𝐋𝐮𝐤𝐮 𝟏𝟔

47 9 0
                                    

Ollin pov:
Saavun osastolle ja heti kun menen sisälle joku hoitaja tulee juttelemaan minulle. "Hei! Kuka sä olet?" Hoitaja kysyy. "Hei! Olen Olli Matela ja mä tulin katsomaan Aleksi Kaunisvettä" Selitän hänelle. "Okei, Aleksi on vielä syömässä hän tulee kohta voitte odottaa häntä tässä" hoitaja kertoo ja vastaan. "Okei" Seisoskelen aulassa odotellen että Aleksi on syönyt. Pian tuo pomppelehtii luokseni ja sanoo. "Moii", "Hei" sanon ja pian Aleksi halaa minua. Hämmennyn tuosta hieman mutta halaan silti takaisin. "Niin siitä eilisestä" Aleksi aloittaa. "Niihh.. mä oon tosi pahoillani siitä, m mä olin vaan järkyttyny siitä miten mä en huomannu sitä, ettei sulla ollu kaikki hyvin.." poskelleni vierähtää kyynel jonka Aleksi pyyhkii varovasti hupparin hihallaan. "Shh en mä kertonu kellekkää siitä mä pelkäsin että sä olit hylänny mut" Aleksi selittää minulle. "Mitä mä täällä vielä teen. Mä meen nyt." Joel heilauttaa kättään minulle ja Aleksille. "Okeih moikka" Aleksi sanoo tuolle. "Heippa Joel" sanon Joelille ja jatkan omaa juttua Aleksille. "Mä en milloinkaan halua hylätä sua. Mut sori jos vaikutin siltä..", "Ei se mitään, mua vaa harmitti ettei meiän parisuhde ollu enää samanlainen" Aleksi sanoo. "Niin muakin.." sanon. Aleksi silittää poskeani ja sanoo. "Mut oon ilonen että saadaan olla ystäviä.", "Niin mäkin" sanon ja hymyilen Aleksille pienen hymyn kera. Aleksi hymyilee ja minä hymyilen myös. "Mennäänkö mun huoneeseen?" Aleksi kysyy minulta. "Mennään vaan" totean. Aleksi menee huoneeseensa ja minä menen hänen perässä. "Tervetuloa" Aleksi sanoo. "Kiitos. Noh mites oot viihtynyt täällä nyt ensimmäisen päivän?" Tiedustelen kiinnostuneena. "No ekan yön Tommi oli täällä mut päivät on yksinäisiä ja täällä yks poika yrittää iskeä mua." Aleksi selittää. "Ai okei, harmi että sulla on täällä yksinäistä." Totean Aleksille. "Nii, en mä tunne täältä ketää" Aleksi Sanoo hieman surullisena. "Eli et ees tiedä kuka on se poika, joka yrittää iskee sua?" Katson tuota kysyvästi. "En" Aleksi sanoo. "Okei" sanon ja ovelta kuuluu koputus. "Meinasitko mennä avaa oven?" kysyn Aleksilta. "No en mä haluu avaa mulla on vieras kylässä" Aleksi toteaa. "Okei" sanon kunnes ovi aukeaa. "Moi saanko tulla?" poika kysyy. Katson poikaa ihmeissään. "No et saa! Mulla on vieras kuka sä ees oot?" Aleksi kysyy tuolta kun itse taas katson tuota poikaa suoraan sieluun. "Mä oon Tomas" poika vastaa. "Oliko sulla jotain asiaa Aleksille kun tänne tulit?" kysyn tuolta. "Joo, tota Aleksi saanko mä tehdä sulle yhen jutun?", tuo Tomas kysyy Aleksilta. "Ei! Et saa ja nyt sä lähdet täältä!", Aleksi vastaa ja työntää Tomaksen pois mutta pian Tomas ottaa Aleksista kiinni. Menen noiden luokse ja alan riuhtoa Aleksia tuon Tomaksen otteesta. "Mä haluun sut omaks", "No et saa! Sä tiiät kyllä että mä oon varattu!", "Aivan mut mä vielä palaan", Tomas sanoo ja poistuu huoneesta. Olen tällä hetkellä shokissa. En osannut olettaa että Aleksilla olisi jo uusi suhde... Mehän erosimme eilen.... "Siis ootko sä jo uudessa suhteessa?" Kysn Aleksilta. Aleksi katsoo minua. "Tavallaan mut mä kerron sit kun oon valmis" Aleksi sanoo.

Aleksin pov:
"Okei" Olli sanoo. "Mut mä en oo unohtanu meitä vielä kokonaan" kerron Ollille ja hän vain nyökkää. "Pitääks sun lähtee?" kysyn Ollilta. "Kyllä mun pitää tästä alkaa kohta lähtee" Olli sanoo. "Okei harmi" sanon ja istun sängylle. "Mut jos tarviit juttuseuraa, niin voit aina soittaa mulle" Olli sanoo kävellessään ovea kohti. "Joo soitan videopuhelun sulle illalla" sanon tuolle. "Okei, Moikka!" Olli sanoo ja lähtee pois osastolta. Jään istumaan sängylleni kunnes joku koputtaa huoneen oveen. "Joo" sanon ja tuo koputtaja ei tule peremmälle joten menen avaamaan oven. Tommi seisoi huoneen oven takana ja Tommilla oli jotain selän takana. "Rakas!!!" huudahdan hymyillen. "No hei!" Tommi sanoo hymyillen. Hymyilen ja sanon. "Ihana yllätys", "Mulla kerkes tulla kova ikävä sua, joten päätin tulla tänne" Tommi kertoo minulle. "Ihanaa!!" hymyilen. "Mä toin sulle jotain" Tuo sanoo hymyillen ja ojentaa ruusun minulle. Otan sen ja hymyilen. "K Kiitos rakas", "Eipä mitään" Tommi hymyilee. Halaan Tommia ja suutelen häntä. Tommi vastaa suudelmaani. "Tuu" sanon tuolle. "Okei" Tommi toteaa. Vedän Tommin istumaan sängylle. Tommi katsoo minua hymyillen. Otan piirrustuksen ja annan sen Tommille. "Tää on tosi hieno!" tuo sanoo katsoessaan piirrustusta. "Se on Joelin piirtämä ja kato sit se toinen jonka mä tein" sanon. "Okei" Tommi katsoo toista piirrustusta ja leveä hymy nousee Tommin kasvoille. "Tää on aivan ihana" tuo jatkaa. "Siinä ollaan me" kerron tuolle. "Tää on hienoin piirrustus mitä musta on ikinä piirretty." Tommi sanoo. Hymyilen ja Tommi hymyilee minulle. "Mä rakastan sua" kerron Tommille. "Niin mäkin sua" Tommi sanoo. "Saat ton mun tekemän" katson rumpalia. "Kiitos rakas" Tommi kiittää. "Ei mitään rakas" hymyilen tuolle. Tommi hymyilee minulle. Hymyilen ja sanon. "Arvaa mitä", "No?" Tommi katsoo minua. "Mä oon ollu reipas" kerron innoissani tuolle. "Sehän on kiva kuulla" Rumpali sanoo hymyillen. "Mä söin pizzaa ja söin sen kokonaan" hymyilen kertoessani uutisia Tommille. "Hyvä, mä oon ylpee susta" Tuo sanoo hymyillen. "Tätä menoo mä oon nopeemmin sun luona kun kerkeet ees huomata" kerkeän innostua ajatuksesta mutta oikeasti olen täällä vielä monta kuukautta. "Jee" Tommi iloitsee. Hymyilen Tommi hymyilee myös. "Mites karvavauva jaksaa?" kysyn Tommilta Rillasta. "Hyvinhän se. Se on yrittänyt etsii sua kaikkialta." Tommi kertoo Rillasta. Voi pieni. "Hei!! Tuu joskus sen kaa tänne" sanon. "Mä voin tuoda sen vaikka heti huomenna jos se on hoitajille ok" Tommi kertoo. "Joo hoitajat on sanonu että tänne saa ottaa eläimiä." kerron Tommille tuosta. "Okei" tuo toteaa. "Nyt haluun huomioo" Ilmoitan poikaystävälleni. "Tommiiii" katson tuota. "Sitä sä saaat niin paljon kun haluut" tuo sanoo ja kaappaa minut syliinsä. "Jeeeee" iloitsen. Tommi kietoo kätensä tiukasti minun ympärilleni. "Mun rakas" sanon ja Tommi alkaa hymyillä ja pörröttää minun hiuksia. Hymyilen paljon.
—————
Hihi uus luku ja vähän Almi söpöilyä <3

Kertokaa toki mitä ootte tykänny ja antakaa tähti :)

Pahoittelen myös kirjoitusvirheistä :)

Sanoja 928

Are we more than friends?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum