𝐋𝐮𝐤𝐮 𝟐𝟐

38 8 0
                                    

Tommin pov:
Hymyilen Aleksille. "Avvu rakastaa Tommia" Aleksi sanoo söpösti. "Ja Tommi rakastaa Allua" hymyilen tuolle. "Jee" Aleksi iloitsee. Poikaystäväni on maailman söpöin ja iloisin. Katson tuota hymyillen. Aleksi hymyilee vain. Hymyilen myös. "Söpö oot" Aleksi toteaa. "Mut en yhtä söpö kun sinä" sanon tuolle mustatukkaiselle söpöläiselle. "Selvä" Tuo sanoo. Katson Aleksia ja sen jälkeen Rillaa. Aleksi hymyilee. Minä hymyilen Aleksille. Tuo söpö tapaus on aina niin hymyilevä ja hänen hymy on ihana. "Ihana" Aleksi sanoo. "Olet sinä" sanon Aleksille, koska onhan hän nyt maailman söpöin. "Hihii" tuo hihittää. Menen lähemmäs Aleksia ja kiedon käteni tuon ympärille. Aleksi paljastaa taas hymynsä niin tein minäkin. Aleksi hymyilee hänen hammashymyään. "Sulla on aivan ihana hammashymy" sanon hymyillen. "Kiitos rakas" Aleksi kiittää, minä kiedon käteni Aleksin ympärille. Aleksi hymyilee. Hymyilen myös. Aleksi leikkii Rillan kanssa ja kikattaa. Katson noita kahta. "Iiik" Aleksi kikattaa. Hymyilen. Aleksi kaatuu kun Rilla hyppää hänen syliinsä. "Hihii" Aleksi sanoo. Naurahdan hieman ja katson noita kahta söpöläistä hymyillen. Aleksi pusuttelee Rillaa. Minä nappaan Rillasta ja Aleksista pari kuvaa. Aleksi hymyilee joten minäkin hymyilen. "Ihana Rilla" Aleksi sanoo koiralleen. Hymyilen vain. Aleksi hymyilee myös, hänen hymynsä on todella tarttuva. Katson kuvia jotka otin juuri Aleksista ja Rillasta. "Mitä teet?" Aleksi kysyy minulta. "Kattelen kuvia" sanon. "Okei" Aleksi vastaa. Näytän Aleksille kuvaa jonka otin juuri heistä. "Ooiii" Aleksi sanoo. Hymyilemme. "Te ootte tossa kuvassa tosi söpöjä" totean. "Niin ollaan" Aleksi myöntää. Hymyilemme ja sitten katsomme toisiamme. Hymyilen ja pussaan Aleksia poskelle. Aleksi tarttuu lantiostani kiinni ja suutelee kaulaani. Katson tuota hymyillen ja laitan kädet Aleksin niskan taa. Aleksi taiteilee kaulaani fritsua. Puren alahuultani etten päästäisi yhtään ääntä. Aleksi saa sen valmiiksi ja minä puolestani alan suudella Aleksin kaulaa. "Mmmhh" Aleksi päästää huokauksen. Etsin tuon herkkää kohtaa. Aleksi huokaisee kun löydän sen, innostun ja alan tehdä fritsua tuohon kohtaan. Aleksi huokailee nautinnosta. Saan sen tehtyä ja nostan katseeni Aleksiin. Poikaystäväni katsoo minua ja minä väläytän hänelle hymyn.

Aleksin pov:
Hymyilen Tommille ja Tommi hymyilee minulle. "Mä rakastan sua" sanon Tommille. "Niin mäkin sua" Tommi vastaa. Hymyilemme taas. "Oot rakas" totean hänelle. "Niin säkin" Tommi sanoo. Hymyilemme. "Rakas olisko se liian aikasta et m me mentäs kihloihin?" kysyn Tommilta hieman ujosti. "Ei se ainakaan mulle olis" tuo vastaa. "Ihanaa ei mullekkaa" vastaan. Tommi menee yöpöytänsä laatikolle ja ottaa sieltä pienen rasian. Istun sängylle ja katson Tommia, tuo katsoo rasiaa. "Mitä siel on?" utelen koska minua kiinnostaa. "Se on salaisuus" Tommi sanoo ja laittaa rasian takaisin laatikkoon. "Selvä, onks se mulle?" kyselen innoissani. "Sitä mä en voi paljastaa" Tommi sanoo. Nyökkään söpösti. Tommi hymyilee minulle ja minä hänelle. Tommi tulee minuun kiinni ja halaa minua. Halaa Tommia. "Mä rakastan sua" Tommi kertoo. "Mäkin sua" vastaan. Tommi hymyilee ja minä hänelle. Tommi pussaa minua, minä vastaan pusuun ja hymyilemme. Tommi ottaa jotain mutten tiedä mitä. "Mitä jos mentäs huomenna ulos syömään" ehdotan poikaystävälleni. "Kyllä se käy mulle" Tommi sanoo hymyillen. "Jes" innostun. Hymyilemme, Tommi "kaatuu" sängyllensä ja "vetäisee" minut päällensä. "Iik" sanon. Tommi hymyilee ja minä myös. Tommi kietoo käteensä ympärilleni. "Ihana" sanon tuolle. "Olet sinä" tuo vastaa. "Mut säki oot" totean. "Kiitos rakas" Tommi kiittää. "Ole hyvä" sanon. Hymyilemme. "Pitäsikö meidän käyttää jossain vaiheessa Rilla lenkillä?" Rumpali kysyy. "Joo" sanon innostuneena. Tommi halaa minua ja hymyilee. Halaan Tommia. "Mä rakastan sua" Tommi sanoo. "Mäkin sua" hymyilen. "Ootko sä aatellu hankkivas lapsia?" Tommi kysyy aivan randomisti. "Joo" vastaan. "Kuinka monta lasta sä ylipäätään haluisit?" Tommi jatkaa kysymistä. "Kaks" sanon päättäväisesti. Tommi nyökkää. "Entä sä?" kysyn tuolta. "No siis olishan pari lasta ihan kiva." Tommi vastaa.
"Nii" totean. Tommi kietoo kätensä paremmin ympärilleni. Pidän käsiäni Tommin ympärillä Tommi hymyilee minulle ja minä hänelle. Pussaan Tommia päähän. Tommi hymyilee ja pussaa minua poskelle. "Mennäänkö nyt viemään Rilla?" ehdotan tuolle. "Mennään vaan" Tommi vastaa minun kysymykseen. "Joo" totean. Tommi nousee ja ottaa minut kainaloonsa. Tommi lähtee kävelemään kohti eteistä. Pidän Tommista kiinni. Tommi saapuu eteiseen ja laskee minut mukanaan. "Jee" innostun. "Kumpi pukee Rillalle valjaat?" Tommi kysyy. "Minääää" sanon. "Okei" Tommi sanoo ja ojentaa minulle Rillan valjaat. Otan koirani valjaat ja laitan ne Rillalle. Tommi alkaa pukea takkia päällensä. Puen päälleni ja nappaan Rillan hihnan. Tommi saa puettua ulkovaatteensa ja katsoo minua. Minä katson tuota. "Mennäänkö?" tuo kysyy. "Joo mut eka tää" sanon Tommille. "Okei" Tommi katsoo minua. Suutelen poikaystävääni ja hän vastaa suudelmaani. Otan tuota kädestä, Tommi hymyilee ja kysyy. "Mennäänkö?", "Kyllä" vastaan. Tommi kävelee ovelle ja avaa oven jotta minä ja Rilla pääsemme ovesta ensin. Menen Rillan kanssa ulos, Tommi tulee vierelläni. "Sä saat päättää reitin" sanon tuolle. "Okei, käytäiskö tossa läheisessä puistossa?" Tommi ehdottaa. "Joo" vastaan. Tommi ottaa minua kädestä kiinni ja lähtee kävelemään puistoa kohti. Pidän tuota kädestä. Tommi silittää peukalollaan minun kämmenselkää pitäessään kädestäni kiinni. Minä hymyilen ja Tommi hymyilee myös. "Sä oot ihanin" totean poikaystävälleni. "Niin säkin" tuo sanoo. "Kiitti muru" hymyilen. "Ole hyvä vaan rakas" Tommi sanoo hymyillen. Ihana sana tuo rakas, minä rakastan sitä että puoliso sanoo rakas. Hymyilen ja niin myös Tommi hymyilee. Meitä on hymyilyttänyt aika paljon saman päivän aikana. "Söpö" kehun tuota upeaa miestä. "Olette sinä ja Rilla" Tommi lisää. "Jaahas" luovutan ja hyväksyn tappioni.
—————
Jes vihdoin lisää lukuja, en tiiä millon kirjoitetaan lisää näitä mutta toivottavasti mahd. pian.

Sanoja 854

Are we more than friends?Where stories live. Discover now