Tommin pov:
Vedän Aleksin kiinni itseeni. "Mä en edes voi sanoin kuvailla kuinka onnellinen mä olen sun kanssa", sanon Aleksille. "Samat sanat, Aleksi vastaa minulle. "Mä rakastan sua", kerron Aleksille hymyillen. "Niin mäkin sua", Aleksi kertoo minulle. Pussaan Aleksis poskelle joka saa hänet hymyilemään. "Ootko sä ollenkaan miettinyt että meinataanko me joskus paljastaa meidän suhde julkisuuteen?", Päätän kysyä Aleksilta. "Kyllä mä oon jonkun verran miettinyt", Aleksi kertoo. "Mitä sä ajattelet siitä että jos me kerrottais?", Kysyn. "Kerrotaan vaan", Aleksi vastaa kysymykseeni. "Ootko sä miettinyt että miten me kerrottais?", Kysyn tuolta pieneltä mieheltä. "Onks meillä mitään kuvaa missä me vaik suudellaan?", Aleksi kysyy minulta. "Ei kyllä taida olla, mutta mehän ainahan voidaan ottaa sellanen", Vastaan tuolle ihanalle pikkumiehelle. "Uu totta", Aleksi sanoo. "Pitäskö meidän ettii joku paikka ja ottaa siellä se kuva?", kysyn. "Etitään", Aleksi vastaa. Nyökkään Aleksille ja lähdemme etsimään jotakin kivaa paikkaa.Aleksin Pov:
Hetken etsinnän jälkeen päädymme Tommin kanssa ainakin minusta kivan näköiselle kalliolle. "Onks tää kiva paikka?", Kysyn poikaystävältäni. "Kyllä tää on", Tommi vastaa minulle. "Hyvä", totean. "Oiskohan se liian vaivalloista jos me pyydettäis jotain ohikulkijaa ottamaan kuva?", Tommi kysyy minulta. "Ei oo", vastaan Tommille. "Nyt pitää vaan oottaa että joku kävelee tästä ohi" Tommi toteaa. "Niinpä" vastaan. Tommi katselee ympärilleen etsien jotakin ihmistä. "Hei tuolla" hihkaisen. Tommi lähtee kävelemään kohti ihmistä. Katselen ympärilleni.Tommi kävelee tuon ihmisen luokse. "Hei anteeksi! Olisitko mitenkään voinut ottaa musta ja mun poikaystävästä nopee kuvan?" Tommi kysyy tuolta naiselta. "Joo tottakai voin" nainen vastaa tuolle. "Kiitos aivan suunnattomasti!" Tommi kiittää tuota. "Ei mitään" nainen sanoo. "Kiitos tästä aivan suunnattomasti." Tommi ojentaa puhelimensa naiselle ja kävelee luokseni. Tuo nainen ottaa puhelimen ja tulee Tommin perässä. "Jos pystyt ottaa sen kuvan silloin kun me pussataan?" Tommi sanoo hymyillen. "Tottakai pystyn" Nainen vastaa. "Kiitos!" Tommi sanoo ja kiertää kätensä niskani taakse valmiiksi. Laitan kädet Tommin lantiolle. Tommi suutelee minua, vastaan suudelmaan ja nainen ottaa kuvan. Suudelman päätyttyä Tommi katsoo naista ja kysyy. "Saitko otettua?", "Sain" nainen antaa puhelimen poikaystävälleni. Tommi ottaa puhelimensa naiselta ja sanoo. "Kiitos aivan suunnattomasti", "Ei mitään" Ootte söpö pari" nainen toteaa. "Kiitos" Tommi sanoo hymyillen ja katsoo minua. Hymyilen ja katson Tommia. Tommi hymyilee minulle ja alkaa kaivaa lompakkoaan taskustaan. Tommi ottaa lompakostaan 20€ setelin ja antaa sen naiselle. "Ole hyvä" Tommi sanoo tuolle. "Kiitos ei olis tarvinnu" nainen toteaa. "Kyllä tarvitsi, kaikki ei yleensä suostu tähän" Tommi selittää."Totta mutta kiitos ja onnea" nainen sanoo. "Kiitos" Tommi sanoo hymyillen, kävelee luokseni ja ottaa minua kädestä kiinni. Pidän Tommia kädestä. Tommi hymyilee. "Näytä sitä kuvaa" sanon tuolle. Tommi kaivaa puhelimen taskustaan ja avaa kuvan. "Musta tää on tosi hyvä" Tommi toteaa. "Niin on, hei se nainen joka otti ton meistä" aloitan. "Niin?" Tommi kysyy ja katsoo minua. "Se näytti ammatti valokuvaajalta" jatkan lausettani. "Niin se kyllä näytti" tuo toteaa. "Niii" vastaan Tommille. "Veikkaisin että se oli joku ammattikuvaaja" Tommi sanoo. "Mäki" totean. "Mennäänkö takas kotiin? Rillallakin alkaa varmaa olla kylmä" Tommi kysyy minulta. "Joo en haluu et pikkunen jäätyy" totean. Tommi nyökkä ja lähtee kävelemään kotia kohti. Menen Rillan kanssa perässä. Tommi ottaa hieman tiukemmin minun kädestä kävellessään. Pidän Tommia kädestä. Poikaystäväni silittää peukalollaan minun kämmenselkää pitäessään kädestäni kiinni. "Ihanaa" totean tuolle. Tommi hymyilee ja niin myös minä. Tommi katsoo minua kävellessään. Katson poikaystävääni. Tommi hymyilee minulle ja kääntää katseensa eteensä ettei kompastu. Hymyilen. Tommin kotiovelle päästyä, Tommi avaa oven minulle. Menen sisälle Rillan kanssa ja otan tuon valjaat pois. Tommi ottaa ulkovaatteet pois ja suuntaa suoraan keittiöön. Minä otan myös ulkovaatteet pois ja menen olkkariin.
—————
Nyt on uus luku valmis, kiitos että luette näitä. Pakko myöntää että mä rakastan tätä kirjaa koska mä tiedän mitä tää tulee pitää sisällään ja tässä tapahtuu myös ihania asioita <3Sanoja 608
ESTÁS LEYENDO
Are we more than friends?
FanficAleksi on huonossa kunnossa, pian hän kuitenkin päätyy sillalle johon Tommi saapuu. Aleksi kertoo Tommille ongelmistaan, Tommi päätyy kuitenkin suutelemaan Aleksia. Tommi vie Aleksin osastolle jossa heidän suhde syventyy. Samaan aikaan Aleksin osast...