Cap 7

67 7 3
                                    

PERSPECTIVA ANAISEI

Am luat un unguent și am început să îi ung rănile. Îi simțeam încet smuciturile și puteam să îmi dau seama din ele cât de multă durere îndura. Într-un fel, mă durea îngrozitor de tare sufletul atunci când îi vedeam durerea dar într-un alt fel, parcă voiam să îl doară mai tare, exact cum mă durea pe mine sufletul, nu corpul. Durerea fizică trece, dar cea din suflet, traumele, vor rămâne în suflet o lungă perioadă. Nu vreau să mă apropii tare de el pentru că sunt o fraiera și mă atașez repede de oricine, dar, și dacă m-aș atașa, aș face-o cu un singur scop. Salvarea mea, evadarea mea de aici. Cum a adormit, m-am îmbrăcat și am plecat în cealaltă casa. Pe hol, m-am întâlnit cu Felicia și încă o fată. Fata care mă aplauda atunci când m-am bătut cu V și Derek.
- Anais, ce ai pățit? Spune șocată Felicia, îmbrățișându-ma. I-am povestit totul și aceasta plângea și cealaltă fată ne consola pe amândouă. Era super drăguță. Era rusoaica, ea era rusoaica care a fost răpită și s-a împotrivit la fel ca noi. Numele ei este Melina. Am stat toată noaptea la povesti, am râs și ne-am bucurat că nu suntem singure și ne avem alaturi.
Le-am și povestit despre mine și V. Le-am spus că aceasta încearcă să fie prieten cu mine și cele întâmplate cu Lulu, iubita lui.
- Dacă V stă cu ochii pe tine, e foarte bine, dar tu nu ii arata că îți pasă. Fii indiferenta, rea. O să îi atragi atenția. Probabil vrea femei care nu ii cedează ușor. Spune Melina.
- De ce să fac asta? Oricum nu mă interesează el. Eu doar l-am ajutat, mai mult nu vreau de la el. Pur și simplu vreau să scap de aici, să plec, să îmi continui studiile. Să îmi revin la normal, cum trăiam înainte.
- Eu te înțeleg scumpo, dar de asta și îți spun. El va face orice pentru tine, doar înnebunește-l și fă-l să facă orice pentru a te avea. O să te elibereze, exact cum a făcut și cu Lulu. A făcut tot ce și-a dorit. Absolut tot. Nu era nimic pe lumea asta să nu îi fi cerut ea și el să nu îi fi îndeplinit. Era nebun după ea la început dar după ce l-a rănit, s-a schimbat radical. El este așa mai indiferent, nu este genul de om, disperat după femei sau sex. Nu ai idee cate femei incercau să cadă în atenția lui. E dur ca persoana, e puternic și primește tot ce își dorește și dacă și-ar dori sa te aibă, ar putea să o facă într-o secundă. Fă-l să îți cadă în genunchi din cauza iubirii pe care ți-o poartă și după ce primești libertate, fugi departe, fugi într-o țară mai puțin cunoscută.
- Dacă reușesc asta, vă promit că veți pleca cu mine. Nu vă voi lăsa o secundă aici.
Ne-am îmbrățișat și după ne-am așezat fiecare în patul său și am dormit.
De dimineață ne-am trezit cu o bună stare. Ne-am îmbrăcat elegant și am ieșit afară. Era soare, cald și deja câteva fete se bronzau la soare iar altele înotau in piscină. M-am îmbrăcat într-o rochie mulata, cu tocuri, m-am machiat și am ieșit. Melina și-a luat o pereche de blugi negri și un top iar Felicia o fustă scurtă și un top. Am ieșit în curte și ne-am așezat pe un balansoar și povesteam diferite chestii.
După 20 de minute, V iese din casă. Părea mai bine, nu mai era palid la față și putea să meargă în cât să nu se observe că are o problema. Se apropie de noi cu ochii mari. Nu-și putea lua ochii de la mine. Asta era și planul, să îl fac să mă dorească însă să nu fiu a lui.

- Bună fetelor. Ce faceți? Văd că v-ați împăcat.
- Bună. Da, ne-am împăcat aseară. De ce întrebi? Spune Felicia.
- Așa, din curiozitate, nimic altceva. Apropo, l-ați văzut pe Derek prin preajmă?
- "Nu" răspundem toate în același timp.
- Ok, ok.
Acesta dă să plece dar nu ezit și îl opresc.
- Hei, v!
- Da, ce s-a întâmplat?
- Cum te simți?
- Oh...mai bine. M-a ajutat foarte mult unguentul acela. Aceiași întrebare o am și eu pentru tine. Cum te simți?
- Mult mai bine.
- Mă bucur să aud asta. Eu o să plec acum pentru că sunt cam grăbit. Azi avem niște musafiri. Un bun prieten și client va veni în vizită pe aici. Vrea să vadă ce fete noi s-au adus, ce poate să își cumpere. Aveți grija ce faceți!
- Rahat... Melina, ce o să se întâmple?
- Nu știu , dar nu-i de bine. Anais, salvarea noastră stă în tine.
- Păi și eu ce să fac? Cu ce vă pot ajuta?
- Trebuie să îl convingi să ne păstreze. Dar într-un fel anume.
- Cum?
- Nu poți să te duci ca o disperata să îl implori să ne păstreze. Trebuie să îl vrăjești.
- Bine, bine, fac și asta. Mă duc după el.

PERSPECTIVA LUI V

- Derek, ești aici? Îl strig pe Derek din dormitorul lui. Acesta stătea în pat, dormind.
- Da, frate.
- Să te ridici repede să discutăm ceva.
- Înțeles.
- Hei, Taehyung.
- Anais?
- Ce faci?
Femeia stătea în colțul holului sprijinită de perete. Își aranja decolteul atingând ușor sânii. Nu îmi puteam lua privirea de la postura ei sexy
- Voiam să discut cu Derek ceva important. Tu ce faci?
- Am venit să văd ce faci. Dacă ești bine. Ai mâncat?
- Oh...Nu, n-am mâncat.
- Super! Îți voi pregăti eu cina.
- Știi să gătești?
- Da, am fost într-un timp și bucătar.
Femeia se apropia de mine și își plasase mâinile pe pieptul meu și și le ridică încet până la gât, unde se ridică pe vârfuri și mă apropie de ea. Îmi șoptește la ureche ceva. Cu toată sinceritatea, n-am înțeles ce îmi șoptește. Eram deja atras de faptul că stă atât de aproape de mine și simt niste chestii pe care nu le-am simțit niciodată fața de o femeie. Între timp Derek deschide ușa și începe să râdă.
- Porumbeilor, fix aici? Spune acesta ieșind din cameră și râzând.
- Derek, să nu pleci departe că am treabă cu tine.
- Prietene, plec cât să nu se audă zgomote.
- Obraznicule...
Anais mă întrerupe punând un deget pe buzele mele.
- Lasă -l să creadă ce vrea.
Spune aceasta în timp ce îmi mângâie buzele.
- Anais, trebuie să plec.
- Chiar acum?
- Da...
Chiar și eu mă îndoiam că vreau sa plec. Aceasta mă luase în brațe și parcă își dorea să o iau și eu. Am un strop de îndoială ceea ce mă împiedică să o îmbrățișez. Cred că toată asta este un teatru de al ei și a celorlalte fete.
- Mai rămâi cu mine, te rog.
- Mă grăbesc. Trebuie sa iau actele și să îl aștept pe prietenul meu, bărbatul despre care v-am spus mai devreme. Dacă vrei să petreci timpul cu mine, deja e târziu, nu mai pot acum. Spun și mă îndepărtez de ea. Aceasta pleacă dezamăgită și eu ca un fraier, nu puteam să o las așa. Am tras-o de mână înapoi și i-am dat un pupic pe obraz .
Ne vedem mai târziu și atunci îmi fac și timp, dacă vrei să petreci timpul cu mine.
- Eh, deja nu mai vreau.
- De ce? Pentru că ai primit ce ai vrut?
- Ce să vreau? Sărutul pe obraz?
- Nu. Dar oricum, dacă nu vrei să petreci ultimile clipe cu mine, e ok.
Măcar cu prietenele tale.
- Adică? Ce vrei să spui prin asta?
- Nimic. Dau să mă întorc și aceasta nu mă lăsa.
- V, ce vrei sa spui?
- Adică?
- Ce ai vrut să spui prin "ultimile clipe" ?
- Păi, vei vedea.
Îi înțelesesem planul și știam ce vrea să facă. Îi era teamă că o voi vinde și încearcă să mă cucerească.

VICTIMAUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum