𝐋𝐮𝐤𝐮 𝟗

49 8 4
                                    

Aleksin pov:
Kävelimme osaston eteen. Tommi kävelee vierelläni pitäen minua kädestä. "M Me ollaan perillä" sanon hieman jännittyneenä. "Niin me taidetaan olla" Tommi tokaisee. "Tuuthan sä vielä mun kans hetkeks sinne huoneeseen?" kysyn Tommilta. "Tottakai mä tuun" Tommi sanoo minulle. Nyökkään ja menen sisälle Tommin kanssa. Tommi kävelee vierelläni pitäen minua kädestä. Katson osastoa ja sama vanha hoitajani tulee. Tommi katsoo hoitajaa myös. "Hei!" hoitaja sanoo meille. "Hei!" Tommi sanoo tuolle naiselle. "Toitko Aleksin tänne?" tuo nainen kysyy. "Juu toin" Tommi sanoo. "Mennään tuonne huoneeseen juttelee hoidosta." hoitaja sanoo ja saan samaan aikaan viestin Joelilta jossa lukee: Tsemii veli tuun heti kun pääsen käymään! Oot tärkee! Lähetään sitten, ku pääset sieltä vitusta pois nii tota vaikka Kanadassa tai en tiiä. Puspus hah. Vastaan Joelin viestiin: Joo, säkin oot ja lähetään vaan pus pus <3. "Okei" Tommi sanoo hoitajalle. Menen Tommin kanssa huoneeseen hoitajan perässä. Tommi kävelee hoitajan perässä pitäen minua kädestä. Tärisen hieman. "Hei hyvin se menee, lupaan sen" Tommi sanoo huomatessaan minun tärisevän. Nyökkään ja pian hoitaja sanoo. "Istukaa vaan", Tommi istuu alas pitäen minua edelleen kädestä. Istun alas. Tommi kietoo toisen kätensä ympärilleni. Hymyilen tuolle, Tommi hymyilee minulle. "Mikäs Aleksin tilanne nyt on?" hoitaja kysyy. "Jos totta puhutaan niin todella huono" Tommi kertoo tuolle. "Joo, milloin viimeks hän on syönyt?" tuo nainen kysyy. "Mulle hän sanoi, että monta kuukautta sitten viimeksi." Tommi kertoo hoitajalle joka kirjaa tiedot ylös koneelle. "T Tarkalleen 3 kuukautta sitten" Uskallan kertoa tuolle hoitajalle. Tommi selvästi järkyttyy tuosta kuullessaan tuon. "Joo Aleksi sun pitää olla täällä 4 kuukautta ja jos et pysty parantumaan niin prosessi on pidempi." hoitaja kertoo. Tommi nyökkää ja minä puolestani päätän sanoa. "M Mun pitää parantuu", ""Niin sun pitää" Tommi sanoo minulle. "Täällä on vierailuajat ja jos haluaa jäädä yöksi niin meille pitää ilmoittaa." tuo nainen muistuttaa. "Okei" Tommi tokaisee. Hoitaja ohjaa meidät huoneeseen ja minä puolestani pyyhin kyyneleitä. Istun sängylle johon Tommi istuu myös, mutta hän istuu viereeni. Nojaan Tommiin, tunnen Tommin kiertävän toisen kätensä ympärilleni. "M Mä en haluu että lähet" sanon Tommille itkuisena. "En mäkään haluaisi lähteä, mutta mun pitää mennä hoitamaan Rillaa" Tommi sanoo. Nyökkään ja sano. "Pidä hyvää huolta meiän karva vauvasta", "Mä pidän" Tommi sanoo hymyillen. "Kiitos" Kiitän tuota. "Ole hyvä" Tommi sanoo ja pussaa minua poskelle.

Tommin pov:
"Rakas yks juttu ennen kun meet" Aleksi sanoo. "Okei" Katson Aleksia. Aleksi tulee syliini ja suutelee minua, vastaan suudelmaan. "Mä rakastan sua ja haluun soittaa sulle illalla." Aleksi sanoo. "Mäkin sua ja sä voit soittaa vaikka keskellä yötä jos haluut" Sanon hymyillen. "Lupaathan vastata ja rakas jos mulle tulee joku hätä niin lupaatko tulla mun luo?" Aleksi kysyy minulta. "Tottakai mä lupaan" Sanon tuolle. "Hyvä" Aleksi tokaisee. Hymyilen Aleksille ja Aleksi hymyilee minulle ja kysyy. "Pitääkö sun nyt mennä?", "Pitää varmaankin" Sanon Aleksille. "Jooh" Aleksi halaa minua ja pudottaa kyyneleen. Halaan Aleksia ja pyyhkäisen sormellani tuon kyyneleen. "Mä rakastan sua tosi paljon" Aleksi sanoo minulle. "Mäkin sua." Sanon. "Nähäänkö huomenna?" Aleksi kysyy minulta. "Tottakai me nähdään!" Sanon tuolle pienelle miehelle. "Jeee" Aleksi iloitsee ja pörröttää hiuksiani. Hymyilen Aleksille. Aleksi hymyilee ja nousee pois sylistäni. Nousen seisomaan ja lähden kävelemään ovea kohti. "Heippa rakas" Aleksi sanoo. "Heippa!" sanon ja lähden Aleksin huoneesta.
—————
Rakastan tän kirjan kirjottamista ja lupaan että teille tulee tästä vielä paljon lukuja :)

Sanoja 541

Are we more than friends?Où les histoires vivent. Découvrez maintenant