𝐋𝐮𝐤𝐮 𝟔

63 10 0
                                    

Aleksin Pov:
Huomaa kuinka Tommi lähtee kävelemään suuntaan jossa keikkapaikka on, en tiedä miksi mutta ehkä hän haluaa antaa meidän keskustella rauhassa. "Mistä meidän muka pitää puhua?", Olli kysyy minulta. "M-Meistä", vastaan Ollille ja koitan olla itkemättä: "Mitä meistä?", Olli kysyy minulta. "No et mitä me ollaan vai ollaanko enää mitään?", kysyn Ollilta. "En mä tiiä enää", Olli vastaa minule ja laskee katseensa jalkoihinsa. "M-Mä en oo enää sun tyyliä vai?", kysyn Ollilta koittaessani olla itkemättä. "Kyl sä oot", hän vastaa minulle. "N-No miten nii sä et sit tiiä enää mitä me ollaan?", kysyn häneltä. "En vaa tiiä ku on tapahtunu vähä kaikkee..", Olli vastaa. "N-No mut me ei nähä pitkään aikaan.....", kerron Ollille. "Miten niin ei nähdä?", Olli kysyy ja nostaa katseensa minun kasvoihini. "Mä meen parantuu", kerron Ollille. "Miks?", Oli kysyy minulta. "M-Mä en olis halunnu kertoo mut mä oon sairas.....",kerron Ollille ja tunnen kyyneleiden valuvan poskilleni ja huomaan Olli nyökkäävän pienesti. "Mikä sul sit on?", Olli kysyy minulta. "E-En oo syöny monee kuukautee.......", kerron Ollille eikä Olli ei vastaa mitään. "J-joo mut mä meen hakee mun tavarat bäkkäriltä", sanon Ollille ja tuo nyökkää minulle. Lähden kävelemään kohti keikkapaikkaa ja huomaan kun Olli juoksee läheiseen metsään. Pääsen keikkapaikalle ja menen hakemaan tavaroitani. Saan tavarani haettus ja menen takaisin ulos. Alan huutaa niin kovaa kun voin ja romahdan sitten maahan itkemään.

Joelin Pov:
Oleskelen keikkapaikalla ja pian alan kuulemaan jonkun huutamista ja huutoa. Lähden kävelemään tuohon suuntaan josta kuulen tuon itkun ja huomaan Aleksin itkemässä maassa. Menen Aleksin luokse. "Aleksi mikä on hätänä?", kysyn Aleksilta samalla kun kyykistyn Aleksin eteen. "Mä en jaksa enää, kaikki on pilalla!", Aleksi kertoo minulle.
"Aleksi rauhotu hengitä ihan rauhassa.", sanon Aleksille ja näytän pari esimerkki hengittämisestä. Aleksi hengittelee ja kertoo minulle jotain jota en olisi ehkä kaksi viikkoa sitten olettaa: "M Mua ja Ollii ei oo enää", Aleksi kertoo minulle itkien. "Voi Aleksi rakas..haluutko kertoo mitä tapahtu?", kysyn Aleksilta. "N-No mä kysyin Ollilta et mitä me ollaan ja se sano että se ei enää tiiä ja sit kerroin että oon sairas, se oli hiljaa kun kerroin mikä mulla on", Aleksi kertoo minulle itkien. "Toi on Ollilta todella väärin! Ei Olli Voi vaan olla hiljaa jos kerrot tommosen asian! Missä se jätkä on nyt?, kysyn Aleksilta. "J-Jonnekki se lähti", Aleksi vastaa minulle. "No mut onneks sä oot nyt siinä. Haluuks halin?", kysyn Aleksilta ja saan vastaukseksi nyökkäyksen. Kiedon käteni Aleksin ympärille ja kuiskin Aleksille että kaikki on hyvin. Aleksi halaa minua takaisin. "Miten sä muuten pääsit bäkkärille? Eiks se ovi oo lukossa?..", kysyn Aleksilta. "No mä tota tiirikoin sen auki", Aleksi kertoo minulle. "No ethän tiirikoinu", sanona Irrottaudun tuosta halista ja katson Aleksia silmiin. "No kylläpäs", Aleksi sanoo katsoessaan minua. "No todista mulle.", sanon noustessani maasta. Ojennan käteni Aleksille, että tämäkin voi nousta. Aleksi ottaa minua kädestä ja nousee. "Noniin mennäänpäs katsomaan että oletko sä tiirikoinut sen auki.", sanon Aleksille ja lähden kävelemään bäkkärin ovelle Aleksin kanssa ja unohdan. irrottaa käteni Aleksin kädestä. Pysähdyn bäkkärin ovelle ja huomaa oven olevan auki. "Se tosiaan on auki.", totean ääneen ja käännyn katsomaan Aleksia. "No niin on", Aleksi vastaa minulle. "Sä oikeesti tiirikoit sen auki.", sanon hämmentyneenä. "Niin tein", Aleksi vastaa minulle. "Eli me voitas lähteä ryöstämään pankki?", kysyn Aleksilta ja Aleksi alkaa nauramaan. "No ei vai haluuks sä vankilaan?", Aleksi kysyy minulta. "No en. Mut sit voisin joskus kertoo mun lapsenlapsille kannattaako sitä tehdä.", vastaan Aleksille. "Sä oot hassu", Aleksi sanoo katsoessaan minua. "Mä tiedän sen.", sanon ja virnistän Aleksille ja pian Aleksi alkaa hymyilemään.
—————
Noni nyt olis uus luku valmis teille toivottavasti ootte tykänny

Sanoja 602

Are we more than friends?Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora