𝐋𝐮𝐤𝐮 𝟏𝟒

46 8 0
                                    

Aleksin pov:
Hymyilen ja menen huoneeseeni. "Tuleekohan Joel millon?" Mietin.  Odottelen Joelia, huokaan ja käyn makaamaan sängylle. Menen käytävälle. Pyörin käytävää pitkin ja törmään seinään. "Au" totean. "Kyl sä jumalauta tiedät kuka mä oon. Joel puhuu hoitajalle ärtyneenä. Menen noiden luo. "Jollu!!" Huudahdan. "Moi Aleksi! Tää äijä ei tiedä kuka mä oon." Joel sanoo. "Joel on mun kaveri ja se tulee nyt mun luo kylään." Vedän tuon perässäni. "Missä sun huone on" Joel kysyy minulta. "Tuu perässä" Vedän Joelin perässäni huoneeseeni. "Ei ees kauheen paha" Joel tuijottaa huonetta. "Niih" totean. "Se hoitaja oli ihan tyhmä kun ei tienny kuka mä oon" Joel valittaa hoitajasta. "Kaikki hoitajat on tyhmiä" Sanon tuolle. "Eiks ne suostu tekee sun kaa tälläsii ninja liikkeitä?" Joel tekee ninja liikkeen. "Ei" sanon pettyneenä. "Sit ne on ihan tyhmiä" Tuo laulaja toteaa. "Niin on mut opetellaanko liikkeitä?" kysyn. "Joo!" Joel innostuu. "Jeee" Hymyilen. "Kato! Nostat jalan tälleen ylös. Ja sitten hyppäät tälleen." Joel selittää ja näyttää esimerkkiä. Kokeilen. "Joo melkein" Joel huomauttaa. Kokeilen uudestaan. "Joo" Joel sanoo. "Oliks se oikein?" Kysyn katsoessani Joelia. "Oli" Joel toteaa. "Jeeee!!!!" Huudan. Joel tekee saman mutta kaatuu sängylleni. Kikatan. "Älä kikata siinä!" Joel näyttää kieltä. "Kikatanpas!" Hyppään hellästi Joelin päälle. "Äläh!" Joel sanoo. "Anteeks" Nousen pois. "Mä haluun piirtää" Joel ilmoittaa. "P Paperii on tos pöydällä." sanon hiljaa. "En mä haluukkaa piirtää mä haluun tehä kuperkeikkoja" Joel kertoo. Nyökkään. Joel tekee kuperkeikan ja kaataa minut. "Sori, sattuko?" Joel kysyy. Pudistan päätäni ja sanon. "T Tai käteen joo", "Haluutko että puhallan?" Joel kysyy. "Joo" Sanon tuolle. Joel koittaa puhaltaa mutta päristää sittenkin huuliaan. Nauran. "Sattuuko enää?" Joel kysyy minulta. "Ei" Kaadan Joelin sängylle ja menen itse makaamaan tuon päälle. "Heii" Joel kutittaa minua. Nauran ja sanon. "Mä voitin sut mutta et voi kutittaa mua", "et varmasti voittanut!" Joel toteaa. "Kyllä voitin!!", "Etkä voittanut!" Kinastelemme Joelin kanssa. "Joopas" Nousen istumaan Joelin päälle. "Eipäs" Joel sanoo. "Kyllä" Vastaan. "Ei" Joel väittää. "Luovuta jo kun mä voitin jo" Myönnän. "En luovuta" Joel sanoo" "Äääää" Alan marista. "Okei luovutan" Joel myöntyy. "Jeee" Iloitsen. "Ihan tyhmää" Joel toteaa. "Ei ooo mut haluutko nyt piirtää mun kaa" kysyn Joelilta. "Joo" Tuo vastaa.

Joelin pov:
Aleksi nousee ja ottaa kynät ja paperit. Tuijotan Aleksia ja Aleksi katsoo minua. "Onko sul sinistä?" Kysyn tuolta. "Joo" Aleksi vastaa. "Hyvä" Totean. Aleksi antaa sinisen minulle. "Kato tästä tulee sininen auto" piirrän kun pikkulapsi. "Vauu" Aleksi sanoo ja piirtää realistisen kuvan itsestään. "Mä oon niin hyvä tässä" totean. "Niinpä" Aleksi sanoo ja piirtää itsensä viereen Tommin. "Aleksi mä haluun lapsen ja kissan. Voitko ostaa mulle lapsen?" Kysyn Aleksilta. "En osta ku ei lapsia saa ostettuu" Aleksi naurahtaa. "Ai eikö?" Leikin tyhmää. "Ei" Aleksi toteaa. "Aha" köllähdän tuon sängylle ja käyn nukkumaan. "Jollu  et nuku!!" Aleksi huuhdahtaa. "Nukun" Sanon tuolle. "Eettt" Aleksi sanoo. "Okei okei, en nuku" Sanon tuolle. "Hyvä" Aleksi sanoo. Vaivun hitaasti uneen Aleksin sängylle. Aleksi katsoo minua ja säpähdän ja kysyn. "Enhän mä nukkunu?", "Joo" Aleksi sanoo. "Anteeks ei ollu tarkotus.." Pyytelen anteeksi. "Ei se haittaa" Aleksi sanoo. "Nukahdin eilen seinää vasten ja siitä olin valunut yöllä lattialle.." selitän tuolle. "Okei" Aleksi sanoo. "Jooh" Totean. "Haluutko tehä jotain?" little man kysyy minulta. "Mennäänkö ulos" Katson tuota. "Jooo" Aleksi hymyilee. "Jee" sanon ja Aleksi laittaa kengät, myös minä laitan. "Nyt mennään" Aleksi sanoo. "JEEE" huudan. Aleksi lähtee juoksemaan ulos. Lähden Aleksin perässä ja huudan. "Oota mua!!". Aleksi odottaa minua, saan tuon kiinni ja halaan Aleksia. "Sain sut kiinni!" Sanon. Aleksi halaa minua ja sanoo. "Niin sait". Koitan peittää punaiset poskeni ja sanon Aleksille. "Kato" näytän tuolle ninja liikkeen. "Vau" Aleksi toteaa. "Voidaanko tehä hiekkakakkuja?" Kysyn ja otan kiviä käteeni ja koitan tehdä kakkua. "Joel tää ei oo lasten hoitola" Aleksi muistuttelee.
"Aha. Ihan tyhmää." Sanon tuolle. "Niinpä" Aleksi sanoo. Kaadun selälleni kiville. "Jollu!!" Aleksi huudahtaa. "Niin?" Kysyn tuolta. "Eikai sattunu" Aleksi kysyy huolissaan. "Eh.. ei.." Sanon. Aleksi auttaa minut ylös. "Kiitos" kiitän tuota "Ei mitään" Aleksi sanoo.
—————
Ollaan innostuttu kirjottelee tätä nyt sen verran aktiivisesti et kohta ollaan 20 luvussa okei joo on siihen viel 6 lukua matkaa.

Sanoja 667

Are we more than friends?Where stories live. Discover now