan" Itken. "Voi ei" Tommi halaa minua ja alkaa silittää minun selkääni. Pysyn Tommin halissa. Tommi rauhoittelee halatessaan minua. Rauhoitun. "Helpottiko yhtään?" Tommi kysyy minulta. "Joo" Sanon tuolle. "Hyvä että helpotti. Käydäänkö uudelleen nukkumaan vai haluutko jäädä vielä hetkeksi valveille?" Tommi kysyy. "Käydään vaan nukkumaan paitsi et joku tulee." Sanon. "Kuka tänne on tulossa?" Tommi kysyy hämillään. "En mä tiiä" totean tuolle. "Mä voin käydä kattoo tossa ovella kuka siellä on" Tommi sanoo minulle. "Joo" totean Tommille. Tommi nousee sängyltä, menee huoneen ovelle ja avaa oven.
—————
Kiitti että ootte lukenu näitä :) tää kirja on saanu ison vastaanoton ja lukijoita on tullu paljon :3

Ootte ihania

Sanoja 480

Are we more than friends?Where stories live. Discover now